tomek3815 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Może ktos cos podpowie bo juz pomysłów brak. Całe nowe zawieszenie, zmieniona maglownica, wymienione całe amortyzatory ze sprężynami i gornymi mocowaniami na uzywki i zero różnicy, mianowicie przy gwałtownym wpadnięciu koła w dziurę czy tez przy zjazdzaniu z jakiegos uskoku, progu zwalniajacego itp slychac stuk jak i z lewej tak i z prawej strony z przodu, wjezdzajac oboma kołami na raz np na prog zwalniający stuka mniej, jedną stroną duzo bardziej, jakby stabilozator ale to nie on, dzieje sie tak przy predkosciach rzedu 20kmh jak i 120kmh, wymiana wszystkiego co w zawieszeniu moglo by powodować taki stuk nie przyniosla zadnej roznicy.. moze ktos juz walczyl z czyms podobnym.. tuleje sanek wygladaja na dobre, nie ma na nich grama luzu..pomyslow brak a auto drazni na wiekszych nierównościach, progi zwalniajace powoduja szczękościsk ?
Ivanek Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Może któraś z poduszek? Słyszałem też że niedokręcony akumulator potrafił sobie stuknąć i niejednego skłonić do sprawdzenia zawieszenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się