Legion44 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam jak w temacie czy ktoś z użytkowników miał kłopot z tym błędem w silniku 1.6 benzyna + lpg. Czasami pojawi po skasowaniu po 100 km a czasami po 1000. Zmieniłem stacje paliw i spokój był na 600 km i znowu się zapalił wymienione elementy świece plus kable, czujnik temperatury mycie i adaptacja przepustnicy filtr powietrza, dolot szczelny. Brak jakich kolwiek problemów po za świecącym się błędem. Edytowane 6 Kwietnia 2021 przez Legion44
Langista Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Logi dynamiczne i statyczne grup : 001, 002, 003 Najprawdopodobniej pada przepływka.
Legion44 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2021 21 minut temu, Langista napisał: Logi dynamiczne i statyczne grup : 001, 002, 003 Najprawdopodobniej pada przepływka. Jedyne co posiadam do niej do elm327.
przem8 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Langista napisał: Logi dynamiczne i statyczne grup : 001, 002, 003 Najprawdopodobniej pada przepływka. Jak nie wiesz jakie grupy logować to nie pisz głupot po raz kolejny. Elmem da się sprawdzić korekty paliwowe i wskazania przeplywki więc powinienes sobie poradzić. Możliwe, że to wina źle wystrojonego gazu.
Legion44 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2021 (edytowane) 12 minut temu, przem8 napisał: Jak nie wiesz jakie grupy logować to nie pisz głupot po raz kolejny. Elmem da się sprawdzić korekty paliwowe i wskazania przeplywki więc powinienes sobie poradzić. Możliwe, że to wina źle wystrojonego gazu. Dzięki za zainteresowanie przepływke i tak podmienie bo sąsiad ma też 1.6 wymienimy się poprostu i zobaczymy gaz był ustawiany u 3 specjalistów mapa jest idealna jak paliwowa a ten błąd pojawia się sporadycznie nie wiem czy to ma sens i znaczenie ale jak były te cieplejsze dni błędu nie było ochlodzilo się i zaczął padać deszcz błąd powrócił. Korekty jak sprawdzałem to jest bliska 0 ale spada na minus w granicach 3 / 4 % i wraca do 0. Edytowane 6 Kwietnia 2021 przez Legion44
przem8 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 (edytowane) Mapki to są dla turystów, a to że linie się pokrywają od map pb i lpg to nie znaczy że jest dobrze. Jak masz możliwość to nagraj wskazania przeplywki i korekt krotkich sondy na postoju i podczas jazdy do odciny. Edytowane 6 Kwietnia 2021 przez przem8
Legion44 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2021 6 godzin temu, przem8 napisał: Mapki to są dla turystów, a to że linie się pokrywają od map pb i lpg to nie znaczy że jest dobrze. Jak masz możliwość to nagraj wskazania przeplywki i korekt krotkich sondy na postoju i podczas jazdy do odciny. Tak to wygląda na biegu jałowym Tyle udało mi się zarejestrować. 20210406-154236-720x1560.mp4
RaaZZ Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Witam. Mam ten sam błąd już od jakiegoś roku. Świeci check engine ale niekiedy gasnie i znowu się zapala. Zauważyłem że zapala się zawsze w sytuacji gdy jadę stała prędkością ok 80km/h na 5ym biegu. Napisz proszę jak uda Ci się rozwiązać problem.
Legion44 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2021 10 minut temu, RaaZZ napisał: Witam. Mam ten sam błąd już od jakiegoś roku. Świeci check engine ale niekiedy gasnie i znowu się zapala. Zauważyłem że zapala się zawsze w sytuacji gdy jadę stała prędkością ok 80km/h na 5ym biegu. Napisz proszę jak uda Ci się rozwiązać problem. No u mnie to różnie jest teraz np nic nie robiłem błąd skasowałem i cisza nie zapala się a czasami jak najdzie to co 100 km się świeci. W wolnej chwili planuje przepływke podmienić zobaczę czy będzie różnica.
przem8 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Jeśli na jałowych nie zmienia się napięcie sondy i korekty jak na tamtym filmiku to obstawiam padnietą sondę.
Legion44 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2021 (edytowane) 12 minut temu, przem8 napisał: Jeśli na jałowych nie zmienia się napięcie sondy i korekty jak na tamtym filmiku to obstawiam padnietą sondę. Napięcie sondy się zmienia nie wiem czemu tak się nagrało ale wszystkie wartości powinny być ruchome a tu stoją. W jakim zakresie powinno być na jałowym napięcie sondy. To jutro jeszcze zobaczę jak to wygląda. Trochę to dziwne bo u mnie zrobiłem teraz 360 km i błędu brak ciekawe kiedy wróci. Edytowane 7 Kwietnia 2021 przez Legion44
przem8 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Powinno się zmieniać w zakresie bodajże 0.2 do 0.8 jak to dla wąskopasmowki. Zainwestowalbys 40zl w kabel do vaga i normalnie diagnozowal auto, a nie błądzisz we mgle...
RaaZZ Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Czy to że silnik bierze olej ok. 0,5l/1000km, może powodować złe odczyty na sondzie lambda co powoduje pojawienie się kontrolki silnika i błąd P0170?
Legion44 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Po sprawdzeniu sondy okazało się że pracuje poprawnie zakres napięcia w normie czyli skacze. Przepływomierz podmieniony i co stwierdzam pokazuje większą ilość powietrza na biegu jałowym ładnie pokazuje wzrost w momencie dodania gazu i mam wrażenie że ładniej przyspiesza auto. Będę obserwował jeśli to rozwiąże mój problem to napisze. PS. Mało prawdopodobne żeby olej miał wpływ na ten błąd P0170. Nawiasem mówiąc u mnie przez cały okres od wymiany do wymiany a zmieniam olej co 10 tys. dolewam około 200ml. Olej 5w40 co 3 wymiana płukanka silnika.
Langista Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Olej nie ma tu nic do rzeczy, czy na podmienionej przepływce błąd wraca?
Legion44 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Witam ponownie Wracając do błędu po podmianie przepłyki błąd i tak powrócił. Auto zostało dzisiaj zdiagnozowane Padło na Sondę Lambda. Poprostu na LPG występuje wyższa temperatura spalania gazu i sonda o sobie przypomina. Pytanie do użytkowników z waszego doświadczenia co kupić jaki producent numer części z tego co mi kostka od sondy mówi może być jeszcze fabryczna ciężko z niej coś odczytać bo umiejscowiona jest w dole i musiał bym obudowę filtra zdjąć żeby numer z czytać. Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Napisz do forumowych sprzedawców i Ci dobiorą.
Legion44 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Na co wskazuje kolor sondy. Sonda przed katalizatorem. Pb+LPG Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Legion44
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 O niczym w sumie. Co to za jakiś wynalazek ntk? Ori numer to 06B 906 265 B i z boscha kosztuje grubo, bo ponad 600zł...
Legion44 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 11 minut temu, przem8 napisał: O niczym w sumie. Co to za jakiś wynalazek ntk? Ori numer to 06B 906 265 B i z boscha kosztuje grubo, bo ponad 600zł... No i taki numer też ma i logo Audi fabryczna sonda od nowości auta możliwe NTK to inaczej NGK a tu dokładnie NGK 0452
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się