Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik kręci nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To spróbuj z czujnikiem wałka. Pamiętam, że ktoś kiedyś miał problem, wywalało czujnik położenia wału, a pomogła wymiana czujnika położenia wałka.

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

To spróbuj z czujnikiem wałka. Pamiętam, że ktoś kiedyś miał problem, wywalało czujnik położenia wału, a pomogła wymiana czujnika położenia wałka.

No to mówię że go wymieniłem na nowy. i nadal jest to samo..

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Vexart napisał:

No to mówię że go wymieniłem na nowy. i nadal jest to samo..

To wymieniałeś czujnik wałka czy wału? A może oba, bo już ciężko się połapać. W ogóle rozróżniasz jeden od drugiego?

Edytowane przez przem8
Opublikowano
16 godzin temu, przem8 napisał:

Nie zgodzę się. Sprawdzałem niedawno, bo też się ktoś spierał że w zegarach pokazuje od 30, a była znacznie niższa wartość. No chyba, że mam dziwoląga. 

Owszem pokazuje 30 ale w ukrytym menu climatronica ale to dotyczy generwcji audi przed a4b6. 

b6 i b7 pokazuje 90 stopni na zegarze gdy plyn w rzeczywistosci miesci sie w przedziale 75-115stopni :D

Opublikowano
5 godzin temu, DivaynEays napisał:

b6 i b7 pokazuje 90 stopni na zegarze gdy plyn w rzeczywistosci miesci sie w przedziale 75-115stopni :D

To wiem ale nie o tym była mowa. 

Opublikowano
10 godzin temu, przem8 napisał:

To wymieniałeś czujnik wałka czy wału? A może oba, bo już ciężko się połapać. W ogóle rozróżniasz jeden od drugiego?

Aa wybacz nie doczytałem. To przez czujnik wałka rozrządu też by nie odpalał? A da się go vagiem sprawdzić? 

Opublikowano
4 minuty temu, Vexart napisał:

To przez czujnik wałka rozrządu też by nie odpalał?

Pewnie się jakoś da, nie wnikam w takie szczegóły. Mi czasem nie odpalał przez ten czujnik. Polecam zamiennik z delphi. Jak nie zadziała to oddasz.

Opublikowano

Sprawdzałem kompresję to wyszła 12 bar na każdym. Wiązka od cewek w porządku zwarć nie ma. Świece były mokre od benzyny, Może podaje za dużo paliwa. Albo iskra nie wtedy kiedy trzeba.

Opublikowano

Jakaś dziwna sytuacja z tym audi. Sprawdziłem wszystkie typowe usterki. Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei...

Opublikowano

Teraz jak próbowałem odpalić to tak jak by już coś próbował jak by na jednym lub dwóch garach pracował ale koniec końców gaśnie.

Opublikowano

Już przepatrzyłem cała instalacje sprawdziłem instalacje od cewek od czujników wszystko git złożyłem i odpala. Bo postało kilka dni w ciepłym garażu i odpala. Wcześniej też tak było ale jakoś zawsze nierówno pracuje jak odpali. Więc póki silnik pracuje postanowiłem sprawdzić kanał 90 i 93 czy rozrząd nie przestawiony. I w kanale 93 nie ma wogule nic w rubryce 3 idle stabilization. A jak dobrze pamiętam to coś powinno być coś wskazywać. A tu nawet nie pisze idle stabilization. Czyli czujnik wałka rozrządu jest popsuty?? I żadnych błędów? 

Opublikowano

93 grupa dopiero na rozgrzanym sie pokaze

Opublikowano (edytowane)

Dziwne, bo u mnie nie ma znaczenia zimny, ciepły - pokazuje wartość synchro.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

A już myślałem że znalazłem winnego i jest to czujnik wałka.. 

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Dziwne, bo u mnie nie ma znaczenia zimny, ciepły - pokazuje wartość synchro.

Mi Też się tak wydaje ze na zimnym pokazywało u mnie kiedyś. I coś mi się zdaje że to wina czujnika ale jeszcze przełożę od kolegi i zobaczymy czy wskazuje

Opublikowano

Panowie poradźcie coś bo mi pomysły się skończyły. Podmieniłem dzisiaj ze sprawnego 1.8t od kolegi czujnik położenia wałka, sondę lambda, i przepływkę by sprawdzić czy któreś z tych się zepsuło, nic to nie dało nadal nie odpalało. Nie mam pojęcia o co chodzi jakiś bardzo ciężki przypadek. ECU się zepsuło??? Tylko vag normalnie się z nim łączy wszystko czyta jak należy temperatury itp. Auto po podnoszeniu mocy, Soft mógł by się zmienić samemu?

Opublikowano
7 godzin temu, Vexart napisał:

Panowie poradźcie coś bo mi pomysły się skończyły. Podmieniłem dzisiaj ze sprawnego 1.8t od kolegi czujnik położenia wałka, sondę lambda, i przepływkę by sprawdzić czy któreś z tych się zepsuło, nic to nie dało nadal nie odpalało. Nie mam pojęcia o co chodzi jakiś bardzo ciężki przypadek. ECU się zepsuło??? Tylko vag normalnie się z nim łączy wszystko czyta jak należy temperatury itp. Auto po podnoszeniu mocy, Soft mógł by się zmienić samemu?

kiedy soft robiony?

Opublikowano
5 godzin temu, DivaynEays napisał:

kiedy soft robiony?

Prawie dwa lata temu w kwietniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...