Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd p0087 ciśnienie w układzie za niskie


WieniosRc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem. A4 b7 2.0 tfsi quattro 200km kod silnika bwt. Zrobiony na 260km. Od jakiegoś czasu borykam się z błędem p0087 ciśnienie w zasobniku paliwa/ ciśnienie w układzie za niskie. Podczas dodawania gazu do samej dechy silnik jak by szarpie jak by chciał ciągnąć ale jak by nie dostawał paliwa. Obstawiam pompę paliwa tyle że dziwne jest to że jej nie słychać silnik normalnie odpala obroty nie wariują. Jeżeli chciałbym sprawdzić pompę to jak to zrobić żeby ją zdiagnozować. I ile powinno być barów na manometrze w tym silniku. Wyskoczył też blad p000a przestawianie walka rozrządu usunąłem błąd i więcej się nie pokazał może to też ma jakiś związek. Będę wdzięczny za pomoc i życzę miłego wieczoru.

Screenshot_20210506-185017_OBDeleven.jpg

Screenshot_20210501-205949_OBDeleven.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontroluj szklankę hpfp i krzywkę na wałku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj mechanik mi o tej szklance powiedział że lubi się to wypierdzielić. Na filmiku na yt widziałem że są pęknięcia tej szklanki czyli te pęknięte części metalu mogą coś uszkodzić w silniku ? I mówimy o tym co na zdjęciu 

Screenshot_20210517-212142_Allegro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to po przekroczeniu 200 tyś przebiegu sporo  b7 z 2.0tfsi ma problem z układem paliwa wysokiego ciśnienia.Jest to o tyle problem że trzeba sprawdzić kilka podzespołów a na końcu i tak może się okazać że to zupełnie co innego i nie związanego bezpośrednio z pompą paliwa.Ostatnio mi również pokazało błąd związany z paliwem.Co prawda nie zauważyłem problemów z pracą silnika i na desce check też nie wyskoczył.

Po przeszukaniu internetu sprawdzenie tej szklanki/popychacza wydaje się pierwszą rzeczą jaką trzeba sprawdzić, szczególnie że w przypadku jej uszkodzenia można mieć spory problem bo wałek w głowicy popycha szklanke a szklanka napędza pompę.Sama szklanka nie jest droga i w zasadzie  wymiana jest prosta.Wydaje mi się ze wystarczy odpiąć jeden przewód od odmy, spuścić ciśnienie z pompy paliwa wysokiego ciśnienia i odkręcić samą pompę ale mogę się mylić bo dopiero przybieram się do jej odkręcenia.

Daj znać jak Tobie poszło z wymianą i w jakim stanie była sama szklanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co napisałeś jak najbardziej trafne jest film na yt jak gość ową szklankę wymienia. Aczkolwiek mam obawy że mogło coś pójść głębiej ale mogę się mylić problemy które u siebie zauważyłem są gdy depne gaz do dechy jednak gdy pomału dodaję gazu to jestem w stanie rozpędzić Auto bez szarpania. Wczesniej działo się to tylko przy około 200km na h bo wtedy jak wiadomo gaz do dechy szedł i najprawdopodobniej nie była aż tak wytarta z racji że moc podniesiona do 260 miała prawo się wypierdzielić bardziej, co skutkuje już przy niższych prędkościach brakiem dostatecznej mocy. Zobaczymy jutro znajomy zamówi mi szklankę plus oring na pompę. Ale widziałem też z.na filmiku że śruby które je trzymają mogą pęknąć i wiadomo będzie problem. Jeśli jednak fajnie się odkręcą najlepiej będzie zmienić na szpilki i dać osobne nakrętki. Ale czy będzie na to czas zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napewno zdam relacje bo też jestem ciekaw w jakim stanie jest ta szklanaka. Autko ma niby przejechane na dzień dzisiejszy 110 tysi kupiony  został jak miał 93 i kraj pochodzenia Canada ile w tym.prawdy aż tak się nie zagłębiałem. 

Edytowane przez WieniosRc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz może numer tego oringu na pompe wysokiego ciśnienia.Szukałem w necie ale jakoś nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_TomekWHT005184 ~23zł ASO

W sklepie z uszczelkami/oringami 60gr

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystko wymienione jak należy. Problem w tym że dalej to samo. Teraz pytanie czy po wyłamaniu tego kawałka mogło coś porysować na wałku i dlatego tak szarpie czy teraz sprawdzić trzeba pompę? Błąd wywala ten sam. 

20210522_152323.jpg

20210522_152227.jpg

20210522_152109.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jedzie i przyspiesza normalnie jednak jak na obrotomierzu ponad 4000 obrotów zaczyna poszarpywać jak by to był wałek to już od początku by nie miał mocy. Cały czas wyskakuje błąd za niskie ciśnienie w zasobniku paliwa więc może jeszcze trzeba sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa na listwie no i ta pompa może już nie domaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to akurat musisz tłumaczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, WieniosRc napisał:

Nie twierdzę że nie masz racji bo może tak być. Ale próbuje się pocieszyć. Jak już był by to ten wałek to ile mnie wyniesie osprzęt plus robota ?  

zrobiłem dziesiat takich silników, zawsze był problem z krzywka na wałku

potrzebujesz nowego wałka, napinacz i łąncuch plus nowy rozrzad i kilka dupereli

pociągnie Cie to ok 2500zł

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, WieniosRc napisał:

Rozrząd miałem zrobiony przy 98 tysiącach mam 110 trzeba będzie nowy ?

Może zostać stary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...