Zibi201 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Witam, jak w temacie - 1,6 ALZ przestał nagle palić, po włączeniu zapłonu przekaźnik 167 stuka jak oszalały i po chwili włącza się wentylator chłodnicy. Próbowałem podłączyć się Torque przez telefon (nie mam innego kabla i programu) to nie mógł się podłączyć do ECU... Jak próbowałem nim wyjechać na rozruszniku z garażu (wiem, wiem nie powinienem) to zapalił i chwilę zapalał. Teraz znów nie pali. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Możliwe że woda w skrzynce ECU, rozkręć i zobacz co jest w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi201 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Niestety sam nie zaradziłem. Mechanik twierdzi, że ECU padnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi201 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 ECU zmienione. Działa. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delma89 Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 mam podobny problem, czy to możliwe że ECU padł? zdarza sie tak raz na jakiś czas ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się