Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chcialem dzis zalozyc nowy n75 i jest problem

moj nowy ori wyglada tak 

WWW.EBAY.DE

Finden Sie Top-Angebote für Druckwandler Unterdruckanlage Ventil Original VW Audi Seat Skoda 1K0906627A bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

 

a stary tak 

WWW.EBAY.ES

Las mejores ofertas para Turbo Impulso Control Electroválvula 1.9TDI 7.22903.19 8E0 906 627 Un 8E0906627A están en eBay ✓ Compara precios y características de productos nuevos y usados ✓ Muchos...

 

 

co mam zrobic? jak poprowadzic weze?

 

 

Opublikowano

Ściągnij ta obudowę, tam jest taki filterek, zobacz czy się nie zapchał czasami czy coś, nie wiem czy tego nie da się też przełożyć ewentualnie... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Problem wstepnie rozwiazany, dzis przyszedl zawór Pierburg i skonczyly sie przeladowania oraz chrobotanie przy zdejmowaniu nogi z gazu, dodatkowo znikly wibracje podczas przyspieszania oraz wibracje w okolicach 2000tys obrotow. Pozostal jeden maly problem ktory wystepuje od czasu do czasu, pedal gazu potrafi reagowac z opoznieniem zdaza sie to przewaznie przed 2 tys obrotow na 4 biegu . idzie sie do tego przyzwyczaic , ale ciekawosc mnie zzera co moze byc przyczyna :) 

Dzieki Kamil za wszystkie podpowiedzi, kolejny raz mozna bylo liczyc na Twoja pomoc:hi:

Opublikowano

Niesprawny czujnik stopu pod pedałem hamulca może powodowac takie rzeczy, oczywiście nie musi ale podsuwam trop :P

Opublikowano

Mimo, że odczucia masz inne cały czas przeladowuje i jest źle, N75 podmieniony to zostaje tylko turbo na stół i wyczyścić geometrię

Opublikowano

kamil-vag powiedz mi jeszcze czy turbo moze tez powodowac to ze czasami pedal gazu działa z opoznieniem?

na drugim logu widac jakby lopatki sie rozruszaly poniewaz doladowanie spadlo do 2600 pomimo gazu w podlodze.

 

Opublikowano

co najlepsze jak pojezdze troche dajac gaz do dechy problemow z przeladowaniem nie ma .

ten logi byl robiony odrazu po rozgrzaniu auta , wiec za duzo nie jezdzilem, ale tak jak mowie zmiana tego zaworka duzo dala

 

Opublikowano (edytowane)

No to tym bardziej to trzeba wyczyścić, skoro rozruszanie na chwilę pomaga

Zaworek też już mógł nie działać jak trzeba, często jest tak, że nakładają się na siebie 2 czy 3 niesprawności i ciężko dojść do czegokolwiek... 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

@kamil-vag

robilem dzis z ciekawosci logi EGR w basic setings i auto mi dwa razy zgaslo na EGR ON 

dopiero za 3 razem udalo mi sie zrobic loga ale silnikime w pozycji EGR ON starsznie rzucalo

zerknij na log z 11 kwietnia

https://log.tunezilla.com/chart/472514#H8KLCADCg1RzYAIDTcKOQQrDgzAMBMO/wqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvwq8TQ8OpdUbDgypGMF50Z8OMw6TDlMOYIcOcw4LClELChMKnLg/CqcKMw4V0W1vDhwPDjmrDssOhw7MKClc2csKGYcOqw47DpsOowooHw5IhZzEaw4oZw58/BCbDpcOlV8OSw5fDvkTDrMKrMF3CgjbDl8K2w44ywp7CucKnw7QFGxYmHsKmAAAA

 

Opublikowano

Miałes motor rozgrzany do 90? 

Opublikowano (edytowane)

@kamil-vag

za pierwszym razem nie 

za drugim razem tak (przejechalem kolo 8km i zrobilem loga)

 

 

 

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano

@kamil-vag wymienilem przypływke na nowa Bosh , ale nic to nie dalo, dalej szarpie silnikiem w BS03 podczas testu EGR.

jutro przyjdzie n18, moze to on pwoduje te problemy

masz jeszcze jakis pomysl Kamil?

 

Opublikowano

Nie czepiaj się tego... Twój MAF był ok, nie wiem po co w ogóle go podmieniałes, skąd taki pomysł? masz problem z geo turbiny, daj spokój z tym bs003... N18 też pewnie niepotrzebnie wymienisz, 003 żeby dobrze wyszedł to musi być rozgrzany motor... 

Opublikowano

motor byl rozgrzany , specjalnie przejechalem 60 km

Opublikowano

ile mniej wiecej kosztuje czyszczenie turbo?

oraz jakie sruby i uszczelki kupic podczas takiej operacji?

 

Opublikowano

Jeżeli chodzi o czyszczenie turbo i będziesz to robił sam to kwestia kupienia preparatu dobrego do czyszczenia typu nafta/zmywacz do hamulców no i uszczelki z tego co mi się wydaje są to dwie uszczelki jedna od wirnika i druga od wydechu (jedna jest trójkątna a druga taka przedłużona)

Opublikowano

Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, kamil-vag napisał:

Jak to robić to raz a porządnie, odkręcić kolektor wydechowy, dolotowy, poczyścić co się da z nagaru, czyli wymienić obie uszczelki od kolektorów, do tego do turbiny uszczelka od spływu oleju, od EGRa dwie, od połączenia wydechu z turbo. Sama turbina z kolektorem jest ori bez uszczelki, można tak skręcić, można dać też uszczelkę... 

dokładnie. Dobrym preparatem do czyszczenia kolektora z nagaru jest preparat do czyszczenia kominków.

 

@kamil-vag myślisz że jest sens czyszczenia elektrycznego EGR'a? Bo mam u siebie i nie wiem czy się za to zabierać.

Edytowane przez fang

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...