Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wtryskami opiłki w układzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Potrzebuje waszej pomocy

 

Jakiś czas temu auto zaczęło mi szarpać , delikatnie ale było to wyczuwalne dla tych co czują że coś jest nie tak z silnikiem

Zrobiłem próbe przelewu okazało się że dwa leja . Zawiozłem do sprawdzenia poczekałem okazało się że żadne nie spełnia norm dwa są jescze jescze a dwa już nie. Gościu co sprawdzał powiedział że są delikatne opiłki w układzie i że to zawaliło wtrysk.po rozmowie z nim powiedział że są to wtryski które się nie nadają się regeneracji chodzi mi o pizoelektryczne (mam Bosch 0445116 030)

 

Czytając na necie znalazłem parę miejsc gdzie niby je regenerują ale nie wiem czy to pic na wodę czy serio zaczęli je naprawiać

Moje pytanie brzmi panowie co robić , bo znając życie opiłki z pompy to co nowa pompę kupić czy ta regenerować ? A z wtryskami to samo pytanie, próbować regeneracji., Kupić używki?

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Możesz spróbować kupić używki, które są sprawdzone i w dobrym stanie, bo regeneracja w tym przypadku to bardzo śliski temat niestety. Możesz trafić na porządny zakałd, który dba o swoją renomę, a  możesz trafić na takich, co tylko hajs potrafią liczyć.

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Langista napisał:

Możesz spróbować kupić używki, które są sprawdzone i w dobrym stanie,

To jest opcja nr 1. Ja mam taki przypadek w BMW w silnikach serii N z roczników 2006-2014 np. N43 lub N52 i N54 tak są wtryski tak samo nie regenerowalne ale mam chłopa z Wodzisławia co sprzedaje je w każdej ilości ALE wtryski idą do sprawdzenia na maszynę. I jedynie taki używany wtrysk możesz kupić. W każdym innym wypadku będzie loteria. 

 

Co do oddania na regenerację nie wiem czy wiesz na jakiej zasadzie się ona odbywa ale regeneracją bym tego nie nazwał ponieważ w dalszym Ciągu ten wtrysk nie zostanie rozebrany. Nazwałbym to hmmm ... "Długofalowym czyszczeniem" 

 

Co do problemu 

1: Zbiornika paliwa to dokładnego mycia razem z przewodami 

2: Pompa do rewizji i albo naprawy albo do wymiany bo zakładam że się "łuszczy" - jak to potocznie nazywa się problem w grupie PSA dla niektórych HDi 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano
Godzinę temu, DarekS4 napisał:

To jest opcja nr 1. Ja mam taki przypadek w BMW w silnikach serii N z roczników 2006-2014 np. N43 lub N52 i N54 tak są wtryski tak samo nie regenerowalne ale mam chłopa z Wodzisławia co sprzedaje je w każdej ilości ALE wtryski idą do sprawdzenia na maszynę. I jedynie taki używany wtrysk możesz kupić. W każdym innym wypadku będzie loteria. 

 

Co do oddania na regenerację nie wiem czy wiesz na jakiej zasadzie się ona odbywa ale regeneracją bym tego nie nazwał ponieważ w dalszym Ciągu ten wtrysk nie zostanie rozebrany. Nazwałbym to hmmm ... "Długofalowym czyszczeniem" 

 

Co do problemu 

1: Zbiornika paliwa to dokładnego mycia razem z przewodami 

2: Pompa do rewizji i albo naprawy albo do wymiany bo zakładam że się "łuszczy" - jak to potocznie nazywa się problem w grupie PSA dla niektórych HDi 

A podał byś mi do niego jakiś namiar żeby podpytać po ile ma takie wytryski? 

W okolicy mam wtryski ale jedyne co musiał bym z nimi jechać do sprawdzenia bo tak kupić to trochę strach

Opublikowano

To był przykład na jakiej zasadzie ja kupuje używane wtryski. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...