pitasss10 Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 Witajcie, mam problem z turbiną a ze szczegółami: Turbo wymienione na nowe oryginalne w ASO w Belgii w 2018r. Przy przebiegu rzędu 20tys km znalazłem mnóstwo metalowych opiłków w dolocie. Telefon do ASO - gwarancja obejmuje tylko w miejscu wymiany, więc decyzja o regeneracji. Wymieniłem do tego intercooler a węże dokładnie wyczyściłem. Turbo wróciło z nowym wnętrzem i o dziwo było je delikatnie słychać wewnątrz pojazdu (przed regeneracją zupełnie nic). Zrobiłem na nim 5 tys km i taka sama sytuacja - opiłki w układzie dolotowym, tyle że póki co jest ich mniej niż ostatnio. Czy te obie usterki mogą mieć jedną tą samą przyczynę, która siedzi gdzieś głębiej? O żadnej mapie/chipie mi nie wiadomo i też nie odczuwam aby takowa była, gdyby turbo nie miało smarowania to przecież padłoby wcześniej zgadza się? Jedynie do głowy przychodzi mi wadliwy odlew samej turbiny ale nie wiem czy to ma to jakiś konstrukcyjny sens - nie znam budowy turba/jak wirnik jest osadzony w obudowie
sahipp Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 specem nie jestem ale ewentualny chip nie powinien mieć wpływu na żywotność turbo.... Może turbo kiepskie lub nie prawidłowo po wymianie uruchomione tzn na sucho....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się