Amano Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Witam Zastanawiam się przy okazji wyłączenia i wyrzucenia DPF'u ,wyłączenia egr, o wyłączeniu klap wirowych. Czy ktoś może wyłączał programowo i mechanicznie te klapy ? Jeżeli tak proszę o wiadomość. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Mam programowo wyłączony DPF, EGR i klapy wirowe, moc zwiekszona przy okazji do 262 KM i 550Nm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amano Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 Planuję coś podobnego jak u Ciebie. W 2.7TDI klapy są te same. Czy po usunięciu klap nie masz problemów z przyspieszeniem poniżej 2000 obrotów ? Czy zauważyłeś jakieś negatywne skutki usunięcia klap ? Robiłeś te wszystkie modyfikacje naraz czy etapami ? Jakie są Twoje ogólne wrażenia bez dpf'u i egr'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Naraz, jeżeli był program to nie mogę na logikę nic odczuwać, oprócz większej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikser1234 Opublikowano 19 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2021 Mam usunięty Dpf wywalone klapy wirowe a egr zostawiam bo w zimę będzie dłużej grzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się