Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.9TDI PD Co może być przyczyną?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam taki problem i nie wiem od czego zacząć.

 

 

 

Początkowo miałem problem z nieszczelnym dolotem chwilę tak jezdziłem aż auto całkowicie nie straciło mocy. może z 10-15km. Okazało się ,że rura turbo zakończyła żywota Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

 

 

Wymieniłem ją ale auto twardo chodzi bardzo głośno dzwięki jakie temu towarzyszą można zobaczyć na filmikach do tego po sciągnięciu korka oleju lub bagnetu widać spaliny. Ktoś mi powiedział ,że w pd to jest normalnie? Co bym musiał sprawdzić? Czy dobrze słysze że jakieś łożysko szura?

 

 

 

W Weekend mam dostep do kanału wymieniam olej,filtry czyszcze wtryski, przelece cały dolot i sprawdze drożność odmy i stan egr. Zastanawiam się jeszcze nad paskiem klinowym żeby sprawdzić łożyska i zastanawiam się nad sprawdzeniem wałka ale nie wiem czy jest sens sciągać? Co myślicie o odgłosach z filtra powietrza? wałek broki?

 

 

 

 

 

 

 

 

A to odsłuch silnik z każdej strony! Dziekuje za każdą pomoc!

Edytowane przez RoGeReK98
Opublikowano

Trochę chęci i proszę

 

Opublikowano

Sprawdź wałek, to jest 5 minut robot.

Opublikowano (edytowane)

Czy jest ktoś w stanie stwierdzić czy ten wałek jest uszkodzony? Wydaje mi się że z rolek ten dzwiek się wydobywa i prawdopodobnie mam uszkodzony intercooler.

IMG_20210717_102031.jpg

IMG_20210717_102018.jpg

zahir-namane-hwc7eIQiTCE-unsplash.jpg

 

 

Edytowane przez RoGeReK98
Opublikowano

Albo rolka od napinacza albo sprzęgiełko alternatora szumi. Zrzuć pasek, pokręć i będziesz wiedział. Co do wałka to zmierz suwmiarką wysokość krzywek, porównaj z nowym i będziesz wiedział czy wytarty.

Opublikowano

A więc tak wczoraj rozebrałem cały przód, i napinacz wyglądał na wyjechany, a pasek dramat... Wymieniłem napinacz oraz pasek, do tego nieszczelny intercooler. Zauwazyłem że alternator kręci się jak nowy rolki chodzą lekko. Po założeniu napinacz cały lata a silnik telepie. Klima działa bez problemu. przed wymiana uszczelki pokrywy był wyrazny dym z korka oleju oraz bagnetu po wymianie ustało. Czy to może być poduszka silnika? że tym silnikiem tak telepie? i te wycie od 2000-3500 tys obrotów jak ikarus?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...