kubabkb Opublikowano 31 Marca 2021 Autor Opublikowano 31 Marca 2021 chcialem dzis zalozyc nowy n75 i jest problem moj nowy ori wyglada tak Druckwandler Unterdruckanlage Ventil Original VW Audi Seat Skoda 1K0906627A WWW.EBAY.DE Finden Sie Top-Angebote für Druckwandler Unterdruckanlage Ventil Original VW Audi Seat Skoda 1K0906627A bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel! a stary tak Turbo Impulso Control Electroválvula 1.9TDI 7.22903.19 8E0 906 627 Un 8E0906627A | eBay WWW.EBAY.ES Las mejores ofertas para Turbo Impulso Control Electroválvula 1.9TDI 7.22903.19 8E0 906 627 Un 8E0906627A están en eBay ✓ Compara precios y características de productos nuevos y usados ✓ Muchos... co mam zrobic? jak poprowadzic weze?
kamil-vag Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Ściągnij ta obudowę, tam jest taki filterek, zobacz czy się nie zapchał czasami czy coś, nie wiem czy tego nie da się też przełożyć ewentualnie... 1
kubabkb Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Problem wstepnie rozwiazany, dzis przyszedl zawór Pierburg i skonczyly sie przeladowania oraz chrobotanie przy zdejmowaniu nogi z gazu, dodatkowo znikly wibracje podczas przyspieszania oraz wibracje w okolicach 2000tys obrotow. Pozostal jeden maly problem ktory wystepuje od czasu do czasu, pedal gazu potrafi reagowac z opoznieniem zdaza sie to przewaznie przed 2 tys obrotow na 4 biegu . idzie sie do tego przyzwyczaic , ale ciekawosc mnie zzera co moze byc przyczyna Dzieki Kamil za wszystkie podpowiedzi, kolejny raz mozna bylo liczyc na Twoja pomoc
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Niesprawny czujnik stopu pod pedałem hamulca może powodowac takie rzeczy, oczywiście nie musi ale podsuwam trop
kubabkb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 https://log.tunezilla.com/chart/472149#H8KLCADCmsOpcGACA03Ci8ORDsKCMAxFw7/CpcOPbQIRw7nCmWUPU8Kaw5kEV8OSFcKDfMK9DBPDo8OjPcOnw5wQw6DCrsOPwpsUwqZswrouFcKwwovDmMOgwqwmOx8TIXNhS8OOw7A1w6XDhcOmw6RKG8KlTcOaA8KHZsOSNMORw7vCh8OAJD/DvMK8VMO2PxHCjhzCr3jDgTEiw7RnwpBWw5fCusOMw6LDjcO3Q8KMH2FkamnClwAAAA== https://log.tunezilla.com/chart/472148#H8KLCADDt8OqcGACA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMtUSh8JsOKIRArwrVUwpLDinFRw6HDtTTCqcKEOMOuw47DrDoHwo/DssK8S2ZKWsOWwqUCwp48wrZyLiofw54jQsOiw4wawozDoSDDucOFamTChTYKwpvCtMOFwrHCmSQyw4VgwqHCssK1w7LCgsKmKzcSYsKkw7dPBsKVNFk/w5vDjT/DoMOOOMOiFW8eYcOoOMKsVsOqMkvCvxtGw6/Cvxwyw5FTwq8AAAA= logi po wymianie, troche ma mula z niskich obrotow.
kamil-vag Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Mimo, że odczucia masz inne cały czas przeladowuje i jest źle, N75 podmieniony to zostaje tylko turbo na stół i wyczyścić geometrię
kubabkb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 kamil-vag powiedz mi jeszcze czy turbo moze tez powodowac to ze czasami pedal gazu działa z opoznieniem? na drugim logu widac jakby lopatki sie rozruszaly poniewaz doladowanie spadlo do 2600 pomimo gazu w podlodze.
kubabkb Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 co najlepsze jak pojezdze troche dajac gaz do dechy problemow z przeladowaniem nie ma . ten logi byl robiony odrazu po rozgrzaniu auta , wiec za duzo nie jezdzilem, ale tak jak mowie zmiana tego zaworka duzo dala
kamil-vag Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) No to tym bardziej to trzeba wyczyścić, skoro rozruszanie na chwilę pomaga Zaworek też już mógł nie działać jak trzeba, często jest tak, że nakładają się na siebie 2 czy 3 niesprawności i ciężko dojść do czegokolwiek... Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez kamil-vag
kubabkb Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2021 @kamil-vag robilem dzis z ciekawosci logi EGR w basic setings i auto mi dwa razy zgaslo na EGR ON dopiero za 3 razem udalo mi sie zrobic loga ale silnikime w pozycji EGR ON starsznie rzucalo zerknij na log z 11 kwietnia https://log.tunezilla.com/chart/472514#H8KLCADCg1RzYAIDTcKOQQrDgzAMBMO/wqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvwq8TQ8OpdUbDgypGMF50Z8OMw6TDlMOYIcOcw4LClELChMKnLg/CqcKMw4V0W1vDhwPDjmrDssOhw7MKClc2csKGYcOqw47DpsOowooHw5IhZzEaw4oZw58/BCbDpcOlV8OSw5fDvkTDrMKrMF3CgjbDl8K2w44ywp7CucKnw7QFGxYmHsKmAAAA
kubabkb Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2021 (edytowane) @kamil-vag za pierwszym razem nie za drugim razem tak (przejechalem kolo 8km i zrobilem loga) Edytowane 11 Kwietnia 2021 przez kubabkb
kubabkb Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 @kamil-vag wymienilem przypływke na nowa Bosh , ale nic to nie dalo, dalej szarpie silnikiem w BS03 podczas testu EGR. jutro przyjdzie n18, moze to on pwoduje te problemy masz jeszcze jakis pomysl Kamil?
kamil-vag Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Nie czepiaj się tego... Twój MAF był ok, nie wiem po co w ogóle go podmieniałes, skąd taki pomysł? masz problem z geo turbiny, daj spokój z tym bs003... N18 też pewnie niepotrzebnie wymienisz, 003 żeby dobrze wyszedł to musi być rozgrzany motor...
kubabkb Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 motor byl rozgrzany , specjalnie przejechalem 60 km
kubabkb Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2021 ile mniej wiecej kosztuje czyszczenie turbo? oraz jakie sruby i uszczelki kupic podczas takiej operacji?
fang Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Jeżeli chodzi o czyszczenie turbo i będziesz to robił sam to kwestia kupienia preparatu dobrego do czyszczenia typu nafta/zmywacz do hamulców no i uszczelki z tego co mi się wydaje są to dwie uszczelki jedna od wirnika i druga od wydechu (jedna jest trójkątna a druga taka przedłużona)
kamil-vag Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... 1
fang Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) 15 minut temu, kamil-vag napisał: Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... dokładnie. Dobrym preparatem do czyszczenia kolektora z nagaru jest preparat do czyszczenia kominków. @kamil-vag myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a? Bo mam u siebie i nie wiem czy się za to zabierać. Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez fang
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się