adrianekxxxx Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Witam, przychodzę z dość nie typowym problemy mianowicie w mojej a4 b6 avant turbo zaczyna działać tak przy 2400rpm pierwsza myśl uszkodzone przewody od podciśnienia lecz po sprawdzeniu i po ponowym złożeniu znów nic pojechałem do znajomego co ma a4 b6 tylko 101 km sprawdzamy zawory n75, n18 i n239 lezc nic się nie zmieniło sprawdzaliśmy map sensor o tych samych numerach i przepływkę też nic dodam ze turbina była wyjęta z samochodu przeze mnie i na moje nie szczęści i nie uwagę nalało się na nią paliwo z mieszanką wiec postanowiłem je rozkręcić i wyczyścić udało się turbina po montażu działa normalnie tak jak przed tem nic nie puka trze itp. Koleja próba sprawdzenie przewodów dolotowych tez nic nie dało każdy sztywno się trzyma i nie puszcza ciśnienia. Czy lepiej dać sobie spokój z grzebaniem i dać do mechanika który juz dłużej siedzi w tym fachu ja jeszcze się uczę bo zostało mi 1.5 roku do kwalifikacji z mechanika wiec jestem młody i mogłem coś pominąć. Proszę o pomoc??
Lu-Gi Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 A mierzyłeś podciśnienie manometrem ?
adrianekxxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 nie mam takich przyrządów
Langista Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Nie zmieniłeś ustawienia turbawki przy jej demontażu i montażu? https://a4-klub.pl/topic/95924-b6-awx-regulacja-gruszki-turbiny-regulacja/
adrianekxxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 14 godzin temu, Langista napisał: Nie zmieniłeś ustawienia turbawki przy jej demontażu i montażu? https://a4-klub.pl/topic/95924-b6-awx-regulacja-gruszki-turbiny-regulacja/ właśnie nie nic nie ruszałem przy sztandze, mogłem samą rozbiórką przestawić?
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 W dniu 13.04.2021 o 02:49, adrianekxxxx napisał: Witam, przychodzę z dość nie typowym problemy mianowicie w mojej a4 b6 avant turbo zaczyna działać tak przy 2400rpm pierwsza myśl uszkodzone przewody od podciśnienia lecz po sprawdzeniu i po ponowym złożeniu znów nic pojechałem do znajomego co ma a4 b6 tylko 101 km sprawdzamy zawory n75, n18 i n239 lezc nic się nie zmieniło sprawdzaliśmy map sensor o tych samych numerach i przepływkę też nic dodam ze turbina była wyjęta z samochodu przeze mnie i na moje nie szczęści i nie uwagę nalało się na nią paliwo z mieszanką wiec postanowiłem je rozkręcić i wyczyścić udało się turbina po montażu działa normalnie tak jak przed tem nic nie puka trze itp. Koleja próba sprawdzenie przewodów dolotowych tez nic nie dało każdy sztywno się trzyma i nie puszcza ciśnienia. Czy lepiej dać sobie spokój z grzebaniem i dać do mechanika który juz dłużej siedzi w tym fachu ja jeszcze się uczę bo zostało mi 1.5 roku do kwalifikacji z mechanika wiec jestem młody i mogłem coś pominąć. Proszę o pomoc?? Trzeba sprawdzić podciśnienia, czy są szczelne i na swoim miejscu
adrianekxxxx Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2021 4 godziny temu, Dev napisał: Trzeba sprawdzić podciśnienia, czy są szczelne i na swoim miejscu korzystałem z tego schematu przy montażu
adrianekxxxx Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2021 W dniu 2.08.2021 o 01:17, kubabkb napisał: rozwiazales problem? tak okazało się ze w turbo przycierał wirnik o obudowę bo sam środek turbo nie jest zły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się