Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd sondy lambda.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przychodzę z pytaniem. Wyskakują mu błędy sond lambda. Nie katów, tylko pelny przelot. Zamiast sond są wstawione emulatory. Czy wykasowanie sond w komputerze, pomoże na nie wyskakiwanie tych błędów? 

Opublikowano (edytowane)

A błędy których sond wyskakują? Jeśli za katem to jak Ci oi ktoś ogarnie prawidłowo to nie będzie żadnych błędów i innych psikusów. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Musze jutro sprawdzic ktore sondy. Skanowalem jakos tydzien temu i nie pamietam. 

A jesli przed katem, to nic nie zrobia? 

Opublikowano

Nie, bo są regulacyjne i takie sondy się wymienia. Wklej kody błędów lepiej. 

Opublikowano

Błędy są od pierwszych sond i uboga mieszanka. Sprawdź czy te emulatory napewno masz na prawidlowych sondach założone. 

Opublikowano

Żebym jeszcze wiedział gdzie one są. Gdzie ich szukac? 

Opublikowano (edytowane)

Masz kod silnika ARJ? Jeżeli tak to masz tylko sondy regulacyjne , nie masz diagnostycznych więc nie wiem gdzie te emulatory wstawili :kox:

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Podobno są dwie sondy za kolektorami wydechowymi. Są wkręcone jakieś redukcje a w to sonda. Muszę się jakoś do nich dostać i sprawdzić czy są sprawne.

Opublikowano (edytowane)

Wiesz jak wyglada katalizator, a raczej gdzie był u Ciebie? Jak tak to sprawdź czy za nim są sondy. Sondy regulacyjne są za kolektorami ale przed katem. Mi to wygląda na to, że ktoś wsadził emulatory na sondy regulacyjne i tyle. 

Ten przelot jak masz to pewnoe zrobiony bez miejsc na sondy za katem? 

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Wiem jak wygląda, nie ma tam miejsca żadnego. Zwykła prosta rura od poczatku do końcowego . Ten przelot robił jakiś Mirek w garażu ...

Dodam jeszcze,że poprzedni właściciel mówi, że są dwie sondy zamontowane, jedna z prawej strony , druga z lewej strony kolektora.

Edytowane przez Bartek1993
Opublikowano

Normalne, jak to w v'kach. 

Opublikowano

Można sprawdzić miernikiem opór grzałek w sondach ( błędu internal resistance too high ) czy rzeczywiście jest za duży 

Te tuleje/emulatpry powinno się wuwalić bo sonda powinna być w strumieniu spalin - te emulatory są tylko do sond diagnostycznych ( ale i tak rzadko działają ) , niezły "pomysł " miał ktoś rzeby je na regulacyjne zamontować 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...