maikelelele Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Witam forumowiczów. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w prawidłowym zamontowaniu hybrydowego zaworu DV firmy Properfekt. Mój samochód Audi A4 B7 1.8T ma podniesioną moc i w peaku bije 1.25bara w związku z czym oryginalne zawory z ASO klękają po dwóch miesiącach Zakupiłem zawór DV PROPERFEKT aluminiowy dwutłoczkowy i mam problem z jego zamontowaniem. Znalazłem na kilku forach różne instrukcje, jedni piszą że montujemy tak jak oryginalne DV, a drudzy że odwrotnie z racji tego, że zawór jest tłoczkowy. Jak to w końcu z tym jest? Podciśnienie to wiadomo jak podłączyć, za to wyjście od boku zaworu i z dołu nie mam pojęcia. Ma ktoś może wiedzę jak to powinno być lub ma taki zawór u siebie?
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 cisnienie od boku wyjscie do TIPa od dołu 1
zionx Opublikowano 11 Czerwca 2021 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Nie wierzę że ori dv pada po 2 mies przy 1.2b, one trzymają większe ciśnienia.. jak masz faktycznie z aso, to dawaj na reklamacje 2
przem8 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Opublikowano 11 Czerwca 2021 (edytowane) Seryjne wytrzymują spokojnie 1,5bara. Warunek, ze musi być ori i nie 10 letni leżak magazynowy w promce z aso, bo taki faktycznie długo nie wytrzyma. Edytowane 11 Czerwca 2021 przez przem8 1
maikelelele Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2021 Spróbuję oddać na gwarancję bo z jednego znalazłem paragon dzięki za pomoc, podpinam jak Dev radził
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się