Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

seryjne radio/ mp3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. dodam że jestem gorzej niż laik i proszę o wyrozumiałość. Posiadam seryjne radio 2 din, nie wiem jaki to model ale jest i płyta i kaseta takie szerokie 2 din, kolumny + sub nokia w bagażniku.... Mam w związku z tym krótkie pytanie. Jako że chciałbym podpiąć nośnik z moimi mp3 mam w zasadzie dwie opcje do wyboru. Albo wymieniam radio na inne albo dokupuję wirtualna zmieniarkę.

Wiadomo że druga opcja jest najszybsza i najtańsza ( ale nie o kasę chodzi). Korzystając z tej opcji jedynym minusem jest brak wyświetlania tytułów w radioodbiorniku. Czy jest może jakiś patent aby zrobić to tak by się wyświetlały tytuły utworów w radiu na wyświetlaczu ?

Opublikowano
10 minut temu, sahipp napisał:

dodam że jestem gorzej niż laik 

Do identyfikacji rodzaju radia nie musisz studiować, wystarczy przeczytać co na radiu pisze. 

Screenshot_20210506-182423_Opera.jpg

Opublikowano
  • Autor
8 minut temu, Muskel1 napisał:

Do identyfikacji rodzaju radia nie musisz studiować, wystarczy przeczytać co na radiu pisze. 

Screenshot_20210506-182423_Opera.jpg

hmmm co prawda to trochę nie na temat odnośnie mojego pytania, ale... Na radiu mam identyczny napis : Audi Symphony lecz same radio wizualnie trochę inaczej wygląda niż Twoje ;-)

Opublikowano