vwmiras 0 Opublikowano 26 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2021 Witam wszystkich kolego 0000pawel jak zakończyłeś temat z kątem skrętu bo mam identyczny problem żadne kalibracje nie pomagają ,doradzcie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0000pawel 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Niestety, narazie tak śmigam, byłem u mechanika który ma KTS boscha I też nie mógł włączyć procedury kalibracji, coś blokuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, 0000pawel napisał: Niestety, narazie tak śmigam, byłem u mechanika który ma KTS boscha I też nie mógł włączyć procedury kalibracji, coś blokuje... Daj stan z VCDSa, możliwe że problem leży gdzieś indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0000pawel 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 (edytowane) Dev wszystko jest tutaj na tym temacie, cofnij sobie stronki I zobacz tam dałem wpis co prawda nie z vcds, ale z OBD11.Udostepnilem tam dokument tekstowy zerknij sobie Edytowane 10 Sierpnia 2021 przez 0000pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matlosz 0 Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Ja mam to samo po dolozeniu manetki tempomatu i wymianie tasmy kierownicy, oczywiscie patrzylem czy kola samochodu z ktorego tasma pochodzi byly proste i tak samo ja zamontowalem u siebie, pomimo to na prostych kolach na pomiarach kat skretu w vcds pokazuje 180 stopni, na 0 stopni wjezdza dopiero jak przekrece kierownice „do gory nogami”. Czyzby jednak tasma byla przekrecona? Da sie to jakos ogarnac czy misze kupowac druga? Dodam ze jezdze juz od wymiany jakis czas bo dopiero teraz kupilem vcdsa z kablem… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0000pawel 1 Opublikowano 28 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 Wracając do tematu po przerwie, czy da się wymienić sam czujnik kąta skrętu? Pytanie kolejne czy tak powinien działać czujnik kąta skrętu nagrałem filmik jak on działa, startując od 0.00° kręcąc do końca w prawo, a następnie wracając do punktu 0.00° i kręcę w lewą stronę też do końca po czym wracam do 0.00°. Jakieś porady, jestem w stanie wymienić jeszcze raz na inny czujnik kąta, tylko czy warto, bo może problem leży w czym innym... Screen_Recording_20220328-192351_OBDeleven.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0000pawel 1 Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Witam, być może brakuje mi któregoś bezpiecznika? Ktoś wie czy jest taki który jest odpowiedzialny za kolumnę kierownicza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 W dniu 14.04.2021 o 14:31, Muskel1 napisał(a): Czujnik kąta skrętu jest w sumie systemem samouczącym się. To oznacza, że powinien się sam wykalibrować w czasie jazdy. W tym celu musisz powoli jechać (nie szybciej niż 15 km/h) i zmienić kierunek jazdy, kręcąc kierownicą np. najpierw w lewo a później w prawo. Kręcisz z normalną prędkością te 1,5 obrota poczym na prosto i w drugą stronę to samo i na prosto. Czujnik powinien się sam przyuczyć a kontrolki ABS i ESP powinny same zgasnąć. Hej, po wymianie kpl, wahaczy tylnych byłem dziś na ustawieniu geometrii i gdy wracałem do domu zapalał mi się esp momentami i coś tam szorowało itp. czy jak zrobię taką adaptację w czasie jazdy jak opisujesz wyżej to powróci ten czujnik skrętu do normy i nie będę musiał kabla podłączać ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1345 Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 16 minut temu, marda16 napisał(a): Hej, po wymianie kpl, wahaczy tylnych byłem dziś na ustawieniu geometrii i gdy wracałem do domu zapalał mi się esp momentami i coś tam szorowało itp. czy jak zrobię taką adaptację w czasie jazdy jak opisujesz wyżej to powróci ten czujnik skrętu do normy i nie będę musiał kabla podłączać ? ? Musisz spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Czyli są szanse, jutro próbuje dzięki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 ESP się uspokoił wszystko poprawnie działa czyli taka adaptacja zdała egzamin ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się