pablox88 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jestem posiadaczem A4 1.6 z 95r. Dobija mnie juz normalnie wsiadanie do tego cacka:/ jak zapalam silnik to juz zaczyna cos wyć a jak zaczynam krecic kierownica (najgorzej jak to robie w miejscu lub na malej predkosci)to wyje niemiłosiernie i huczy. a pozatym jak skrecam w lewo to slycham stukanie w lewym kole (jakby cos o cos uderzalo) . po swietach ide z tym do mechanika.Mozecie mi powiedziec przed ta wizyta co to moze byc i na jaka kwote musze sie przygotowac po naprawach. Dodam ze pare miesiecy temu wymienialem w lewym kole przegub i gorny wahacz. I mam wlany czerwony plyn do wspomagania (taki byl jak sprowadzilem fure) facet w warsztacie powiedzial ze do audi ma byc zielony .. i jest nabuzowany w zbiorniku:/.pomozcie chlopaki
wojtekce Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 prawdopodobnie pompa wspomagania zległa
Cuber Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 tez kiedys miałem tego typu problem i raczej na pewno pompa wspomagania padła poszukaj na forum , bo jest bardzo dużo podobnych tematów z takim samym problemem :gwizdanie:
slaweq Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Na początek to bym radził wymienić płyn we wspomaganiu a jeśli nie pomoże to dopiero jechac do mechanika Jaki płyn oraz jak samemu wymienić znajdziesz na Forum
Audia4zabrze Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Poszła pompa ale mozna to samemu wymienic albo stara pompe oddaj do regeneracji Chodz moja udało mi sie samemu zregenerować nie sa to znowu duze koszty wystarczy popytac pojezdzic i efekt bedzie bomba Pozdrawiam W razie pytan PW
pablox88 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wlasnie sie przejechalem swoja audiczka i po calej nocy o wiele mniej to jeczy niz w ciagu dnia ....
vdm Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 też tak miałem i to nie pompa tylko maglownica. Też mi zaczęło coś zgrzytać. Na początku nigdzie śladu oleju ale po uzupełnieniu ok 0,5 litra oleju i przejechaniu 700 km zobaczyłem plamę pod lewym kołem . okazało się, że to maglownica puściła w środku a olej uciekał do gumy osłaniającej ten cały tłok. Wczoraj ją wyjąłem i od razu ściągnąłem skrzynie i okazało się że łożysko w skrzyni do wymiany i tarcza sprzęgłowa też. Jedyny plus , że znajomy mechanik powiedział, że się tego nie podejmuje bo nie ma czasu i mogę robić sam u niego w warsztacie. No i rozebrałem niunię :gwizdanie: . maglownice dzisiaj zakładam używkę z 98r. bo regeneracji mi nie poleca "ori to ori". Zresztą podobno w 97r. zmienili producenta i z aluminiowego zamienili na chyba stalowy korpus (podobno trwalsze magle) ale wszystkie mocowania są takie same "tak mi powiedział" . zobaczymy jak to będzie chodzić. P.S. jak komuś padł magiel a przy okazji sprzęgło ma nie najlepsze to polecam zrobić jedno i drugie bo wtedy jest za***isty dostęp do maglownicy oczywiście chodzi mi o 1,6 ADP reszty nie znam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się