Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd zaworu N75 P1547 17955


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Witam mam problem z moją audica 1.8t BFB ale do tematu wymieniłem zawór n75 na nowy firmy Pierburg, wymieniłem też zawory SAI (kolega mi podpowiedział) i nadal wyskakuje mi błąd tego zaworu (zwarcie do masy) przejrzałem instalacje i wszystko cacy i nie wiem gdzie już ręce włożyć, proszę o podpowiedzi co mam zrobić żeby to ogarnąć.

Opublikowano

Jaki błąd wyskakuje

Opublikowano

Podaj numery tego zaworka, bo pierburga dedykowanego do 1.8t to ja nie widziałem. Chyba, że założyłeś z opla/saaba 2.0t bo pasuje ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu. 

Opublikowano

Taki błąd mi wyskakuje, później wyśle zdjęcie zaworka

IMG_20210509_142152.jpg

Opublikowano

Taki zaworek

received_296481928658840.jpeg

received_204041194537505.jpeg

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Podaj numery tego zaworka, bo pierburga dedykowanego do 1.8t to ja nie widziałem. Chyba, że założyłeś z opla/saaba 2.0t bo pasuje ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu. 

A przepraszam zamówiłem orginalny

Opublikowano

Cały czas powracają te dwa błędy? Uszkodzony zaworek albo cos z kablami. Innej opcji nie ma. 

Opublikowano

Tak jak przem8 prawi. Bierz pod uwagę że nowa enka może być zj***na, przeważnie przy pseudo oryginałach z alledrogo to zjawisko występuje najczęściej :)

Jak już wydasz dość kasy na enki i skończą Ci się na nie epitety, to tu masz nr do pasującego pierburga 701024020

Opublikowano
36 minut temu, przem8 napisał:

Cały czas powracają te dwa błędy? Uszkodzony zaworek albo cos z kablami. Innej opcji nie ma. 

Tylko ten jeden powraca ciągle 17955 a tamten sporadycznie 

Opublikowano
13 minut temu, zionx napisał:

Tak jak przem8 prawi. Bierz pod uwagę że nowa enka może być zj***na, przeważnie przy pseudo oryginałach z alledrogo to zjawisko występuje najczęściej :)

Jak już wydasz dość kasy na enki i skończą Ci się na nie epitety, to tu masz nr do pasującego pierburga 701024020

Oki dzięki trochę już wydałem na to kasy 

Jeszcze bym był wdzięczny za podanie linku gdzie mogę ogarnąć orginalny i pewny 

Opublikowano

Jedz do aso skody, bedzie taniej ale i tak wydasz koło 300zl. Już lepiej kupić z opla 2.0t pierburga za 100 i podłączyć zgodnie z instrukcją co krąży po necie. 

Jak założysz stary zaworek to ten sam błąd się pojawia? Jeśli tak to wątpię żeby wina lezala po stronie samego zaworka. 

Opublikowano

To Ci się też przyda

20210401_155937.jpg

Opublikowano
41 minut temu, zionx napisał:

Dzięki wielkie zobaczę ale nie każdy sprzedawca sprzedaje na Niemcy

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Jedz do aso skody, bedzie taniej ale i tak wydasz koło 300zl. Już lepiej kupić z opla 2.0t pierburga za 100 i podłączyć zgodnie z instrukcją co krąży po necie. 

Jak założysz stary zaworek to ten sam błąd się pojawia? Jeśli tak to wątpię żeby wina lezala po stronie samego zaworka. 

Dziś zobaczę jeszcze raz instalacje przez woltomierz może faktycznie jest już gdzieś trafnieta instalacja 

Opublikowano
Godzinę temu, krzysiekZb6 napisał:

Dzięki wielkie zobaczę ale nie każdy sprzedawca sprzedaje na Niemcy

Akurat ten ma taką opcję, jak wejdziesz w kartę "dostawa"

A w raichu nie ma sklepów motoryzacyjnych? 0.o

Opublikowano
Godzinę temu, zionx napisał:

Akurat ten ma taką opcję, jak wejdziesz w kartę "dostawa"

A w raichu nie ma sklepów motoryzacyjnych? 0.o

Są sklepy ale wszystko prawie dwa razy tyle więc nie opłaca mi się ?

Opublikowano

Dziś znowu się zabrałem za samochód i machałem cała wiązką i nic takiego nie znalazłem żeby gdzieś nie łączyło albo gdzieś był przetarty przewód, kostka jest ok, ale to nic po popatrzyłem tu i tam i nagle musiałem jechać więc nie włożyłem plastiku od dolotu powietrza i wyjeżdżam na prostą 2-3 ogień i turbo zaczęło pompować w końcu jestem w szoku hehe aż się boje kompa podpinać ale chyba się naprawiło ?? o ten plastik chodziło ? więc chyba temat zakończony ale jeszcze bym był wdzięczny jeśli ktoś by mógł mi podrzucił schemat instalacji elektrycznej tego zaworu n75 bo chce wiedzieć gdzie idą kable 

IMG_20210512_200555.jpg

Opublikowano

To że nie założyłeś kierownicy powietrza, z pewnością nie ma nic do rzeczy (ba - pogarsza osiągi bo zasysa ciepłe powietrze z komory silnika). Jeśli coś miało pomóc to właśnie to "machanie wiązką" co potwierdza twój błąd - zwarcie do masy na wiązce - ruszając mogłeś czasowe je "naprawić"

Jeśli satysfakcjonuje Cię ta naprawa, nie mam nic do dodania :)

Opublikowano
2 godziny temu, zionx napisał:

To że nie założyłeś kierownicy powietrza, z pewnością nie ma nic do rzeczy (ba - pogarsza osiągi bo zasysa ciepłe powietrze z komory silnika). Jeśli coś miało pomóc to właśnie to "machanie wiązką" co potwierdza twój błąd - zwarcie do masy na wiązce - ruszając mogłeś czasowe je "naprawić"

Jeśli satysfakcjonuje Cię ta naprawa, nie mam nic do dodania :)

Wiem pisałem śmiechem żartem będę w Polsce to ogarnę temat za dużo pracy by się bawić z tym teraz ale jednego jestem pewny już że gdzieś wiązką jest uszkodzona ale dzięki chłopaki za pomoc ? pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...