Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Odcina przy prędkości i check engine.


fang

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Dzisiaj miałem sytuację taka ze docisnąłem na prostej do 120 km i odcięło mi całkowicie samochód. Na miejsce 20 km dojechałem normalnie. Zgasiłem odpaliłem i pojechałem jeszcze w trasę kilka km sprawdzić co i jak. Przy przyspieszeniu do 00  odcięło mi znów turbinę i auto po prostu nie miało mocy przyspieszyć. Jest to na każdym vidgu a odcięło 2x przy 4. 

W drodze powrotnej docisnąłem na 3 i wyskoczył check engine i odcięło turbinę. Zatrzymałem się zgasiłem auto i odpaliłem. Check się cisgle świeci ale turbina działała i dojechałem normalnie. Zrobiłem test vagiem i mam błędy

 

 

IMG_20210228_134419.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak często przy swoim 2.0 TDI BPW jak jezdziłem głównie jazde miejską ,,wokół komina,, przez parę miesięcy a póżniej trasa, gaz i odcięcie turbiny przeważnie 3,5 - 4 tyś/ob i jakiś komunikat.... Jak pojęzdziłem więcej w trasę przedmuchałem turbo tylko stopniowo to wszytko ustąpiło . Tylko że w trasie bardzo wolno podnosiłem obroty i było GIT i przeszło . (Ale to, tylko było tak przy moim..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Lu-Gi napisał:

Loga 011 zrób dynamicznego 

Jak to zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria w turbo zacina sie, sprawdz jeszcze podcisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, fang napisał:

Jak to zrobić? 

Masz na YT poradniki. Bloki pomiarowe wybierasz grupę 011 potem zapis danych i od 1400~ RPM dajesz start do ok 4000 i stop. Trzeba tutaj wiedzieć czy nie doładowuje czy przeładowuje. Ale chyba to drugie. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Niedziela,28,Luty,2021,15:33:53:00009-VCID:6BDF9A6E4985F9DECF-5178,Wersja VCDS: AKP 20.4.1,Wersja danych: 20200629 DS317.0
03G 906 016 FE,,R4 1.9L EDC G000SG  9820,

,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine Speed,Charge Pressure,Boost Pressure,Charge Pressure,,,,,,,,,,
,CZAS,(G28),Control Status,(actual),Control Duty Cycle,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
,0.10,1890,41.2,2335.8,35.9,,,,,,,,,,
,0.26,1932,40.9,2346.0,35.5,,,,,,,,,,
,0.42,1974,39.8,2356.2,34.3,,,,,,,,,,
,0.58,1995,39.3,2366.4,34.3,,,,,,,,,,
,0.74,2037,39.3,2376.6,33.5,,,,,,,,,,
,0.91,2079,39.0,2397.0,32.0,,,,,,,,,,
,1.10,2100,38.7,2417.4,30.4,,,,,,,,,,
,1.27,2142,40.4,2448.0,28.0,,,,,,,,,,
,1.44,2184,47.5,2478.6,26.4,,,,,,,,,,
,1.60,2226,51.1,2519.4,21.7,,,,,,,,,,
,1.76,2268,51.1,2560.2,18.5,,,,,,,,,,
,1.94,2310,51.1,2570.4,17.0,,,,,,,,,,
,2.11,2352,51.1,2580.6,15.8,,,,,,,,,,
,2.27,2394,51.3,2580.6,14.2,,,,,,,,,,
,2.46,2436,51.3,2580.6,13.0,,,,,,,,,,
,2.62,2478,51.3,2580.6,11.8,,,,,,,,,,
,2.78,2541,51.1,2580.6,10.7,,,,,,,,,,
,2.94,2583,51.1,2580.6,9.5,,,,,,,,,,
,3.11,2625,50.8,2580.6,7.9,,,,,,,,,,
,3.28,2667,50.8,2580.6,6.3,,,,,,,,,,
,3.46,2709,50.5,2580.6,5.1,,,,,,,,,,
,3.63,2751,50.2,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,3.79,2772,50.0,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,3.94,2835,50.0,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,4.09,2856,50.0,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,4.25,2898,49.7,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,4.42,2919,49.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,4.60,2961,49.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,4.77,2982,49.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,4.94,3024,49.1,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.10,3066,48.6,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.26,3087,48.3,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.42,3129,48.3,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.60,3171,47.8,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.77,3192,47.5,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,5.93,3234,46.9,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,6.12,3255,46.7,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,6.27,3297,46.7,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,6.45,3318,46.4,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,6.61,3360,45.8,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,6.78,3381,45.8,2580.6,4.7,,,,,,,,,,
,6.95,3402,38.7,2580.6,6.7,,,,,,,,,,
,7.13,3381,28.8,2580.6,6.7,,,,,,,,,,
,7.30,3381,19.8,2580.6,6.7,,,,,,,,,,
,7.48,3402,16.5,2570.4,4.7,,,,,,,,,,
,7.64,3402,16.2,2519.4,4.7,,,,,,,,,,
,7.81,3402,16.5,2427.6,4.7,,,,,,,,,,
,7.98,3381,16.5,2346.0,4.7,,,,,,,,,,
,8.16,3360,16.5,2274.6,4.7,,,,,,,,,,
,8.33,3360,16.5,2193.0,4.7,,,,,,,,,,
,8.51,3360,16.5,2121.6,4.7,,,,,,,,,,
,8.67,3360,16.5,2060.4,4.7,,,,,,,,,,
,8.82,3360,16.5,2009.4,4.7,,,,,,,,,,
,8.98,3255,0.0,1968.6,54.1,,,,,,,,,,
,9.14,2961,0.0,1846.2,59.6,,,,,,,,,,
,9.33,2625,0.0,1693.2,60.4,,,,,,,,,,
,9.49,2268,0.0,1570.8,61.5,,,,,,,,,,
,9.66,1974,0.0,1458.6,61.9,,,,,,,,,,
,9.82,1701,0.0,1366.8,65.5,,,,,,,,,,
,9.98,1428,0.0,1285.2,72.2,,,,,,,,,,
,10.14,1155,0.0,1254.6,80.5,,,,,,,,,,
,10.31,924,9.1,1224.0,80.5,,,,,,,,,,
,10.49,903,6.9,1193.4,80.5,,,,,,,,,,
,10.66,903,6.3,1173.0,80.5,,,,,,,,,,
,10.82,861,4.9,1152.6,80.5,,,,,,,,,,
,10.98,819,6.6,1142.4,80.5,,,,,,,,,,
,11.14,819,6.3,1122.0,80.5,,,,,,,,,,
,11.31,819,6.3,1111.8,80.5,,,,,,,,,,
,11.48,840,6.0,1101.6,80.5,,,,,,,,,,
,11.66,819,6.3,1091.4,80.5,,,,,,,,,,
,11.83,819,6.6,1081.2,80.5,,,,,,,,,,
,11.99,840,6.0,1081.2,80.5,,,,,,,,,,
,12.15,840,6.0,1081.2,80.5,,,,,,,,,,
,12.31,840,6.3,1071.0,80.5,,,,,,,,,,
,12.49,840,6.0,1071.0,80.5,,,,,,,,,,

