Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór DV PROPERFEKT problem z podłączeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w prawidłowym zamontowaniu hybrydowego zaworu DV firmy Properfekt.

Mój samochód Audi A4 B7 1.8T ma podniesioną moc i w peaku bije 1.25bara w związku z czym oryginalne zawory z ASO klękają po dwóch miesiącach

Zakupiłem zawór DV PROPERFEKT aluminiowy dwutłoczkowy i mam problem z jego zamontowaniem.

Znalazłem na kilku forach różne instrukcje, jedni piszą że montujemy tak jak oryginalne DV, a drudzy że odwrotnie z racji tego, że zawór jest tłoczkowy.

Jak to w końcu z tym jest?

Podciśnienie to wiadomo jak podłączyć, za to wyjście od boku zaworu i z dołu nie mam pojęcia.

Ma ktoś może wiedzę jak to powinno być lub ma taki zawór u siebie?

 

 

 

 

Opublikowano

cisnienie od boku 

wyjscie do TIPa od dołu

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie wierzę że ori dv pada po 2 mies przy 1.2b, one trzymają większe ciśnienia.. jak masz faktycznie z aso, to dawaj na reklamacje

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)

Seryjne wytrzymują spokojnie 1,5bara. Warunek, ze musi być ori i nie 10 letni leżak magazynowy w promce z aso, bo taki faktycznie długo nie wytrzyma. 

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Spróbuję oddać na gwarancję bo z jednego znalazłem paragon

dzięki za pomoc, podpinam jak Dev radził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...