Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak widzicie moją niunię na -35 i -40 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

Co myślicie o wrzuceniu springów -35 przód i -40 tył do seryjnych amorków?

Jak to będzie stało? jak się seryjne amortyzatory z tym pogodzą?

Z góry dzięki :hi::decayed:

Opublikowano

bedzie wyglądało kozacko :good:

i kozacko szybko Tobie sianko ucieknie z portfela na nowe amorki :decayed:

Opublikowano

mi osobiście bardziej się podoba jak tył jest ciut wyżej niż przód, a jak teraz stoi???przód czy tył wyżej na serii??? jeżeli masz mocno wyeksplotowane amory to lepiej od razu wymienić kpl sprężyny i amory bo raz za robocizne zapłacisz

Opublikowano

Obowiązkowo amorki razem ze sprężynami przy takim obniżeniu - ne wydasz dwa razy na wymianę.

U mnie amorki pociągnęły nie cały miesiąc przy -35/-35, więc dałem twardsze.

Szukaj obniżenia równomiernego, ewentualnie tył lekko wyżej, inaczej będzie to wyglądało jakbyś miał non-stop pełną butlę gazu w śroku lub kilka worków ziemniaków :tongue4:

Opublikowano

ja kupiłem komplet Weitec -40/-40 , zakładam pod koniec kwietnia, zobaczymy jak to będzie wyglądać :kox:

Opublikowano

hmm... robocizną to się tam nie przejmują bo znajomy mi takie rzeczy za flaszkę robi :decayed:

ale jeżeli zawieszenie było wymieniane całe praktycznie we wrześniu to powinienem jeszcze sporo na tym pojechać... :mysli

Opublikowano

ja też zamierzałem się do samych sprężyn, ale poczytałem popytałem i zacząłęm szukać kompletu, no i trafił się ten Weitec :decayed:, dzisiaj jeździłem kumpla bravo, przód -80 tył -60 i całkiem całkiem tylko na krawężniki trzeba uważać :naughty:

Opublikowano

ja też zamierzałem się do samych sprężyn, ale poczytałem popytałem i zacząłęm szukać kompletu, no i trafił się ten Weitec :decayed:, dzisiaj jeździłem kumpla bravo, przód -80 tył -60 i całkiem całkiem tylko na krawężniki trzeba uważać :naughty:

nie no w skrajności popadał nie będę :gwizdanie:

ale myślę że tak -30 / -35 przód i -30 tył będzie dobre co? :tongue4:

Opublikowano

no ja też myślałem 0 -35 max, no ale wyszło - 40mm :tongue4:, myślę że będzie dobrze, a te co ty proponujesz myślę że będą optymalne, ta fela prosi się o glebę, właśnie takiej szukam :wink4:

Opublikowano

ok tak więc wszystko już wiem jak będzie :> no chyba że wyjdzie -60 :polew:

a co do felgi to trafiłem dobrą okazję :gwizdanie: po sezonie pójdą do malowania w grafit z chromem :naughty:

Opublikowano

napisz na priva ile Cie wyszły z oponkami :wink4:

Opublikowano

slepy poszło na PW :good:

Opublikowano

dzięki :wink4:, szukaj zawieszki będzie o Niebo lepiej;)

Opublikowano

też tak myślę ale póki co chyba się wstrzymam jeszcze z tym... doszło mi kilka niespodziewanych wydatków to raz a dwa że boje się o resztki komfortu :mysli:

Opublikowano

aż tak źle na 18"

Opublikowano

no przy tym profilu każdą dziure trzeba omijać jeżeli ma być jakiś szacunek dla felunku... o krawężnikach nie wspomnę bo już z jednym miałem do czynienia :tongue4:

Opublikowano

Witam, udało mi się założyć komplet Bilstein b8 sprint(obniżane utwardzane) + Eibach Pro Kit . Autko pięknie siadło. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy są świetne, nie spodziewałem się że przy obniżonym zawieszeniu, utwardzanych amorkach i profilu opony 45mm będzie jakiś komfort, ale tu miłe zaskoczenie, jest nadzwyczaj fajnie. Ale najlepsze jest prowadzenie auta, bajka, jak po szynach, przy oponie szerokość 225, takim zestawie i napędzie quattro nie chcę się oderwać od asfaltu.

Foto zamieszczę najprawdopodobniej jutro. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, udało mi się założyć komplet Bilstein b8 sprint(obniżane utwardzane) + Eibach Pro Kit . Autko pięknie siadło. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy są świetne, nie spodziewałem się że przy obniżonym zawieszeniu, utwardzanych amorkach i profilu opony 45mm będzie jakiś komfort, ale tu miłe zaskoczenie, jest nadzwyczaj fajnie. Ale najlepsze jest prowadzenie auta, bajka, jak po szynach, przy oponie szerokość 225, takim zestawie i napędzie quattro nie chcę się oderwać od asfaltu.

Foto zamieszczę najprawdopodobniej jutro. Pozdrawiam

to podeślij kolego będę wdzięczny... :good:

walnij na priv jak nie chcesz tutaj gdzie taki zestaw kupiłeś i ile Cię to wyniosło :gwizdanie: no i jaka gleba poszła :naughty:

Opublikowano

Witam, zamieszczam zdjęcia przed:

dscf2622o.th.jpg

Po:

obraz001z.th.jpg

Sprężyny to ten zestaw http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77001 - Eibach pro Kit -30mm, ale siadło chyba troszkę jak -40mm (choć w opisie sprężyn jest zapis że mogą siąść do 40mm, a do tego u mnie silnik ciężki i LPG z tyłu)

Amortyzatory Bilstein B8 sprint kupione w sklepie www.rallyshop.pl

Koszt całego: 2850PLN, ale u mnie sprawa wygląda drożej bo to quattro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...