Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadające zapłony i za szybka odcinka


kamilm123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zrobiłem logi bo wypadają zapłony przy pełnym bucie i odcinka jest już przy 5.5 tysięcy obrotów.
Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_626PF3.html

http://vaglogi.pl/log-014_015_016_s5u4Ol.html

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_yv9un43.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_b1ft6Q.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_H6uC67w.html

Logi robione na PB.
W porównaniu z logami które robiłem kilka miesięcy temu to wcześniej w grupie 020 były same zera a teraz są zmienne wartości.

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka za mało mierzy. Sprawdź szczelność gniazd wtryskiwaczy gazowych i wkrętek lpg co do wypadań. Długo już po programie i lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda gazowe i wkrętki i gniazda wtrysków benzyny i oringi wtrysków wymienione na nowe. Program był 15 tysięcy temu a lpg już szybciej było. Co oznaczają te wartości w grupie 020? Powinny być same zera tam tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, po sofcie są dopuszczalne i zwykle normalne małe wartości. Na których cylindrach wypada? Jak logujesz na jałowych wypadania to zwróć uwagę żeby ta funkcja była aktywna, a nie jak na powyższym logu disable. Jakieś błędy są jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra uporałem się z wypadającymi cewkami. Założyłem dwie inne cewki i problem zniknął. Chwile było fajnie ale teraz coś go dławi przy ok. 5500 obrotów jakby paliwa brakowało może? Wstawiam logi:

http://vaglogi.pl/log-002_033_X59Gq1.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_1Xndi.html

http://vaglogi.pl/log-002_003_fS1dx60.html

A i taki błąd się pokazał:

17939 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit
P1531 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Skasowałem go zrobiłem te logi wyżej zamieszczone i na razie się nie pojawił ponownie.

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach nic nie widać, a ten błąd świadczy o uszkodzonej cewce w napinaczu albo wtyczka nie łączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie, że ta wtyczka dwu pinowa w napinaczu łańcucha rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kamilm123 napisał:

W sensie, że ta wtyczka dwu pinowa w napinaczu łańcucha rozrządu?

tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sprawdzić vagiem czy po prostu pracuje ten napinacz?
Jeszcze mi się przypomniało, że kiedyś odpaliłem silnik z odpiętą tą wtyczką bo zapomniałem i może przez to się pojawił błąd.

 

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kamilm123 napisał:

że kiedyś odpaliłem silnik z odpiętą tą wtyczką bo zapomniałem i może przez to się pojawił błąd.

Masz odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem się rozwinął. Jak odpalam rano zimne auto to chodzi na 3 cylindry. Po krótkim odcinku jak się zagrzeje to jest ok. Odcina go przy 5500 obrotów i więcej się nie zakręci. Świece podmienione i też to samo. Cewka kupiłem nową i zamieniałem z każdą i nic. Wtryski nie leją bo sprawdzałem. Dają mgiełkę w kształcie litery V. Pompa paliwa trzyma ciśnienie 4 bar nawet troszkę ponad. Wstawiam logi może coś wyczytacie ciekawego.

Pokaż log - VAGLOGI

Pokaż log - VAGLOGI

Pokaż log - VAGLOGI

 

 

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka chyba coś mało mierzy. Przejedź się z odpiętą. Auto po sofcie, od dawna się to dzieje? W najgorszym przypadku obstawiałbym głowicę. Jakie wartości masz w gr. 93?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupę 93 dopiero jutro zobaczę. Nie dzieje się tak od dawna. Już z rok jeżdżę po sofcie. W międzyczasie była wymieniana głowica bo tamta pękła. Na odpiętej powinno być lepiej czy gorzej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam logi z 090 i 093 auto pierwszy raz odpalone po nocy. Nie wiedziałem jak logować to dałem normalną jazdę do sklepu. Wartości ujemne tylko kilka razy wskoczyło na 20.
Dodam jeszcze, że czasami na ciepłym jak zgaszę auto na chwile to później chwile kręci zanim odpali tak jakby go zalewało ale tylko czasem tak jest.

Pokaż log - VAGLOGI

 

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jest ok. Nie mam pojęcia co go może boleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze podmienię przepływkę na dniach i wstawię logi. Dziurawy wydech raczej nie dawał by takich objawów prawda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech musi być szczelny do sondy, potem szalej dusza :)

Grupy 90-93 można sprawdzić na jałowych, -3% to ok, ale te skoki na 20% są zastanawiające, widzę że występują przy różnych obrotach, pod różnym obciążeniem. Do sprawdzenia czujnik napinacza i wiązka (przeważnie pomaga kontakt spray w kostce czujnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zionx napisał:

skoki na 20% są zastanawiające, widzę że występują przy różnych obrotach, pod różnym obciążeniem.

Tak ma być jak działa zmienna faza podczas małego i średniego obciążenia. I to nie są procenty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam, moja niewiedza ;) tak z przyzwyczajenia pisze % a tam raczej stopnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...