Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dual IC w B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dopsz , a ciecie belki ??? To element ,ktory raczej nie powinien byc tykany , pochlania w razie w. uderzenie. Moze jakis zestaw ,niewidoczny bez ciecia belki.pozdr.

oczywiście...daj mi 4 minutki[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 12:49_________________________________________________Zobacz na ten zestaw

takie wzmocnienie montuje się zamiast belki

http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=689

1600*3,3 daje 5280 za graty + montazyk +przesylka 6000 za Fmic nie no wyglada fajnie ,ale cena zaporowa. W tej cenie mozna sie zamknac z całą modyfikacja razem z wiekszoscia gratów.

Opublikowano

No dopsz , a ciecie belki ??? To element ,ktory raczej nie powinien byc tykany , pochlania w razie w. uderzenie. Moze jakis zestaw ,niewidoczny bez ciecia belki.pozdr.

oczywiście...daj mi 4 minutki[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2009, 12:49_________________________________________________Zobacz na ten zestaw

takie wzmocnienie montuje się zamiast belki

http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=689

1600*3,3 daje 5280 za graty + montazyk +przesylka 6000 za Fmic nie no wyglada fajnie ,ale cena zaporowa. W tej cenie mozna sie zamknac z całą modyfikacja razem z wiekszoscia gratów.

chyba troche nie zrozumiales.... chodzi o to aby nie ciac belki zastapic ja wzmocnieniem ktore moze byc podobne do tego

Opublikowano

1600*3,3 daje 5280 za graty + montazyk +przesylka 6000 za Fmic nie no wyglada fajnie ,ale cena zaporowa. W tej cenie mozna sie zamknac z całą modyfikacja razem z wiekszoscia gratów.

nie zrozumiałes mnie....ja nie polecam ci tego zestawu...ja polecam ci tylko rozwiązanie które jest na zdjęciu czyli zastosowanie tej belki w kółeczku - czyli zrobienie czegoś takiego w PL

fmic.jpg

Opublikowano

Najlepszą opcją dla kogoś kto lubi trochę rezać jest kupienie dobrego samego rdzenia i dać dospawać boczki. Do tego dać zrobić orurowanie i Cooler jak ta lala.

A dla kogoś kto lubi zapach nowych części samochodowych i chciałby aby się samo zrobiło to tylko servis- kupno DSMIC i $$.

Poza tym ja mam chińczyka jakiegoś zwykłego lipnego i jeśli temp. powietrza na zewnątrz jest tak jak dziś 20st. to w dolocie za IC temp.nawet podczas ostrzejszej jazdy jest 30...32st. czyli tylko o 10-12st. więcej od temp. otoczenia. Sprawdzane Vag-iem.

Opublikowano

Tylko ciekawe co na to ubezpieczyciel gdy zorientuje się, że belka przednia jest niefabryczna a w wyniku wypadku obrażenia ponieśli kierowca lub pasażerowie modyfikowanego auta i chodzi właśnie o wypłatę odszkodowania z NNW ....

A nawet pomijając ubezpieczyciela skąd założenie, że taka dorabiana (albo podcinana) belka zachowa się tak samo jak fabryczna w sytuacji wypadku i np. systemy bezpieczeństwa (napinacze, poduszki) zadziałają w zaplanowany sposób?

Macie taką wiedzę?

Opublikowano

Macie taką wiedzę?

Nie. Jest ryzyko jest przyjemność :decayed:

Opublikowano

Andy-jezdzisz potem tak,zeby w nic nie zaje...ac... :wink4:

Opublikowano

Tylko ciekawe co na to ubezpieczyciel gdy zorientuje się, że belka przednia jest niefabryczna a w wyniku wypadku obrażenia ponieśli kierowca lub pasażerowie modyfikowanego auta i chodzi właśnie o wypłatę odszkodowania z NNW ....

