Tomuh Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Cześć, ostatnio mam dość mocne problemy ze swoim 3.0 ASN i obawiam się, że dużo życia mu nie zostało. Zastanawiam się nad swapem na 1.8t, kupienie jakiegoś angola i zrobienie tego. Znajomy mówi żebym sprzedał to co mam i kupił 1.8t ale szczerze mówiąc to mam mega dobre wyposażenie, wnętrze jest w mega dobrym stanie więc sprzedaż budy za bardzo nie wchodzi w grę. Jak wypada cenowo taka przekładka w tych czasach? Może lepiej znaleźć 3.0 w dużo lepszym stanie?
pila24 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 35 minut temu, Tomuh napisał: Jak wypada cenowo taka przekładka w tych czasach? Może lepiej znaleźć 3.0 w dużo lepszym stanie? Angola z 1.8t (niekoniecznie bex,prędzej bfb) znajdziesz w cenie niewiele wyższej od Asn w dobrym stanie. Oczywiście nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie 1.8t z dawcy. Pierw zdiagnozuj co boli Twój silnik.
Tomuh Opublikowano 29 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Ciśnienie w cylindrach rzędu 10,3 w jednym 8. Myślałem nad BEX względem późniejszych modyfikacji. Edytowane 29 Stycznia 2021 przez Tomuh
Tomuh Opublikowano 30 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2021 Mam jeszcze pytanie, czy jak miałem sprawdzane ciśnienie bez wykręconych wszystkich świecach to wynik może być przekłamany?
mirek31071977 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Zastanów się,czy nie pakować 2,7Bit,bo raczej to się robi w tym przypadku.
Tomuh Opublikowano 31 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2021 2 godziny temu, mirek31071977 napisał: Zastanów się,czy nie pakować 2,7Bit,bo raczej to się robi w tym przypadku. Mówisz? Koszty utrzymania dużo wzrosną względem 3.0? Ciężko znaleźć ładne 2.7bit tak jak to ma w przypadku zdrowego 1.8t?
Robero321 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 16 godzin temu, Tomuh napisał: Mam jeszcze pytanie, czy jak miałem sprawdzane ciśnienie bez wykręconych wszystkich świecach to wynik może być przekłamany? Świece powinny być wykręcone a silnik "ciepły"
mirek31071977 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 4 godziny temu, Tomuh napisał: Mówisz? Koszty utrzymania dużo wzrosną względem 3.0? Ciężko znaleźć ładne 2.7bit tak jak to ma w przypadku zdrowego 1.8t? To już trzeba zapytać tych,którzy tak zrobili.Zrywniejszy,z potencjałem.Spalanie podobne.Hamulce,też by pasowało wymienić.Ja miałem dylemat,jak standardowo była akcja"blok".Dostałem 2 ASN z uwaloną "górą".Z 2 motorów poskładał chłopek 1 dobry plus zostawiłem mu resztę klamotów,które się mogą przydać.Jako,że niestety nic z mechanicznych rzeczy nie potrafię ogarnąć,więc za wszystko musiałem zapłacić.Finalnie 7400 wszystko.Ale bez przeróbek.Wiem,że zmiana na 1,8T by wyszła podobnie,ale ze wskazaniem na więcej,a na 2,7Bit*2.A wiadomo,nie wiesz do końca,jaki ten używany motor kupisz.Jeszcze minus tego,że w B6 nie było fabrycznie 2,7 i nawet,jakby obyło się bez problemów przy eksploatacji,a wiem,że takowe potrafią występować,to potem nawet przy sprzedaży zmniejsza się liczba potencjalnych kupców właśnie przez niestandardowy motor. 1
mirek31071977 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 A jak masz zamiar potem i tak modyfikować 1,8T,to bym poszedł w te 2,7 od razu w takim układzie. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się