Skocz do zawartości
IGNOROWANY

seryjne radio/ mp3


sahipp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. dodam że jestem gorzej niż laik i proszę o wyrozumiałość. Posiadam seryjne radio 2 din, nie wiem jaki to model ale jest i płyta i kaseta takie szerokie 2 din, kolumny + sub nokia w bagażniku.... Mam w związku z tym krótkie pytanie. Jako że chciałbym podpiąć nośnik z moimi mp3 mam w zasadzie dwie opcje do wyboru. Albo wymieniam radio na inne albo dokupuję wirtualna zmieniarkę.

Wiadomo że druga opcja jest najszybsza i najtańsza ( ale nie o kasę chodzi). Korzystając z tej opcji jedynym minusem jest brak wyświetlania tytułów w radioodbiorniku. Czy jest może jakiś patent aby zrobić to tak by się wyświetlały tytuły utworów w radiu na wyświetlaczu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sahipp napisał:

dodam że jestem gorzej niż laik 

Do identyfikacji rodzaju radia nie musisz studiować, wystarczy przeczytać co na radiu pisze. 

 

Screenshot_20210506-182423_Opera.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Muskel1 napisał:

Do identyfikacji rodzaju radia nie musisz studiować, wystarczy przeczytać co na radiu pisze. 

 

Screenshot_20210506-182423_Opera.jpg

hmmm co prawda to trochę nie na temat odnośnie mojego pytania, ale... Na radiu mam identyczny napis : Audi Symphony lecz same radio wizualnie trochę inaczej wygląda niż Twoje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest moje tylko poglądowe z sieci. I jest to jak najbardziej odpowiedź na Twoje pytanie, bo bez wiedzy jakie radio masz zamontowane, można sobie pogdybać co można do niego podłączyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się masz rację. No tak jak napisałem, tam jest napis audi symhony chodź inaczej ono wygląda niż te na załączonym zdjęciu poglądowym.