A nawet pomijając ubezpieczyciela skąd założenie, że taka dorabiana (albo podcinana) belka zachowa się tak samo jak fabryczna w sytuacji wypadku i np. systemy bezpieczeństwa (napinacze, poduszki) zadziałają w zaplanowany sposób?

Macie taką wiedzę?

nie w każdym samochodzie jest belka.. po 2 nie trzeba jej całej wycinać.. wystarczy delikatnie przyciąć środek..można zrobić w ogóle inną belkę..itd itp.

Opublikowano

Macie taką wiedzę?

Nie. Jest ryzyko jest przyjemność :decayed:

NIE MA KRWI TO NIE MA ZABAWY!

:polew:

Opublikowano

Tylko ciekawe co na to ubezpieczyciel gdy zorientuje się, że belka przednia jest niefabryczna a w wyniku wypadku obrażenia ponieśli kierowca lub pasażerowie modyfikowanego auta i chodzi właśnie o wypłatę odszkodowania z NNW ....

A nawet pomijając ubezpieczyciela skąd założenie, że taka dorabiana (albo podcinana) belka zachowa się tak samo jak fabryczna w sytuacji wypadku i np. systemy bezpieczeństwa (napinacze, poduszki) zadziałają w zaplanowany sposób?

Macie taką wiedzę?

nie w każdym samochodzie jest belka.. po 2 nie trzeba jej całej wycinać.. wystarczy delikatnie przyciąć środek..można zrobić w ogóle inną belkę..itd itp.

Po co od razu srodek ?

Można zrobić bez podcinania :

dsc02865a4club.jpg

Dawca rdzenia -Megane DCI, obcięte boki , wsypawane inne uwzględniajace przyłacze na chłodnicy klimatyzacji. (Wersja robocza)

W chwili obecnej przespawany raz jeszcze lewy bok z podcieciem na przyłacze klimy , zmienione kolanka gumowe na orurowanie nierdzewne.

IC oddalone od chłodnicy klimatyzacji na jakieś 1,5 -2 cm.

Belka nie ruszona - ale to nie jest ostatnie moje słowo .

Opublikowano

silver_leon ten twój prawy boczek to jakaś kpina...masz pewność że masz drożne wszystkie kanały ? [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2009, 09:39_________________________________________________

A nawet pomijając ubezpieczyciela skąd założenie, że taka dorabiana (albo podcinana) belka zachowa się tak samo jak fabryczna w sytuacji wypadku i np. systemy bezpieczeństwa (napinacze, poduszki) zadziałają w zaplanowany sposób?

Macie taką wiedzę?

Andy zobacz jeszcze raz na mój obrazek i to co zakreśliłem w kółko. Naprawdę solidny kawałek. A w sytuacji wypadku ta belka ma się nijak do "systemów bezpieczeństwa" bo belka nie determinuje pracy napinaczy czy poduszek. To żadna wiedza nabyta, czysta logika.

Opublikowano

silver_leon ten twój prawy boczek to jakaś kpina...masz pewność że masz drożne wszystkie kanały ?

Prawy ?? Od kiedy tak sie strony rozpoznaje w samochodzie.

Rozumiem ze mowa jest o LEWYM boku o którym kolega napisał

W chwili obecnej przespawany raz jeszcze lewy bok z podcieciem na przyłacze klimy

Obecnie lewy bok wyglada niemal symetrycznie jak prawy, drożność jest zapewniona

Projekt ostateczny jest naprawde profi i do tego nisko budżetowy, a do tego można szybko i bezproblemowo powrócić do oryginalnej instalacji IC

Opublikowano

silver_leon ten twój prawy boczek to jakaś kpina...masz pewność że masz drożne wszystkie kanały ?

Kpina - to to co Ty napisałeś.

Widziałes ten rdzeń w srodku ?

Widziałes jak został przerobiony?

Przeczytałeś dokładnie co napisałem ?

