radzio06 7 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) Teraz mam taką baterie ori 000 915 105 dl 110 Ah, 920A, czy mogę założyć 110Ah ale 920 A ? Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez radzio06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Twoja ma 850A EN. Możesz bez problemu założyć 110Ah 920A EN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio06 7 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 7 minut temu, Muskel1 napisał: Tak tak 850A EN mam, pomyliło mi się. Ok, włożę nową baterie I się odezwę. Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio06 7 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Moge kupić z Varty ? Nie wiem czy na nim jest kod BEM potrzebny do zakodowania ? Albo jaki Alu najlepiej wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 (edytowane) Na żadnym, który kupisz nie w ASO nie będzie kodu BEM. VAG ma zamknięty system BEM i tylko aku kupione u nich mają kody BEM. To nie problem bo można sobie aku zakodować zmienionym kodem (zmieniając ostatnie dwie cyfry numeru seryjnego), pod warunkiem, że nowe aku ma takie same pametry jak stare aku. Możesz kupić Varte. Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio06 7 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Czyli nie mogę wziąść Varty 920 A skoro mam ori aku 850 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) Tak, najważniejszymi kryteriami wyboru są takie parametry jak: rodzaj (AGM, EFB itp) oraz pojemność (110Ah). Prąd rozruchowy (920A) jeżeli jest trochę wyższy niż aktualny nie zaszkodzi. Nie może być jednak mniejszy niż na starym. Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio06 7 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Kupić AGM czy nie? Nie mam start stopu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Kup taki jaki miałeś. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawin 0 Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 Hej. Żeby nie zaczynać nowego tematu. Mam te same problemy co kolega opisywał w pierwszym poście. Tylko że mnie to spotkało po tygodniowym postoju auta, wsiadam i licznik czarny nic. Akumulator dwa lata, jednak ja nie jestem w stanie się połączyć VCDsem, jakby w ogóle gniazdo obd nie dawalo sygnału, co w takiej sytuacji? Bo nie jestem w stanie żadnych błędów sprawdzić, a tym samym nawet zakodować nowego akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 Do uruomienia pojazdu nie musisz kodować alumulatora. Wyciągasz stary, wkładasz i podpinasz nowy i wszystko powinno wystartować. Kodowanie nowego akumulatora na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSkiba 0 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Witam , mam taki sam problem udało się jakoś rozwiązać ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Tzn. jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSkiba 0 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Dziś odpaliłem samochód , zegary normalnie działały wszystko świeciło po jakiś 3-4minutach przestał działać ,zgasł fis i zegary nie działają ani podświetlenie ani żadne kontrolki. Nie wiem gdzie szukać problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Musisz zacząć od podpięcia auta pod komputer i sczytać błędy. To jest pierwszy krok w diagnozowaniu usterek. Edytowane 25 Lutego przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSkiba 0 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Dobra , jutro jadę pod komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się