Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy. 129km 260nm na hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam od w sumie roku zmagam sie z problemem z moim 1.9 tdi avf. Auto ma mało mocy. hamowania [129km, 268nm] przy pedale w podłoge na 2 biegu i wyzej lubi przykopcic. wydaje mi sie ze w porownaniu do innych posiadaczy mam tez twardszy hamulec. w ciagu roku szukajac przyczyny wymienilem juz turbine, wyczyscilem dolot, zawór egr, zostały też przełożone wtryski ze sprawnego auta. Próbowałem równierz z przepływka i zaworkami podcisnienia ale równiez bez zmian. dodam też ze wszystkie przewody od podciśnienia zostały wymienione na stalowy oplot z fmica, wiec je tez moge juz wykluczyc a wieksze przewody powietrza i czujnik przeplywu przepatrzone. na korku od plynu chlodniczego czysto. czasem po odpaleniu na zimnym silniku autko lubi nierówno popracowac. pytanie brzmi gdzie teraz szukac dalej. slyszalem ze twardy hamulec to moze byc pompa vacum a jako ze ma ona zwiazek z podcisnieniem pomyslalem tez o mocy, ale pytanie czy przez to by kopcila przy mocnym przyspieszaniu skoro dolot jest czysciutki. zanim wymienialem przewody podcisnienia wpinalem vacumetr kolegi i pokazalo mi równiutko miedzy zielonym a czerwonym polem. patrzac na odczyty z turbo moim zdaniem dmucha jak nalezy. z góry dzieki za odpowiedz pozdro

Edytowane przez kakej007
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, kakej007 napisał:

wydaje mi sie ze w porownaniu do innych posiadaczy mam tez twardszy hamulec.

 

10 godzin temu, kakej007 napisał:

wpinalem vacumetr kolegi i pokazalo mi równiutko miedzy zielonym a czerwonym polem.

I nie dało Ci to do myślenia? Hmm

 

10 godzin temu, kakej007 napisał:

patrzac na odczyty z turbo moim zdaniem dmucha jak nalezy

Na jaki odczyt patrzyłeś?

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Trochę dalo ale jednak nie bylo na czerwonym polu i stwierdziłem że skoro tez kopci czasem przy przyspieszaniu (na jałowym i przy spokojnej jeździe nie kopci) to odrzuciłem tą pompe ale strasznie mnie to zastanawia bo zabardzo juz nie wiem gdzie szukac 

7 godzin temu, Pieterb napisał:

 

I nie dało Ci to do myślenia? Hmm

 

Na jaki odczyt patrzyłeś?

 

Opublikowano

Zrób log 003+008+011 i będzie widać co jest... Tak to można wróżyć i gdybać.

Opublikowano

Oczywiście Kamilu masz rację z tym :thumbup1:

On tu napisał że praktycznie nie ma podciśnienia więc dlatego chciałem go naprowadzić.

Opublikowano
5 godzin temu, kamil-vag napisał:

Zrób log 003+008+011 i będzie widać co jest... Tak to można wróżyć i gdybać.

zrobie i je tutaj umieszcze 

Opublikowano
W dniu 4.07.2021 o 16:57, kamil-vag napisał:

Zrób log 003+008+011 i będzie widać co jest... Tak to można wróżyć i gdybać.

Zrobilem 

LOG-01-003-008-011.csv

Opublikowano

No to chyba troszku z tym podciśnieniem żeś oszukał. Tu nawet przeładowania widać chodź turbo chyba troszku późno wstaje. Ale to Kamil na tym lepiej się zna i powie pewnie.

Opublikowano
Godzinę temu, Pieterb napisał:

No to chyba troszku z tym podciśnieniem żeś oszukał. Tu nawet przeładowania widać chodź turbo chyba troszku późno wstaje. Ale to Kamil na tym lepiej się zna i powie pewnie.

Jeśli chodzi o turbo do nie dopisałem tam ze jest założona nowa hybryda ale przed wymiana auto bylo tak samo zamulone 

 

Opublikowano

Wrzuć to na vaglogi.pl bo nie mam nawet czasu na kompie spojrzeć

Opublikowano

Turbo słabo wstaje. Na początek sztanga do skrócenia o 1,5 obrotu. I ponowne logi. Być może że po tym bedzie jeszcze ogranicznik do regulacji.

Opublikowano
W dniu 10.07.2021 o 22:12, nadybek napisał:

Turbo słabo wstaje. Na początek sztanga do skrócenia o 1,5 obrotu. I ponowne logi. Być może że po tym bedzie jeszcze ogranicznik do regulacji.

Jak zrobie to wrzucę logi 

 

Opublikowano
7 godzin temu, kakej007 napisał:

Jak zrobie to wrzucę logi 

 

Ktoś słabo ogarną tą regenerację i zrobienie hybrydy. Ja bym odezwał się do sprzedawcy i zapytał się co to ma być. Może uda się coś dogadać bo o ile sztangę skrócisz to z ogranicznikiem bez wyciągnięcia turbiny będzie ciężko. 

Zobacz sobie te dwa filmiki, fajnie tam pokazali jak to jest z tą regeneracją:

1. 

 

2. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...