wrhz Opublikowano 31 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Domyślam się, ale w logach temp sterownika się już nie zmieniła tzn nie urosła wyżej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Bo za krótko grzałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrhz Opublikowano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Cdn.. Testowania, co do sterownika jego temp.nie rosła a usterka była, dlatego nie grałem.. Dziś udało się pójść na chwile w garaż, czujnik temp. płynu zastąpilem rezystorem pokazywał ok 0 stopni... Mimo to szarpnięcia były w okolicy temp. oleju 55 co by się zgadzało, bo zazwyczaj jak temperatura cieczy wskakiwała na 90 to olej właśnie podchodził pod 60... Zostaje po weekendzie podjechać gdzieś i wrzucić czysty soft.. No chyba ze adaptację są źle zrobione np egr.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Moim zdaniem sterownik silnika jest przyczyną (software lub hardware). Przy temp. płynu chłodniczego podchodzącej pod 90° nic nie zmienia się dla egr. Temperatura spalin jest już dawno wtedy wysoka a egr decyduje o otwarciu zaworka na podstawie obciążenia silnika. U Ciebie nawet na wolnych obrotach są te skoki, gdzie egr jest cały czas w tej samej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrhz Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Po paru dniach przerwy, wracam do tematu z wiedzą mizerną, uboższy o kolejne $$... Wgrany jest czysty ori soft... Auto dalej szarpie i błędów brak... Pomysły się kończą, jeszcze sprawdze może pompkę paliwa ta w baku moze ona robi jakies dziwne wachniecoa w momecie zagrzania się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Pisałeś wyżej, że wtryski zostały wymienione. Wszystkie 4 na nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrhz Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Wtryski, szyna wysokiego cisnienia z czujnkiem i zaworem, zawor na pompoe wysokiego cisnienia... Wszystko przelozylem z innej audi, a z a6 poszly tam... Tamto auto smiga, a a6 dalej szarpie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 To pozostaje tylko sterownik silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrhz Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) Witam po długiej przerwie, auto sprzedane z usterką - temat do zamknięcia. Po wgraniu ori softu było dalej to samo. Z moich info nowy właściciel już się cieszy z prawidłowej pracy silnika: zrobiona regeneracja turbo, wymienione czujniki temp. na DPF, wymieniona przepływka, wymieniony termostat, wymieniony czujnik obrotów na wale... Taką otrzymałem informację, także konkretnie nie jestem w stanie powiedzieć co było przyczyną... wyszło bardziej na zasadzie loterii i wymiany kolejnych elementów.. Pozdrawiam i dzięki za zaangażowanie Muskel1 Edytowane 20 Października 2021 przez wrhz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się