Burt Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam, dzieki uprzejmosci jednego z uczestnikow wczorajszego spociku w Promenadzie podpiety zostal do mojego samochodu VAG. Oto wyniki: prosilbym o analize. Z gory dziekuje LOGI z VAG'a VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8 ö Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 00186 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0V2115846 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8 ö Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 00186 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0V2115846 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
letallec Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 To są błędy, a nie logi Skasuj i zobacz czy wracają
lukaszr Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Przede wszystkim pytanie czy auto nie zrobiło się mocno zamulone ?
Burt Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Kopci przy przyspieszaniu. Na luzie przy powyzej 3500 obrotow za samochodem powstaje duza czarna chmura. Musze zgodzic sie z lukaszr...samochod jest strasznie powolny..mulowaty? do czego zmierzasz? Co powinnienem terza zrobic?
letallec Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Sprawdzić dolot, pod kątem nieszczelności "00575 - Intake Manifold Pressure"
lukaszr Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Co powinnienem terza zrobic? Logi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Tylko skasuj błąd najpierw.
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 to juz na spotach logow sie nie robi ? .... widac kryzys ... p.s pewnie dziura jak stodola ... i pewnie w standardowym miejscu ...
Burt Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 "Sprawdzić dolot, pod kątem nieszczelności "00575 - Intake Manifold Pressure"" Co dokladnie powinnienem zrobic? mam np. jechac do warsztatu zajmujacego sie tlumikami? "Logi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Tylko skasuj błąd najpierw." Jak kasuje sie blad? mozna to zrobic poprzez ponowne podlaczenie VAG'a? "p.s pewnie dziura jak stodola ... i pewnie w standardowym miejscu ... " Dziura jak stodola " pewnie w standardowym miejscu" a co to za miejsce? moglby ktos rozwinac ten temat? Nie rozumiem tego zaszyfrowanego jezyka: mam regenerowac turbine czy kupic nowa, wymienic caly wydech lub czy moze jakas czesc? Jaka czesc dokladnie szwankuje Prosilbym o dokladniejsze info. Dzieki
letallec Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Czekaj, czekaj. Jak jesteś z Mokotowa, to możemy się ustawić na logi dynamiczne i statyczne. Zgodnie z zaleceniami Spanky'ego. Wtedy się okaże gdzie szukać niedomagania i co dalej robić.
przemik Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 .. ilu chetnych do pomocy... wpadnij dzis na spot AKP pod biblioteke narodowa o 19.00... sie zrobi diagnostyke...
Burt Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chetnie skorzystam z zaoferowanej pomocy. Dopasuje sie do zaproponowanej pory spotkania i miejsca Dzieki
spanky Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 .. ilu chetnych do pomocy... wpadnij dzis na spot AKP pod biblioteke narodowa o 19.00... sie zrobi diagnostyke... przeciez Ty nie umiesz ... zapomniales jeszcze podac koledze ceny ... p.s zartuje ... wpadnij ... przemik Cie obsłuzy ...
Burt Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Spot AKP pod biblioteke narodowa o 19.00? Od czego jest ten skrot AKP? Biblioteka Narodowa? Rozumie sie przy Aleji Niepodleglosci przy Nowym Bolku? Hej, letallec, przemik wy dzialacie razem? Dajcie znac ile taka usluga kosztuje jak juz pisalem, dopasuje sie. ps. dzis od 20:45 jest Liga Mistrzow FC Barcelona - Bayern Monachium..prosilbym to wziasc pod uwage
letallec Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ps. dzis od 20:45 jest Liga Mistrzow FC Barcelona - Bayern Monachium.. O racja. Jedź na spot AKP BTW. Gdzie oni tam trzaskaja dynamiczne?
moro99 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Sprawedzenie bledow ja robilem koledze. Co do dymienia to potwierdzam - tyle ze nie od 3,5 tys obrotow a sporo nizej (2 czy 2,5 tys) - jechalem za kolega i kopcil praktycznie zawsze przy przyspieszaniu co do mulowatosci to przy sprawdzamu bledow kolega potwierdzil ze autko ciagnie slabo
spanky Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Sprawedzenie bledow ja robilem koledze. Co do dymienia to potwierdzam - tyle ze nie od 3,5 tys obrotow a sporo nizej (2 czy 2,5 tys) - jechalem za kolega i kopcil praktycznie zawsze przy przyspieszaniu co do mulowatosci to przy sprawdzamu bledow kolega potwierdzil ze autko ciagnie slabo tzreba bylo podniesc maske i byscie zobaczyli dlaczego auto nie jedzie ...
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Sprawedzenie bledow ja robilem koledze. Co do dymienia to potwierdzam - tyle ze nie od 3,5 tys obrotow a sporo nizej (2 czy 2,5 tys) - jechalem za kolega i kopcil praktycznie zawsze przy przyspieszaniu co do mulowatosci to przy sprawdzamu bledow kolega potwierdzil ze autko ciagnie slabo tzreba bylo podniesc maske i byscie zobaczyli dlaczego auto nie jedzie ... ... nie musielibyscie jezdzic
moro99 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 ... nie musielibyscie jezdzic Sie tak zlorzylo ze kolega Burt jak i ja wyjechalismy z spotu o tej samej porze a ze jechalismy w ta sama strone jechalem za kolega . no i tak obserwowalem co sie dzieje przy okazji ...
spanky Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 zobaczymy co napisze sam zainteresowany po wymianie pewnego elementu ...
Burt Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Dzieki wszystkim za okazane zainteresowanie. Element wskazany przez Przemika i drugiego kolege (nie zapamietalem Nicka/imienia) na spocie AKP zostal wymieniony. Jest stanowczo lepiej. Sytuacja wyglada teraz nastepujco: Zaciagnalem reczny, wrzucilem luz i nacisnalem pedal gazu do 4 tys. obrotow. Nic nie poszlo z wydechu. Kompletnie nic. Wczesniej przed wymiana wskazanego elementu byla sadz i czarna chmura. Teraz wspomniane nic. Jest wiec lepiej na 100% ale... Wczasie jazdy powyzej wspomnianych 2,5 /3 tys. obrotow nadal kopci. Chociaz musze przyznac ze stanowczo miej. Odnosze tez wrazenie jakby odzyskal moc. Nie ma tez tego wspomnianego na samym poczaku zastoju jak przyspieszam przy 2 tys. Choc nie jest nadal idealnie. W kazdym razie szacunek dla Przemika i drugiego kolegi ze srebnego Avanta... za fachowe rozpoznanie problemu. Moro tobie dzieki za VAG'a. Przemik czy propozycja diagnostyki teraz wchodzi w rachube i czy nadal jest aktualna na tym Ursynowie? Jakby co to dopasuje sie. Urzeduje caly swoj zywot na Mokotowie wiec moge podjechac we wskazane przez Ciebie miejsce. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się