lukjar7 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 U mnie w AWX sa takie 3 bolce zaraz foto dam jak to zrobić?? Wie ktoś :slina: co w tym nadzwyczajnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Siemka, dzięki za fotostory wczoraj ustawiłem u siebie i najlepsze co udało się ustawić to -0.6 0.0 0.6 z tym że na na fisie spalanie na wolnych obrotach wskoczyło na 0,7 l/h wcześniej było 0,6 czasem 0,5. Czyżby lekki plus (0.6 1.1 1.7) powodował mniejsze spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Dodam tylko, że w silniku BKE (B6, B7) duża śruba jest na klucz 18 (nie 19 jak w opisie), żeby iść na plus trzeba kręcić w prawo (nie w lewo jak w opisie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s600 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Czy w 2.0 TDI BPW (8v) regulacja przebiega tak samo jak w każdym ośmiozaworowym 1.9 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Wczoraj po ustawieniu kąta na "0"(nie sprawdzałem w czasie jazdy czy się zmienia)odstawiłem auto i w nocy gdy pojechałem do pracy okazało się, że auto nie przyspiesza, jedzie gorzej niż z np.odpiętym przepływomierzem-turbo nie pracuje praktycznie, natomiast nie słychać już zgrzytania przy zmianie biegów, które dochodziło ze skrzyni przed zmianą kąta. Auto odpala tak jak i przedtem od strzała. Pomocy! PS. Przed ustawieniem kąta na "0" wartość wyświetlana na VAG-u wynosiła -7, -6. Problem rozwiązany- nie była to wina kąta synchronizacji- mój ojciec źle wężyki od podciśnienia podpiął także przepraszam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chanel1987 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Witajcie!! Rowniez posiadam ajm. U mnie synchronizacja skaluje miedzy 1.1-1.4. Spalanie chwilowe 0.6. Ostatnio mechanik mi zmienial calkowity rozrzad plus 2 paski wieloklinowe . Czy te wartosci sa ok? czy jechac do goscia na reklamacje? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 jest ok bo zajmuje sie wynik w widełkach +3...-3 ale zawsze mozna poprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chanel1987 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 No wlasnie bo cos mi sie wydaje ze zacząl 1 litr wiecej palic. Pojezdze jeszcze tydzien i oblicze wynik spalania. Jak bedzie wieksze od normy to bede kalibrowal. Norma to ok 7 litrow miasto opony 16cali 205/55. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Witajcie!! Rowniez posiadam ajm. U mnie synchronizacja skaluje miedzy 1.1-1.4. Spalanie chwilowe 0.6. Ostatnio mechanik mi zmienial calkowity rozrzad plus 2 paski wieloklinowe . Czy te wartosci sa ok? czy jechac do goscia na reklamacje? Ja wklejałem logi na forum w których był kąt 0.6-1.1 to kazali Panowie ustawić na 0.0 :gwizdanie: Ustaw dla świętego spokoju na 0.0.. prosta sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chanel1987 1 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Dzieki voytek80 za reportaz. Dzisiaj ustawilem kąt synchronizacji. Na 0.0 z 0.3 w mijanke. Mysle tak bedzie dobrze. Spalanie chwilowe mam w grupie 15 0.6l/h. Powiedzcie mi ile u was wychodzi spalanie chwilowe oraz w miescie i na trasie w silnikach ajm. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1540.0;highlight=spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Ale tu kwestia to nie spalanie w ogóle tylko zmiany w spalaniu spowodowane ustawieniem synchronizacji na 0.0, to też znajdziesz w tamtym wątku :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Dodam tylko, że w silniku BKE (B6, B7) duża śruba jest na klucz 18 (nie 19 jak w opisie), żeby iść na plus trzeba kręcić w prawo (nie w lewo jak w opisie) w AVF tez jest 18-tka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Mam u siebie kąt od -1.1 do -1.7. Równo rok temu mechanik wymieniał rozrząd i pewnie nie miał czym tego ustawić. Mam też problemy ze startem i przez kilka pierwszych sekund telepie mi budą. Przed pomiarem rozgrzałem auto na jałowym do 80 stopni i na jałowym bez gazu pokazało mi właśnie te wartości kąta (prawie ciągle -1.1 a czasami na ułamek sekundy skoczyło na -1.7). Czy wiele mi pomoże zbliżenie się do zera bo w normie ogólnie rzecz biorąc się mieszczę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 im dokładniej tym lepiej ustawienie zajmie Ci 15 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKOB4 0 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Temat bardzo pomocny :0 Pozdrawiam i życzę wesołych świąt:) :cool1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noran 2 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Hehe, u mnie po wymianie rozrzadu tez bylo -1,1, wrocilem i kazalem zmienic na "0". Po pół roku sprawdziłem dla sportu i było wówczas dokładnie +1,1. Zmieniłem na 0 i jest 0. A potem mechanik sie interesował z usmieszkiem czy nie wzrósł kąt po rozciągnięciu paska. A przez minę mu aż świeciło, "takie to stare i głupie żeby młodocianów na forach słuchac i cytowąć". Praktyka górą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekin83 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 kolego masz za słabo naciągnięty napinacz [br]Dopisany: 13 Luty 2012, 21:48_________________________________________________koledzy mam taki problem ze udało mi się ustawić zapłon w granicach -0,6 -0 ale mam wrażenie ze ma mula lekkiego i tak się zastanawiam czy nie lepiej by chodził w plusie Jakieś sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Najlepiej, gdy wypróbujesz różne warianty "na plus" i "na minus". Każdy ma inne odczucia z jazdy po ustawieniu różnych wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKOB4 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 czyli najlepiej było by sprawdzić na hamowni jak jest lepiej czy 0,0 czy 1,0 czy może -1,0. będę hamował swoje auto w następnym tyg to pogadam to może zgodzą się na taki mały test pozdrawiam:) :mysli: :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się