SoMeS Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam Co myślicie o wrzuceniu springów -35 przód i -40 tył do seryjnych amorków? Jak to będzie stało? jak się seryjne amortyzatory z tym pogodzą? Z góry dzięki
Cristoforo Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 bedzie wyglądało kozacko i kozacko szybko Tobie sianko ucieknie z portfela na nowe amorki
kuredu Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 mi osobiście bardziej się podoba jak tył jest ciut wyżej niż przód, a jak teraz stoi???przód czy tył wyżej na serii??? jeżeli masz mocno wyeksplotowane amory to lepiej od razu wymienić kpl sprężyny i amory bo raz za robocizne zapłacisz
soolek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Obowiązkowo amorki razem ze sprężynami przy takim obniżeniu - ne wydasz dwa razy na wymianę. U mnie amorki pociągnęły nie cały miesiąc przy -35/-35, więc dałem twardsze. Szukaj obniżenia równomiernego, ewentualnie tył lekko wyżej, inaczej będzie to wyglądało jakbyś miał non-stop pełną butlę gazu w śroku lub kilka worków ziemniaków
slepy Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ja kupiłem komplet Weitec -40/-40 , zakładam pod koniec kwietnia, zobaczymy jak to będzie wyglądać
SoMeS Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 hmm... robocizną to się tam nie przejmują bo znajomy mi takie rzeczy za flaszkę robi ale jeżeli zawieszenie było wymieniane całe praktycznie we wrześniu to powinienem jeszcze sporo na tym pojechać... :mysli
slepy Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ja też zamierzałem się do samych sprężyn, ale poczytałem popytałem i zacząłęm szukać kompletu, no i trafił się ten Weitec , dzisiaj jeździłem kumpla bravo, przód -80 tył -60 i całkiem całkiem tylko na krawężniki trzeba uważać
SoMeS Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ja też zamierzałem się do samych sprężyn, ale poczytałem popytałem i zacząłęm szukać kompletu, no i trafił się ten Weitec , dzisiaj jeździłem kumpla bravo, przód -80 tył -60 i całkiem całkiem tylko na krawężniki trzeba uważać nie no w skrajności popadał nie będę :gwizdanie: ale myślę że tak -30 / -35 przód i -30 tył będzie dobre co?
slepy Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 no ja też myślałem 0 -35 max, no ale wyszło - 40mm , myślę że będzie dobrze, a te co ty proponujesz myślę że będą optymalne, ta fela prosi się o glebę, właśnie takiej szukam
SoMeS Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ok tak więc wszystko już wiem jak będzie :> no chyba że wyjdzie -60 a co do felgi to trafiłem dobrą okazję :gwizdanie: po sezonie pójdą do malowania w grafit z chromem
slepy Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 napisz na priva ile Cie wyszły z oponkami
slepy Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 dzięki , szukaj zawieszki będzie o Niebo lepiej;)
SoMeS Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 też tak myślę ale póki co chyba się wstrzymam jeszcze z tym... doszło mi kilka niespodziewanych wydatków to raz a dwa że boje się o resztki komfortu
SoMeS Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 no przy tym profilu każdą dziure trzeba omijać jeżeli ma być jakiś szacunek dla felunku... o krawężnikach nie wspomnę bo już z jednym miałem do czynienia
Peterka Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam, udało mi się założyć komplet Bilstein b8 sprint(obniżane utwardzane) + Eibach Pro Kit . Autko pięknie siadło. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy są świetne, nie spodziewałem się że przy obniżonym zawieszeniu, utwardzanych amorkach i profilu opony 45mm będzie jakiś komfort, ale tu miłe zaskoczenie, jest nadzwyczaj fajnie. Ale najlepsze jest prowadzenie auta, bajka, jak po szynach, przy oponie szerokość 225, takim zestawie i napędzie quattro nie chcę się oderwać od asfaltu. Foto zamieszczę najprawdopodobniej jutro. Pozdrawiam
SoMeS Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam, udało mi się założyć komplet Bilstein b8 sprint(obniżane utwardzane) + Eibach Pro Kit . Autko pięknie siadło. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy są świetne, nie spodziewałem się że przy obniżonym zawieszeniu, utwardzanych amorkach i profilu opony 45mm będzie jakiś komfort, ale tu miłe zaskoczenie, jest nadzwyczaj fajnie. Ale najlepsze jest prowadzenie auta, bajka, jak po szynach, przy oponie szerokość 225, takim zestawie i napędzie quattro nie chcę się oderwać od asfaltu. Foto zamieszczę najprawdopodobniej jutro. Pozdrawiam to podeślij kolego będę wdzięczny... walnij na priv jak nie chcesz tutaj gdzie taki zestaw kupiłeś i ile Cię to wyniosło :gwizdanie: no i jaka gleba poszła
Peterka Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, zamieszczam zdjęcia przed: Po: Sprężyny to ten zestaw http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77001 - Eibach pro Kit -30mm, ale siadło chyba troszkę jak -40mm (choć w opisie sprężyn jest zapis że mogą siąść do 40mm, a do tego u mnie silnik ciężki i LPG z tyłu) Amortyzatory Bilstein B8 sprint kupione w sklepie www.rallyshop.pl Koszt całego: 2850PLN, ale u mnie sprawa wygląda drożej bo to quattro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się