Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D3 4.2 TDI S8 LOOOK in progress By Mordeliuss ;)


Mordeliuss

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj znalazłem trochę luźnego czasu i udało mi się nagrać filmik jak to się zbiera. 
Jak na 2 tonową limuzyne to jestem zadowolony, choć pewnie to nie koniec :facepalm:

Niestety jazda była na sporcie który trochę zmniejsza radość ale mam tylko dwie ręce więc tiptronic odpadał :grin:

Tak wiem: „ogarnij czujnik” i „ogarnij poziomowanie” :decayed:. Czujnik zamówiony a z poziomowaniem walcze w przyszłym tygodniu. 

Do tego podrzucam filmik jaka jest różnica na wolnych przy otwartym i zamkniętym wydechu:wub:

I mała zapowiedź tego co będzie grane w najbliższym tygodniu :whistling:

EDIT: Poprawiłem wyświetlanie filmów i wrzuciłem je na YT.

 

 

95929775-40D2-4E91-A98D-BD26ABA60850.jpeg

7D18C14A-9C3E-486D-974B-10BB441C538C.jpeg

E747C6F6-67E1-42DB-8228-7D451BBF7C13.jpeg

Edytowane przez Mordeliuss
  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam z update :wink:

Jako, że mapka nadała dużo więcej dynamizmu tej limuzynie to trzeba było pomyśleć o tym że nie tylko fajnie jest się rozpedzić ale i zatrzymać :polew:

Ori 360/310 zuepłnie nie radziły sobie z hamiwaniem zwlaszcza dynamicznym, a hamowanie z wiekszej predkości urywao rece przez krzywe tarcze. 
No i tak z małym zastanowieniem chciałem coś z tym zrobić bo i tak miałem robić tarcze i klocki :facepalm: :lol: to poszedłem krok dalej :whistling:

Wjechały więc nowe heble: 

Przód: Akebono 6 tłoczków + Tarcze rotinger 390mm + klocki TRW + nowe przewody. 

Tył: ori audi 330mm + ori tarcse RS4 B8 + klocki TRW + nowe przewody. 
 

Kolorek to inspiracja perłowej czerwieni z palety RS6 C7 :wub:

Tak wiem na zdjeciu tarcza jest odwrotnie, to tylko przymiarka była :facepalm:

ps. Nowe graty dojechały wiec działam dalej a efekty niebawem :whistling:

A784AECB-837F-48A2-872A-B31A1A46F854.jpeg

57239E7A-4654-4E31-8BD4-6AB55EAD07F9.jpeg

2B05376C-92D7-4DAF-861A-E06B4A5501D1.jpeg

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamowanie hamowaniem...

Ale względy wizualne kozak...:slina::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz masz zacne zwalniacze żelaza. :thumbup1:

Czipsik  też w pożo. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kur.. :buhaha:

No Dawid, teraz to pojechałeś:thankyou2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łooo ****** Panie !!

grubo albo wcale :naughty:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zadowolony zwłaszcza kolorku :wub:

Na zdjęciach tego tak nie widać ale zacisk jest o wieleee wiekszy niż poprzedni 360mm.

Czekam i biję się z myślami nad oslonami z kierownicami powietrza z Phaetona. Tylko nie wiem czy to cokolwiek zmieni :eusathink:

Ogólnie wjechały kolejne graty czekające na zamontowanie :banan:

Także stay tuned :decayed:

1CF7AE13-166C-4E71-8DAD-D82E6059BB5A.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładne te spowalniacze :thumbup1: dobry modzik :gicior:

Sorki, ale jak widzę rotingery to mnie mdli :sick3:

Do D2 założyłem ten szajs na przód + tył (montaż na nowych piastach). Samochód stał się bezużyteczny, tak france biły i klocki (też TRW) na nich piszczały. Bez kitu wstyd było na tym jeździć bo na każdych światłach przy zwalnianiu był taki pisk jakby pociąg jechał i się wszyscy gapili :decayed:Odesłane na reklamacje gdzie pomierzyli je i są niby w normie :grin:Założyłem gładkie ATE i temat się sam rozwiązał, przód przestał bić i piszczeć. Jeszcze z tyłu zostały i czasami zapiszczy także też się z nimi pożegnam.

Bardzo ciekawy jestem czy ty będziesz zadowolony :eusathink:daj znać później

Osobiście Ci tego życzę bo wiem ile mnie to nerwów kosztowało i latania po warsztatach. U mnie kasa poszło w błoto bo musiałem kupić inne.

Pozdrawiam

Edytowane przez qruku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, qruku napisał:

No ładne te spowalniacze :thumbup1: dobry modzik :gicior:

Sorki, ale jak widzę rotingery to mnie mdli :sick3:

Do D2 założyłem ten szajs na przód + tył (montaż na nowych piastach). Samochód stał się bezużyteczny, tak france biły i klocki (też TRW) na nich piszczały. Bez kitu wstyd było na tym jeździć bo na każdych światłach przy zwalnianiu był taki pisk jakby pociąg jechał i się wszyscy gapili :decayed:Odesłane na reklamacje gdzie pomierzyli je i są niby w normie :grin:Założyłem gładkie ATE i temat się sam rozwiązał, przód przestał bić i piszczeć. Jeszcze z tyłu zostały i czasami zapiszczy także też się z nimi pożegnam.