A kierownice to masz po prawej czy lewej stronie w wersji europejskiej? :mysli:

Opublikowano

Andy zobacz jeszcze raz na mój obrazek i to co zakreśliłem w kółko. Naprawdę solidny kawałek. A w sytuacji wypadku ta belka ma się nijak do "systemów bezpieczeństwa" bo belka nie determinuje pracy napinaczy czy poduszek. To żadna wiedza nabyta, czysta logika.

Ok, może wygląda solidnie. A z jakiego materiału jest zrobiona? Rura "od wody"? Czy może coś innego? Jest info?

Czy producent przeprowadził jej crash-testy w A4? Zachowuje się tak samo jak oryginalna? Gnie się przyjmując energię uderzenia czy po prostu pęka? Poduszki zdążą się w pełni otworzyć zanim np. kierowca piep**** twarzą w kierownicę?

Uzyskała akceptację COOO?

Jak ktoś chce niech się w to bawi. Ale niech najpierw dobrze się zastanowi. I świadomie podejmuje decyzje.

Poziu, EOT?

Opublikowano

Nie chce mi się cytować wszystkich... więc po kolei

1. Chodzi mi o ten boczek co za ile ? 2cm ? 3cm? To jest kpina. Dlaczego ? Proszę poczytać trochę o działaniu intercoolerów.

2. Nazywanie tego intercoolera profi - nie jest profi :decayed:

3. Prosze się nie czepiać o strony... śmiszny i nie profi boczek jest na zdjęciu z prawej strony :tongue4:

4. AndyN ja nie potrafię z tobą rozmawiać. Czy były robione testy na temat promieniowania w aucie dwóch fabrycznych zestawów BT ? Jak wpływają one na pracę mózgu? Czy nie zaburzają wzroku ? I taka to jest rozmowa. Może być EOT :tongue4:

Opublikowano

1. Chodzi mi o ten boczek co za ile ? 2cm ? 3cm? To jest kpina. Dlaczego ? Proszę poczytać trochę o działaniu intercoolerów.

2. Nazywanie tego intercoolera profi - nie jest profi

3. Prosze się nie czepiać o strony śmiszny i nie profi boczek jest na zdjęciu z prawej strony

Powalająca merytoryka jak przystało na MODERATORA

EOT

Skuteczność w/w projektu (po korektach jakie nie widnieją na zdjęciu) potwierdzona i sprawdzona, jak ktoś ma jakieś pytania i uwagi to lepiej kontaktowąć się na PW bo wydaje mi się że forum to w ocenie niektórych służy jedynie do przedstawiania subiektywnych opinii wysysanych z palca a może z jaja wielkanocnego

Opublikowano

Powalająca merytoryka jak przystało na MODERATORA

To powiem to jeszcze raz żeby do ciebie dotarło: ten psudo profi boczek po prawej stronie na zdjęciu to kpina :decayed:

wysysanych z palca a może z jaja wielkanocnego

hehe :kox:

poczekaj na cieplejsze dni i wrzuć log z IAT to pogadamy :naughty: :naughty:

tylko zrób to na pewno - bo na razie daje ci kredyt zaufania

Opublikowano

To powiem to jeszcze raz żeby do ciebie dotarło: ten psudo profi boczek po prawej stronie na zdjęciu to kpina

Prosiłbym o bardziej wstrzemięźliwe i kulturalniesze wypowiedzi tym bardziej że prosiłem w poprzednim poście o koniec OT

Dla rozjaśnienia w niektórych umysłach powtórze jeszcze raz to co napisałem wcześniej (dla osób które czytają jedynie wyrywki kontekstowe)

Obecnie lewy bok wyglada niemal symetrycznie jak prawy, drożność jest zapewniona

CZYLI wg twoje nomenklatury PRAWY Boczek ze zdjęcia wyglada niemal identycznie jak lewy boczek ze zdjęcia plus poprawki techniczno-estetyczne- TAK więc zdjęcie przedstawia projekt przed poprawkami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...