krzysiekZb6 Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 Witam mam problem z moją audica 1.8t BFB ale do tematu wymieniłem zawór n75 na nowy firmy Pierburg, wymieniłem też zawory SAI (kolega mi podpowiedział) i nadal wyskakuje mi błąd tego zaworu (zwarcie do masy) przejrzałem instalacje i wszystko cacy i nie wiem gdzie już ręce włożyć, proszę o podpowiedzi co mam zrobić żeby to ogarnąć.
przem8 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Podaj numery tego zaworka, bo pierburga dedykowanego do 1.8t to ja nie widziałem. Chyba, że założyłeś z opla/saaba 2.0t bo pasuje ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu.
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 Taki błąd mi wyskakuje, później wyśle zdjęcie zaworka
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 2 godziny temu, przem8 napisał: Podaj numery tego zaworka, bo pierburga dedykowanego do 1.8t to ja nie widziałem. Chyba, że założyłeś z opla/saaba 2.0t bo pasuje ale jest inna kolejność wężyków przy podłączeniu. A przepraszam zamówiłem orginalny
przem8 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Cały czas powracają te dwa błędy? Uszkodzony zaworek albo cos z kablami. Innej opcji nie ma.
zionx Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Tak jak przem8 prawi. Bierz pod uwagę że nowa enka może być zj***na, przeważnie przy pseudo oryginałach z alledrogo to zjawisko występuje najczęściej Jak już wydasz dość kasy na enki i skończą Ci się na nie epitety, to tu masz nr do pasującego pierburga 701024020
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 36 minut temu, przem8 napisał: Cały czas powracają te dwa błędy? Uszkodzony zaworek albo cos z kablami. Innej opcji nie ma. Tylko ten jeden powraca ciągle 17955 a tamten sporadycznie
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 13 minut temu, zionx napisał: Tak jak przem8 prawi. Bierz pod uwagę że nowa enka może być zj***na, przeważnie przy pseudo oryginałach z alledrogo to zjawisko występuje najczęściej Jak już wydasz dość kasy na enki i skończą Ci się na nie epitety, to tu masz nr do pasującego pierburga 701024020 Oki dzięki trochę już wydałem na to kasy Jeszcze bym był wdzięczny za podanie linku gdzie mogę ogarnąć orginalny i pewny
przem8 Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Jedz do aso skody, bedzie taniej ale i tak wydasz koło 300zl. Już lepiej kupić z opla 2.0t pierburga za 100 i podłączyć zgodnie z instrukcją co krąży po necie. Jak założysz stary zaworek to ten sam błąd się pojawia? Jeśli tak to wątpię żeby wina lezala po stronie samego zaworka.
zionx Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Ja brałem stąd i jestem zadowolony https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnienia-doladowania-pierburg-7-01024-02-0-9822359141
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 41 minut temu, zionx napisał: Ja brałem stąd i jestem zadowolony https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnienia-doladowania-pierburg-7-01024-02-0-9822359141 Dzięki wielkie zobaczę ale nie każdy sprzedawca sprzedaje na Niemcy
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 1 godzinę temu, przem8 napisał: Jedz do aso skody, bedzie taniej ale i tak wydasz koło 300zl. Już lepiej kupić z opla 2.0t pierburga za 100 i podłączyć zgodnie z instrukcją co krąży po necie. Jak założysz stary zaworek to ten sam błąd się pojawia? Jeśli tak to wątpię żeby wina lezala po stronie samego zaworka. Dziś zobaczę jeszcze raz instalacje przez woltomierz może faktycznie jest już gdzieś trafnieta instalacja
zionx Opublikowano 10 Maja 2021 Opublikowano 10 Maja 2021 Godzinę temu, krzysiekZb6 napisał: Dzięki wielkie zobaczę ale nie każdy sprzedawca sprzedaje na Niemcy Akurat ten ma taką opcję, jak wejdziesz w kartę "dostawa" A w raichu nie ma sklepów motoryzacyjnych? 0.o
krzysiekZb6 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 Godzinę temu, zionx napisał: Akurat ten ma taką opcję, jak wejdziesz w kartę "dostawa" A w raichu nie ma sklepów motoryzacyjnych? 0.o Są sklepy ale wszystko prawie dwa razy tyle więc nie opłaca mi się ?
krzysiekZb6 Opublikowano 12 Maja 2021 Autor Opublikowano 12 Maja 2021 Dziś znowu się zabrałem za samochód i machałem cała wiązką i nic takiego nie znalazłem żeby gdzieś nie łączyło albo gdzieś był przetarty przewód, kostka jest ok, ale to nic po popatrzyłem tu i tam i nagle musiałem jechać więc nie włożyłem plastiku od dolotu powietrza i wyjeżdżam na prostą 2-3 ogień i turbo zaczęło pompować w końcu jestem w szoku hehe aż się boje kompa podpinać ale chyba się naprawiło ?? o ten plastik chodziło ? więc chyba temat zakończony ale jeszcze bym był wdzięczny jeśli ktoś by mógł mi podrzucił schemat instalacji elektrycznej tego zaworu n75 bo chce wiedzieć gdzie idą kable
zionx Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 To że nie założyłeś kierownicy powietrza, z pewnością nie ma nic do rzeczy (ba - pogarsza osiągi bo zasysa ciepłe powietrze z komory silnika). Jeśli coś miało pomóc to właśnie to "machanie wiązką" co potwierdza twój błąd - zwarcie do masy na wiązce - ruszając mogłeś czasowe je "naprawić" Jeśli satysfakcjonuje Cię ta naprawa, nie mam nic do dodania
krzysiekZb6 Opublikowano 13 Maja 2021 Autor Opublikowano 13 Maja 2021 2 godziny temu, zionx napisał: To że nie założyłeś kierownicy powietrza, z pewnością nie ma nic do rzeczy (ba - pogarsza osiągi bo zasysa ciepłe powietrze z komory silnika). Jeśli coś miało pomóc to właśnie to "machanie wiązką" co potwierdza twój błąd - zwarcie do masy na wiązce - ruszając mogłeś czasowe je "naprawić" Jeśli satysfakcjonuje Cię ta naprawa, nie mam nic do dodania Wiem pisałem śmiechem żartem będę w Polsce to ogarnę temat za dużo pracy by się bawić z tym teraz ale jednego jestem pewny już że gdzieś wiązką jest uszkodzona ale dzięki chłopaki za pomoc ? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się