Stenol89 Opublikowano 1 Maja 2021 Opublikowano 1 Maja 2021 Witam was Mam pytanie,problem,nurtuje mnie to ciągle, Jestem po wymianie magla z exeo 2009r z 154tys przebiegu bez servotronika, zastały wymienione końcówki i drążki, ustawiona zbieżność. Chodzi o to mi ze wspomaganie chodzi tak średnio, nie jestem zadowolony z pracy wspomagania. Nawet dziś wymieniłem nowa pompę i dalej to samo xD czy a4 b6 tak porostu ma? Nie wiem czy dalej szukać problemu czy poprostu olać to.
Langista Opublikowano 1 Maja 2021 Opublikowano 1 Maja 2021 Z jakiej firmy masz tą pompę? Tańsze zamienniki czesto są mniej wydajne i nie wytwarzają odpowiedniego ciśnienia w układzie.
Stenol89 Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Opublikowano 2 Maja 2021 przed nowa pompa miałem zamontowana z 3.0 tdi z b7 co miała barów coś kolo 120-131. i jest tak samo,na tej nowej. nowa pompę mam SKV.
Langista Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 Też mam SKV i też prawidłowe wspomaganie mam dopiero przy obrotach powyżej 1000. Magiel zregenerowany, płyn z ASO, zbiorniczek z ASO. Jak ta padnie to może wykosztuje się na oryginalną pompę ale dwa lata temu nie było mnie stać wydać 2k na pompkę z ASO (akurat tych do 3.0 nie regenerują, bo nikt nie produkuje części zamiennych).
Stenol89 Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Opublikowano 2 Maja 2021 Ja pamietam jak jezdzilem szefa b7 jakies 4lata temu to wspomaganie bylo spoko moze juz mialo servotronik ? narazie juz nie bedebnic wymienial, bede jezdzil teraz tak. Wszystko zrobione, teraz tylko ogarnac jeszcze alcantare i slupki dokonczyc ?bo z podsufitke robilem nowa?
Stenol89 Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Opublikowano 2 Maja 2021 8 minut temu, Langista napisał: Też mam SKV i też prawidłowe wspomaganie mam dopiero przy obrotach powyżej 1000. Magiel zregenerowany, płyn z ASO, zbiorniczek z ASO. Jak ta padnie to może wykosztuje się na oryginalną pompę ale dwa lata temu nie było mnie stać wydać 2k na pompkę z ASO (akurat tych do 3.0 nie regenerują, bo nikt nie produkuje części zamiennych). Wiesz albo poprostu na starym maglu byly luzy i ciekło i lzej chodziło? teraz wszystko sztywne nic nie stuka, wspomaganie jest caly czas takie same, nie ma tak ze slabsze czy mocniejsze ?
Langista Opublikowano 2 Maja 2021 Opublikowano 2 Maja 2021 (edytowane) No u mnie na oryginalnej pompie wspomaganie dużo lepiej chodziło ale pompa wyła w niebogłosy. Teraz ta pompa z SKV troszkę wyje na niskich obrotach, jak sie przygazuje to wycie znika i wspomaganie wraca. Na moje płytki grawitacyjne na wirniku są zbyt ciasno/luźno spasowane i na niskich obrotach nie uszczelniają jak należy, przez to wytwarza się ten dźwięk i efektem jest słabe wspomaganie, które przy minimalnie wyższych obrotach działa jak należy. Edytowane 2 Maja 2021 przez Langista
Stenol89 Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Opublikowano 4 Maja 2021 W dniu 2.05.2021 o 19:37, Langista napisał: No u mnie na oryginalnej pompie wspomaganie dużo lepiej chodziło ale pompa wyła w niebogłosy. Teraz ta pompa z SKV troszkę wyje na niskich obrotach, jak sie przygazuje to wycie znika i wspomaganie wraca. Na moje płytki grawitacyjne na wirniku są zbyt ciasno/luźno spasowane i na niskich obrotach nie uszczelniają jak należy, przez to wytwarza się ten dźwięk i efektem jest słabe wspomaganie, które przy minimalnie wyższych obrotach działa jak należy. Zamowilem nowy zbiorniczek od wspomagania z germanskiego ASO ? a moze wiesz czy na powrocie w wezu co idzie do zbiorniczka jest jakis zawor? Tak sie zastanawiam czy moze w nim wina byc ? wiem jak zmienialem pompe pierwszy raz z 3.0 to przy odpowietrzaniu przez chwile chodzila bardzo lekko, . Kuwa nie wiem co jest nie halo.
Langista Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 Z tego co wiem, to ta sprężynka jest tylko w wężu idącym z pompy do maglownicy, potem jest zwykły wąż, wiem bo go wymieniałem ale nie pamiętam ile kosztował, ok 300-400 zł w ASO.
Stenol89 Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Opublikowano 4 Maja 2021 Bede przy aucie to Ci pokaze o co mi chodzi ??
greg2505 Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) Zaworek jest przy maglu,u mnie też nie chodzi leciutko,zmieniałem magiel i tak samo Edytowane 4 Maja 2021 przez greg2505
Stenol89 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 Tez masz magiel z exeo? Wymienie jeszcze ten zbiornik jak dojdzie, jak nie bedzie roznicy, zostaje sie z tym pogodzic i tak jezdzić, az sie zesra ?
Stenol89 Opublikowano 8 Maja 2021 Autor Opublikowano 8 Maja 2021 Jeszcze dalem sobie ostatnio probe walki ze wspomaganiem ? zamowilem pompe wspomy uzywke z przebiegien 103tys od exeo, ale mam problema bo krociec wychodzi w bok. Bede musial chyba zmienic waz zasilajacy pompe. Ale kurde gdzie taki kupic? Szukam na necie i d*pa
Langista Opublikowano 8 Maja 2021 Opublikowano 8 Maja 2021 Dorób teflonowy w oplocie i będzie działać.
Stenol89 Opublikowano 9 Maja 2021 Autor Opublikowano 9 Maja 2021 Znaczy chodzi o ten waz elastyczny co ze zbiornika idzie do pompy ?
Stenol89 Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Opublikowano 20 Maja 2021 Dobra Pany, jest info, pompa z seata 120bar, zbiornik na płyn nowy, olej nowy, waz dorobiłem kopiłem jakiś z BMW co miał kolanko 90stopni, co akurat podpasował . wszystko skręcone, i efekt ten sam. Niestety muszę się pogodzić,i jeździć z takim wspomaganiem. poprostu takie wspomaganie jest . dobra można temat zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się