Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Maglownica a4 b6 krzywa kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam dość nie typowy problem w swoim a4 b6. W samochodzie zauważyłem przy prostej jeździe kierownicą ustawia się lekko w lewo to dość dziwne ponieważ maglownica nie ma zbyt dużych luzów i nie wyje przy mocym skręcie lecz lekko coś stuka. drążki są dobre geometria również. Czy to będzie wymiana maglownicy? Dodam ze kierownica nie była zdejmowana

Opublikowano

To jedz na zbieżność i Ci ustawią na wprost... Straszny problem :facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

U mnie objawy podobne i okazało  się, że wahacz do wymiany.

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

To jedz na zbieżność i Ci ustawią na wprost... Straszny problem :facepalm:

No i co mi to da skoro nie cały tydzień temu robiłem przegląd i wysztko było dobrze  

Opublikowano
1 godzinę temu, Miras_avanti napisał:

U mnie objawy podobne i okazało  się, że wahacz do wymiany.

No dobra sprawdzę ale widzę ze około 500 zł komplet

Opublikowano
4 minuty temu, adrianekxxxx napisał:

No i co mi to da skoro nie cały tydzień temu robiłem przegląd i wysztko było dobrze  

Weź się doprecyzuj. Skoro masz wszystko ok, a przy jeździe na wprost kierownica jest krzywo, to przy regulacji zbieżności ustawią, że będzie na wprost, na tym to polega. A jak w międzyczasie samo się przestawiło to coś masz z zawieszeniem albo przy wymianie jakiegoś elementu w zawieszeniu Ci się to przestawiło, typu drążki, końcówki, i jest to normalne i właśnie po czyms takim jedzie się na zbieżność to wyregulować. Rozrysować Ci to jeszcze? Zaskoczę Cię ale kierownicę możesz mieć w c**j krzywo przy jeździe na wprost i zbieżność oraz geometria będzie ok.

Opublikowano
11 minut temu, przem8 napisał:

Weź się doprecyzuj. Skoro masz wszystko ok, a przy jeździe na wprost kierownica jest krzywo, to przy regulacji zbieżności ustawią, że będzie na wprost, na tym to polega. A jak w międzyczasie samo się przestawiło to coś masz z zawieszeniem albo przy wymianie jakiegoś elementu w zawieszeniu Ci się to przestawiło, typu drążki, końcówki, i jest to normalne i właśnie po czyms takim jedzie się na zbieżność to wyregulować. Rozrysować Ci to jeszcze? Zaskoczę Cię ale kierownicę możesz mieć w c**j krzywo przy jeździe na wprost i zbieżność oraz geometria będzie ok.

No ci powiem ze mnie zagoiłeś zwracam honor teraz sie udam ponownie na stacje

Opublikowano
22 minuty temu, adrianekxxxx napisał:

No ci powiem ze mnie zagoiłeś zwracam honor teraz sie udam ponownie na stacje

Jak jesteś pewny że masz wszystko sprawne w zawieszeniu to sam siebie przestaw kierownicę o jeden ząbek i bedzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...