Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap z 3.0 ASN na 1.8t BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, ostatnio mam dość mocne problemy ze swoim 3.0 ASN i obawiam się, że dużo życia mu nie zostało. Zastanawiam się nad swapem na 1.8t, kupienie jakiegoś angola i zrobienie tego. Znajomy mówi żebym sprzedał to co mam i kupił 1.8t ale szczerze mówiąc to mam mega dobre wyposażenie, wnętrze jest w mega dobrym stanie więc sprzedaż budy za bardzo nie wchodzi w grę. 

Jak wypada cenowo taka przekładka w tych czasach?

Może lepiej znaleźć 3.0 w dużo lepszym stanie? 

Opublikowano
35 minut temu, Tomuh napisał:

Jak wypada cenowo taka przekładka w tych czasach?

Może lepiej znaleźć 3.0 w dużo lepszym stanie?

Angola z 1.8t (niekoniecznie bex,prędzej bfb) znajdziesz w cenie niewiele wyższej od Asn w dobrym stanie. Oczywiście nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie 1.8t z dawcy. Pierw zdiagnozuj co boli Twój silnik. 

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie w cylindrach rzędu 10,3 w jednym 8. 

Myślałem nad BEX względem późniejszych modyfikacji.

Edytowane przez Tomuh
Opublikowano

Mam jeszcze pytanie, czy jak miałem sprawdzane ciśnienie bez wykręconych wszystkich świecach to wynik może być przekłamany?

Opublikowano

Zastanów się,czy nie pakować 2,7Bit,bo raczej to się robi w tym przypadku.:wink:

Opublikowano
2 godziny temu, mirek31071977 napisał:

Zastanów się,czy nie pakować 2,7Bit,bo raczej to się robi w tym przypadku.:wink:

Mówisz? Koszty utrzymania dużo wzrosną względem 3.0? Ciężko znaleźć ładne 2.7bit tak jak to ma w przypadku zdrowego 1.8t? 

Opublikowano
16 godzin temu, Tomuh napisał:

Mam jeszcze pytanie, czy jak miałem sprawdzane ciśnienie bez wykręconych wszystkich świecach to wynik może być przekłamany?

Świece powinny być wykręcone a silnik "ciepły"

Opublikowano
4 godziny temu, Tomuh napisał:

Mówisz? Koszty utrzymania dużo wzrosną względem 3.0? Ciężko znaleźć ładne 2.7bit tak jak to ma w przypadku zdrowego 1.8t? 

To już trzeba zapytać tych,którzy tak zrobili.Zrywniejszy,z potencjałem.Spalanie podobne.Hamulce,też by pasowało wymienić.Ja miałem dylemat,jak standardowo była akcja"blok".Dostałem 2 ASN z uwaloną "górą".Z 2 motorów poskładał chłopek 1 dobry plus zostawiłem mu resztę klamotów,które się mogą przydać.Jako,że niestety nic z mechanicznych rzeczy nie potrafię ogarnąć,więc za wszystko musiałem zapłacić.Finalnie 7400 wszystko.Ale bez przeróbek:wink:.Wiem,że zmiana na 1,8T by wyszła podobnie,ale ze wskazaniem na więcej,a na 2,7Bit*2:(.A wiadomo,nie wiesz do końca,jaki ten używany motor kupisz.Jeszcze minus tego,że w B6 nie było fabrycznie 2,7 i nawet,jakby obyło się bez problemów przy eksploatacji,a wiem,że takowe potrafią występować,to potem nawet przy sprzedaży zmniejsza się liczba potencjalnych kupców właśnie przez niestandardowy motor.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jak masz zamiar potem i tak modyfikować 1,8T,to bym poszedł w te 2,7:hi: od razu w takim układzie.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...