Bardzo ciekawy jestem czy ty będziesz zadowolony :eusathink:daj znać później

Osobiście Ci tego życzę bo wiem ile mnie to nerwów kosztowało i latania po warsztatach. U mnie kasa poszło w błoto bo musiałem kupić inne.

Pozdrawiam

Na chwilę obecną trochę dotarłem te tarcze i nie zauważyłem piszczenia czy bicia a hamowałem na prawdę z dużych prędkości :facepalm: :decayed: Jednak tu robotę też zrobiła trochę cena bo nowe Zimmermany które miałem w B8 to koszt ponad 1,5k za sztuke :lol:

Aktualnie jestem megaaaa zadowolony z tych hebli i trzeba przyznać że to spory przeskok nad ori 360mm.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest przyśpieszenie i jest Stop:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Adam87 napisał:

Czyli jest przyśpieszenie i jest Stop:evil:

Przyspieszeniem bym tego nie nazwał ale jak na 2 toniwą limuzyne to można zgasić łebków na światłach :lol:

Zastanawia mnie opcja wysłania obu turbin do Peruna i zrobienie hybryd ale wiem ze to wiaze sie z wyjeciem motoru i to mnie bardzo mocno zniecheca. W ogole w A8 „wymiana zarowki” to prawie wyjecie motoru :facepalm:

Hebel jest konkretny :decayed: jak bede miał chwile czasu to pokaże jak to zwalnia :kox:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba się zastanowić na ile starczy paliwa a dopiero wtedy ruszać turbiny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mordeliuss napisał:

Przyspieszeniem bym tego nie nazwał ale jak na 2 toniwą limuzyne to można zgasić łebków na światłach :lol:

zależy czym będą te łebki jechać :grin: trafisz na łebka w a3 i ... :whistling::polew: będzie wstyd

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, peter22 napisał:

Trzeba się zastanowić na ile starczy paliwa a dopiero wtedy ruszać turbiny .

Z tego co wiem to widziałem 2 projekty z turbinami od peruna + remmap i wyszlo w granicach 440-450. 

 

1 godzinę temu, marcin_o23 napisał:

zależy czym będą te łebki jechać :grin: trafisz na łebka w a3 i ... :whistling::polew: będzie wstyd

To takie sporo szybkie to a3 musi byc :decayed: no ale wiadomo trzeba mierzyc siły na zamiary :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili wolnego udało się wreszcie podłaczyć suba ktory grał w A4. :banan: niestety A8 cierpi na totalny kiepski płaski bass i trzeba było to naprawić. Jakie było moje zdziwienie gdy w A8 ledwo słychać ten głośnik a w A4 wyrywał klapę co jednak jakość wygłuszenia i klasa premium to klasa premium :wub:

Bass jest fajny i przyjemny, nie bije po głowie ale przyjemnie uzupełnia masaże w fotelach :decayed:

Piec o głośnik z firmy Ural, skrzynia robiona pod glosnik około 800 RMS.

Pilot schowany w schowku przy kierownicy skąd moge regulować bass. Udało się piec podlaczyć po zaplonie :wink:

Skrzynia idzie w szary badz czarny materiał tylko musze znaleźć 2-3 godzinki :)


Kolejnymi etapami podejrzewam wlecą Focale w przednie drzwi i kolejny wzmak. Sluchałem Bose, Olufsena i zwykłego zestawu jaki mam. Rożnica jest ale nie taka zebym chciał pruć całe auto i wykładać kilka tys. Za polowe tego zrobie sobie muzyczne niebo ;)

CCE88D68-538C-4CBC-A5BD-F086B39B5475.jpeg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może czas przystopować z modami ?:grin:

Ostre tempo i mody na + :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2021 o 16:41, Tkoczu_ napisał:

Może czas przystopować z modami ?:grin:

Ostre tempo i mody na + :thumbup1:

Nie ma stopu bo duzo do zrobienia jeszcze :wink:

W czwartek wlatuja kolejne małe puzzle :decayed:

Szukam dla siebie daily cara juz :polew:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam87 napisał:

Jakieś B6 np:glupek2:

Generalnie plan jest ma 80 B4 2.8 quattro :decayed:

Ale tam juz nic nie modze :polew:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Mordeliuss napisał:

Generalnie plan jest ma 80 B4 2.8 quattro :decayed:

Ale tam juz nic nie modze

Nie wyobrażam sobie aby kupić takie auto i go nie zmodzić a przynajmniej nie doprowadzić do stanu fabrycznego i postawić pod kocem :polew:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...