 

 

 

nie wiem czy dobrze to zrobilem ale chyba coś takiego

Edytowane przez fang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że od 2 dni zauważyłem jakby padl termostat 

Trasy po 20 km i ciągle temperatura po 50 stopni może to też kwestia tego. 

Edytowane przez fang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vaglog.pl się zaloguj i tam wrzuć i podaj link 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Lu-Gi napisał:

Na vaglog.pl się zaloguj i tam wrzuć i podaj link 

Nie działa ta strona po tym co wrzuciłem nie ma? 

Tylko te logi dostałem w pliku z vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunąłem vagiem błąd z turbiną i jechałem nawet 130 i wszystko było git.  Ustawiłem tempomat na 90 i przez 5 minut jechał dodałem gazu i brak mocy. Logi zamieściłem wyżej. Jutro sprawdzę węże podciśnienia, ale mam nadzieje że turbo nie będzie do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacina się zmienna geometria w turbinie. Turbina do czyszczenia. Jeżeli nie trzyma ci temperatury 90 stopni to ogarnij też termostat bo znowu zasyfi turbine.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ecobuda napisał:

Zacina się zmienna geometria w turbinie. Turbina do czyszczenia. Jeżeli nie trzyma ci temperatury 90 stopni to ogarnij też termostat bo znowu zasyfi turbine.

ok po tych logach można to wywnioskować z turbiną i oddawać na czyszczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Turbina przeładowuje bo się przycina. Spróbuj jeszcze poruszać sztangą gruszki i sprawdź czy luźno chodzi.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ecobuda napisał:

Tak. Turbina przeładowuje bo się przycina. Spróbuj jeszcze poruszać sztangą gruszki i sprawdź czy luźno chodzi.

ok, a mniej więcej wiesz jaki może być koszt regeneracji? Lub jak to załatwić najlepiej i czy nie będzie problemem jazda aktualnie na tym bez robienia go do odciny turba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, fang napisał:

ok, a mniej więcej wiesz jaki może być koszt regeneracji? Lub jak to załatwić najlepiej i czy nie będzie problemem jazda aktualnie na tym bez robienia go do odciny turba?

ja bym dał turbo od AWXa plus program

wyjdzie ze 150kM

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dev napisał:

ja bym dał turbo od AWXa plus program

wyjdzie ze 150kM

kumam, ale wiesz mam w planach ogarnąć tutaj turbo nawet te co miałem 115km i sprzedać auto w dobre ręce, bo chciałbym przerzucić się na benzyne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie regeneracja

koszt ok 700zł plus wymiana 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Dev napisał:

w takim razie regeneracja

koszt ok 700zł plus wymiana 

podjadę do mechanika i popytam co i jak w takim razie. 

 

Dzięki wszystkim za info i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze to pytanie na koniec. Czy coś się stanie jak będę na razie jeździł z tą turbiną? Dopóki nie będzie jej odcinać przy 60km/h to normalnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...