Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0170


Legion44

Rekomendowane odpowiedzi

Sonda wymieniona błędu na chwilę obecną brak.Niby wydawało się że pracuje prawidłowo jednak tak nie było Samochód tak jakby troszkę odżył, ale wrócił mi błąd P0420 błąd katalizatora. Tylna sonda już ma założony emulator.Po pojawieniu się błędu Gaz został ustawiony włączona autoadaptacja obd i obserwujemy co będzie się działo. 

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Langista napisał:

Innymi słowy katalizator już zapchany.

Też mi się tak wydaje tylko jeśli ten błąd będzie powracał co jest lepszym rozwiązaniem wyłączenie błędu z ECU czy nowy katalizator. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Legion44 napisał:

Też mi się tak wydaje tylko jeśli ten błąd będzie powracał co jest lepszym rozwiązaniem wyłączenie błędu z ECU czy nowy katalizator. 

Wyłączenie sondy nie odetka Ci kata więc i tak musisz się go pozbyć lub wymienic, ewentualnie dozynaj silnik dalej ale bez błędów silnika idąc twoim tokiem rozumowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał:

Wyłączenie sondy nie odetka Ci kata więc i tak musisz się go pozbyć lub wymienic, ewentualnie dozynaj silnik dalej ale bez błędów silnika idąc twoim tokiem rozumowania. 

Ja na stan silnika nie narzekam i nie "dozynam go" szukam tylko rozwiązania problemu ufam mojemu mechanikowi więc mam dwa takie rozwiązania i tyle w temacie też się skłaniam do wymiany katalizatora. 

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co Ci emulator sondy jak kat jest niesprawny? Co innego jakbyś miał go wywalonego, to bym zrozumial taki zabieg. Poza tym na zamiennikach kata potrafi dalej wywalać błąd ale jak wymienisz to się dowiesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

To po co Ci emulator sondy jak kat jest niesprawny? Co innego jakbyś miał go wywalonego, to bym zrozumial taki zabieg. Poza tym na zamiennikach kata potrafi dalej wywalać błąd ale jak wymienisz to się dowiesz. 

No właśnie i tego się obawiam że kat wymieniony a błąd będzie i tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia kupić katalizator od sprawdzonego sprzedawcy, który spełni normę euro 4, w tedy błędu nie będziesz miał. Jest niestety wiele 'katalizatorów' co nie robią zupełnie nic poza ograniczeniem przepustowości wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Langista napisał:

Kwestia kupić katalizator od sprawdzonego sprzedawcy, który spełni normę euro 4, w tedy błędu nie będziesz miał. Jest niestety wiele 'katalizatorów' co nie robią zupełnie nic poza ograniczeniem przepustowości wydechu.

No właśnie bo jest tego pełno, żeby wszystko było po montażu ok. Zastanawiam się nad firmą Bosal koszt ponad 1000 zł. 

Edytowane przez Legion44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja kilka lat temu zakładałem taki o to wynalazek:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak, i nie. Coś ten błąd powoduje i najczęściej przyczyną jest zapchany katalizator. Trzeba najpierw sprawdzić stan sondy, dopiero po upewnieniu się, że nie jest sprawna wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobnie. Silnik 1.6 alz 102km. Błąd zaczął się pojawiać po założeniu LPG i podczas spokojnej  jazdy. Jakieś rady? Przebieg 90tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie także błąd pojawia się przy dość niskich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dzisiaj odczyty z sond i o ile korekty paliwa były ok, 1 sonda była ok to na 2 sondzie napięcie często spadało do 0,15-0,22V. Jedynie na jałowym pokazywała 0,8V. Wnioskuje że albo jest nieszczelne połączenie za katalizatorem i dostaje lewe powietrze albo katalizator do wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem testu sondy bo ta druga nic nie ma do błędu P0170. Ona tylko kontroluje katalizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie gaz do regulacji. Jakie masz korekty? Logi zrób. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty w normie. Jestem umówiony na regulację w czerwcu. Do tego czasu sam szukam przyczyny. Na małym obciążeniu napięcie na drugiej sondzie oscyluje wokół 0.2v Tak chyba nie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam gazu a błąd ten sam więc wątpię żeby to była kwestia regulacji gazu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...