Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Osiągi 1.8T - Pytanie do użytkowników AEB i w sumie nie tylko


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

tak, doładowanie wynosi 0,68-0,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, doładowanie wynosi 0,68-0,7.

około tyle ma seria. Po chipsie powinno być ~~0.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wiem :confused4:

Pójdę za podpowiedzią Poźka i poszukam jutro nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w automacie na 2 biegu leci 120 pozniej zmienia sam na 3 bieg jak wskazowka obrotow dojdzie do numerku 6, czyli jeszcze nie do odcięcia. Moj AEB nie jest z pewnoscia demonem szybkosci i czuc jakby byl zamulony, to chyba norma...wkoncu przejechane ponad 200 tys :przebiegly:

CoLo a masz takie osiągi an gazie czy na benzynce? Na gazie powinien być słabszy z tego co wiem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie powinien być słabszy z tego co wiem. Pozdrawiam.

to źle wiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety brak czasu i nie mogłem sprawdzić nieszczelności. Będę walczył jak znajdę chwile...

Udało mi się sprawdzić przyspiesznie STOPEREM :tongue4:

0-100 km/h

8,1sek 2 osoby i sprzęgło już nie takie świeże bo się lekko ślizgnęło na 2 biegu :thumbdown:

Pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wychodzi 9 sek do 100km/h bo

trzeba brac jeszcze poprawke na prędkosciomierz który zawyza jakieś 7-8 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment jest tylko 250Nm, co może wytłumaczać tylko 0,7Bar-a, bo może jest tak program napisany że ładuje 0,7Bar w całym zakresie obrotów. Inny program może ładować 1Bar ale tylko z dołu bo potem i tak doładowanie na K03 spadnie do ~0,7 bo K03 więcej nie utrzyma. Za mały kompressor. Nie można powiedzieć że jeśli turbo ładuje tylko 0,7Bar to jeździ jak seria bo jak ładuje 0,7Bar w całym zakresie obrotów to jest odczuwalna różnica bo seria ładuje 0,6 z dołu a potem spada do 0,35...0,4 u góry.

Wklej ten wykres co masz z hamowni na 180KM/250Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program nie jest napisany na 0,7bar. Tu jest wykres http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b7090c06c70449f5

Dzisiaj na tyle co czas pozwolił, popatrzyłem na rury po prawej stronie (tam gdzie IC) i nic nie znalazłem oprócz śladowych ilości oleju :disgust:

Przy okazji przeczyściłem IC'ka bo pewnie dawno było to robione bo syfu trochę wywaliło.

Poprawiłem wężyk prowadzący do wskaźnika aby mieć pewność, że maska go gdzieś nie przyciska...

Doładowanie się nie zmieniło dalej ładuje w granicach 0,7bar.

Skoro było trochę rzeczy na wieszku to zaje**ną odme wywaliłem. Takiego syfu to nie widziałem !

Dosłownie błotnista MAŹ ! :sick3: i z tego co widzę będę musiał ponownie rozbierać bo dalej za odmą też czysto nie jest...

Jeszcze będę szukał nieszczelności w wolnym czasie.

Pozdro i dzięki wszystkim za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc wykres jest na 0,9Bar. Na wykresie widać, że linie momentu przecinają się w pewnym momencie serii/chipa. Dół jest mocniejszy bo ładuje 0,9 z dołu i chipem została poprawiona trochę góra na 0,5-0,6Bar-a.

Jeśli masz Vag-a zrób prosty test, który może wykluczyć szukanie nieszczelności bez rozbierania wszystkiego.

Zloguj Vag-iem kanał z masą zasysanego powietrza i czasem wtrysku podczas jazdy na III biegu od 1400Rpm-6500Rpm i wklej na forum.

WESOŁYCH ŚWIĄT!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa powietrza nie dawno robiłem, jest w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_prosze_o_analize_logow_znowu_lambda-t67074.0.html na dole.

Czas wtrysku zrobię jak dorwę lapka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko zlogować AEB, nie wyjdzie to znajlepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko zlogować AEB, nie wyjdzie to znajlepiej

Wytłumacz czemu. Bo ja loguje jakoś swoje AEB bez problemu.

CoLo na tych logach widać, jedynie że lambda raz zubaża mocno mieszankę, raz wzbogaca na biegu jałowym. Poza tym musiałbyś napisać jak zachowuje się dokładnie doładowanie na wskaźniku, ile jest w Peaku, ile pod koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię filmik na 3 biegu...tak będzie najlepiej. Obraz zastąpi 1000 słów :hi:

[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 20:16_________________________________________________A więc filmik wykonany...3 bieg ok. 2000-6000rpm

http://w560.wrzuta.pl/film/0RGK9cyHnJU/img_0856

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię filmik na 3 biegu...tak będzie najlepiej. Obraz zastąpi 1000 słów :hi:

[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 20:16_________________________________________________A więc filmik wykonany...3 bieg ok. 2000-6000rpm

http://w560.wrzuta.pl/film/0RGK9cyHnJU/img_0856

wiesz co...przyjedź na spota do wawy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będę musiał tą swoją padaczką...

P.S. hehe jak przyjadę zaraz się okaże żeby fure zmienić :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 3 170 w seri ? hymmmm na 3 wiem na bank ze lecialem ponad 150 ale zeby 170 to nie wiem czy by mi obrotow starczylo.... :mysli:

tak, czytaj dokładnie wątek :)

witam . U mnie jest tak mam ten silnik co ty i nic nie robione seria.

1bieg - 55-60km/h

2bieg - 95-100km/h

3bieg - 145-150km/h

4bieg - ok 200km/h

:gwizdanie: :gwizdanie:

1 bieg zgadza się

2 bieg 105

3 bieg 170

4 bieg 170 w gore

na 3 AEB powinien iść w serii 170 przy ok 7 tys obr wiec nie wiem skad te 145-150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...