Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie i trzeszczenie z tyłu w A4 B9, przy ruszaniu, hamowaniu i zmianie kierunku jazdy


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez pz87,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, Podpinam się pod temat, ja mam coś takiego ale z przodu, przy skręcaniu kierownicą lub ruszaniu i hamowaniu słychać takie stuki, wszystkie wahacze są nowe, przeguby, macpersony, łączniki stabilizatora oraz same gumy w stabilizatorze jak zrobili mi zbieżność kół to kierownica nadal nie jest prosta z kierunkiem jazdy, nie minęło 3 tygodni od jazdy i znowu zaczęło mi ściągać auto, opony też mam nowe. O c**j tu chodzi, każdy mówi coś innego, i tak się słuchałem że to może być to a potem to, że  k**wa całe zwieszenie nowe z przodu mam  a stuki nadal nie minęły 

Opublikowano
5 minut temu, Gerard95 napisał(a):

zrobili mi zbieżność kół to kierownica nadal nie jest prosta z kierunkiem jazdy,

TPI z tego tematu nie ma nic wspólnego ze zbierznością, zawieszeniem czy pozycją kierownicy. Szukaj przyczyny gdzie indziej.

  • Lubię to 1
Opublikowano
43 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

TPI z tego tematu nie ma nic wspólnego ze zbierznością, zawieszeniem czy pozycją kierownicy. Szukaj przyczyny gdzie indziej.

Ale może ktoś coś tutaj wie na ten temat. 

Opublikowano

Witam, mam takie same objawy jak poprzednicy w a4b9 2017r , czy ktoś byłby uprzejmy i podesłał mi instrukcję TPI?

 

Opublikowano
Godzinę temu, Mateusz_992 napisał(a):

Witam, mam takie same objawy jak poprzednicy w a4b9 2017r , czy ktoś byłby uprzejmy i podesłał mi instrukcję TPI?

 

Miałem takie same objawy jak w TPI, okazało się ze uszkodzone są tuleje wahaczy (tylne , dolne) . Tam są Tuleje olejowe, po ich uszkodzeniu najpierw są mokre a kiedy wyschną zaczynają bardzo mocno skrzypiec i trzeszczec. W środku jest taki objaw jak opisany w TPI. Sprawdź pierwsze dokładnie czy Tuleje są w porządku

Opublikowano

Wymieniałem rok temu chyba że już siadły muszę podjechać do diagnosty sprawdzić 

Opublikowano

Byłem u diagnosty i tuleje wąchaczy ok i  zawieszenie też ok. Mówił tylko że jak wymieniałem tuleje to śruby też mogłem wymienić a zostawiłem stare ale od śrub to by nie było takie tykanie przy przyspieszaniu i hamowaniu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...