marcin1984r2 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Witam. Od połowy czerwca stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 b8 2.0 TDI. Tydzień czasu po zakupie miałem umówiona wizytę u mechanika w celu przejżenia samochodu i wyeliminowania ewentualnych usterek. Tak też się stało. Wszystko szło zgodnie z planem, zostało między innymi sprawdzone sitko czy nie ma opilkow, było czysto. Auto zostało poskręcane odpalone i chodziło. Na koniec doszła jeszcze usterka prawego zamka z przodu gdyż po zamknięciu z pilota drzwi nie chciały się otworzyć od zewnątrz. Mechanik zdemontował zamek i stwierdził że nadaje się on di wymiany, został zamówiony i miał być dnia następnego. Nazajutrz z rana dostałem telefon z zapytaniem czy w samochodzie jest jakieś odcięcie zapłonu gdyż auto niechce im odpalić. Samochód kręci mocno lecz nie odpala, na płakać również. Trwa to już tydzień czasu, na desce jak i kompie nie ma żadnych błędów. Wracałem tym samochodem z Bydgoszczy do okolic Łodzi i wszystko było ok, silnik pracował cicho i równo, brak wycieków,odpalalo również z dotyku przez mój okres użytkowania do czasu zaprowadzenia auta do warsztatu. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem, bądź wie jak temu zaradzić.? Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.
PAWEL69 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Jakaś diagnostyka była robiona? Ciśnienie paliwa,zasilanie,ogólnie diagnostyka w warsztacie.
Muskel1 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 Trzeba szukać przyczyny. Jeżeli nie ma żadnych błędów i kontrolek to usterka może być natury mechanicznej. Zacznijcie od sprawdzenia ile obrotów daje rozrusznik w czasie próby rozruchu. Jeżeli za mało to nie odpali. Jeżeli rozrusznik kręci przynajmniej 300 obr/min to należy sprawdzić, czy pompy paliwa podają paliwo do pompy CR. Jeżeli tak to czy jest ciśnienie na szynie CR. Następnie kompresję itd. Takie rzeczy musi każdy warsztat potrafić sprawdzić. Jeżeli nie są w stanie to zmień warsztat.
PAWEL69 Opublikowano 1 Lipca 2021 Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, marcin1984r2 napisał: na płakać również Chodzi o plaka??? Jeżeli mechanicznie jest ok to na plaku musi chodzić. Jeżeli nie to szukać przyczyny w mechanice,na początek do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu i kompresja. Pozdrawiam Poproś warsztat o wykonanie autoscanu auta,jeżeli dysponują vcds-em Edytowane 1 Lipca 2021 przez PAWEL69
marcin1984r2 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Opublikowano 1 Lipca 2021 1 godzinę temu, PAWEL69 napisał: Chodzi o plaka??? Jeżeli mechanicznie jest ok to na plaku musi chodzić. Jeżeli nie to szukać przyczyny w mechanice,na początek do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu i kompresja. Pozdrawiam Poproś warsztat o wykonanie autoscanu auta,jeżeli dysponują vcds-em Dziękuję za pomoc, będę odpisywał na bieżąco jak dostanę kolejne informacje
marian32 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Temat pewnie już dawno nie aktualny ale może komuś się przyda z takim samym objawem walczyłem ,błędów zero ,paliwo dochodziło , co w trakcie szukania usterki okazało się że pompa paliwa w A4 B8 2011 rok miała pompę bez szczotkową zasilaną 5 V wspominam o tym gdyż nigdzie wcześniej nie znalazłem takiej inf i podpowiadam że doradzanie podpiąć na krótko nic nie da przy takiej pompie. Ostateczną usterką okazał się zawór EGR w którym po o zdjęciu pokrywy gdzie wchodzi wtyczka jest taka sprężyna średnicy gdzieś około 25 mm i to ona była pęknięta i powodowała że klapka była cały czas zamknięta Pozdrawiam
lukas309 Opublikowano 24 Listopada 2021 Opublikowano 24 Listopada 2021 Proste jak drut trybka w sterowaniu klapy gaszącej lubią się wyszczerbiać i klapa się zamknie i ani drgnie a bez powietrza no niestety.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się