Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie powinno byc napiecie ładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam chyba problem z ładowaniem bo wskaznik pokazuje mi albo  13,2 albo 15,1 czy to jest normalne akumulator dobry bo obpala bez problemu ale co jakis czas oswieca mi sie ostrzerzenie ad blu z komunikatem ze za 1000 km nie bedze mozna go uruchomic od dwoch tygodni swieci mi sie kontrolka usterki silnika a z urzadzenia do zczytywania błedow wyskoczyły dwa u140c00 i P20BC00 mechanik u ktorego bylem nie wie co z tym zrobic powiedzal ze musi wysłac zapytanie do serwisu audi ale sie nie odezwal

Opublikowano

Podepnij auto pod VCDS sczytaj błędy i je tu wrzuć. 

Opublikowano

witam nie mam w tej chwili dostepu do vcds ale mam takie opisy błedow cyt  U140C00 STEROWNIK UKŁADU DOZOWANIA ŚRODKA REDUKUJACEGO NAPIECIE ZASILANIA ZA NISKIE ......P20BC00 STEROWANIE OGRZEWANIA 1ŚRODKA REDUKUJACEGO ZWARCIE Z POTECJAŁEM PLUS

Opublikowano (edytowane)

Grzałka AdBlue ma zwarcie do plusa. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

JA RACZEJ MYSLAŁEM O ALTERNATORZE ZE TAM MOZE BYC PROBLEM

Opublikowano (edytowane)

Nie pisz dużymi literami, to w regułach internetowym oznacza krzyczenie:wink:

Ładowanie masz ok. Masz akumulator AGM i one ładowane są wyższym napięciem, nawet rzędu 15V.

Twój problem jest po stronie grzałki Ad Blue, sterownika lub samej pompy Ad Blue. 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

oki dzieki bardzo za info jesli chodzi o ad blu to juz 3 razy mi sie pojawil komunikat i sam zniknał czy moze to byc problem z jakas kostaka bo to sie dzieje tylko jak jest wysoka temeratura na zewnatrz teraz tylko swieci mi non stop żółta kontrolka awari  silnika

Opublikowano

Musisz srpawdzić ale błąd mówi o zwarciu grzałki. 

Opublikowano

oki jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc

Opublikowano

w poniedzałek jade do innego mechanika zobaczymy co ten mi powie

Opublikowano

witam dzisiejsza wizyta u mechanika stawia na zbyt duze skoki napiecia i chyba wymiana alternaatora mi sie szykuje

Opublikowano

Nic nie wymieniaj bo to jest normalne. Masz aku AGM i w tym modelu  szczytowe napięcie ładowania zostało podniesione do 15V ze względu na rekurperację. Gdy dajesz nogę z gazu aku zostaje dodatkowo ładawane poprzez rekurperację. To jest inteligentny system i napięcie ładowania jest zależne od różnych czynników min. od stanu naładowania aku. 

Opublikowano

Muskel1 ma racje, jak kupiłem samochód też myślałem że źle ładuje, bo napięcie przekraczało 15V.

Ale w A4B9 jest inteligenta klema, która w zależności od temperatury akumulatora stopnia rozładowania ustala napięcie ładowania. 

Opublikowano

witam auto jest na tzw gwarancji sprzedawcy i on jak gwarant to znaczy jego mechanik stwierdzil ze przyczyna palenia sie kontrolki silnika i komunikatu ad blu jest spowodowana skokami napiecia on to ma naprawic za darmo tz ja mam tylko procentowy udzial w kosztach czesc jezli wymieni mi alternator i to nie pomoze to bedzie dalej szukal

Opublikowano (edytowane)

Masz albo uszkodzoną pompę AdBlue albo sterownik AdBlue. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

dzieki panowie za pomoc mieliscie racje wymiana alternatora nic nie dala dalej pokazuje to samo swieci sie kontrolka silnika i komunikat ad blu jestem umowiony z nim na przyszly piatek bo tera ma tydzien urlopu nie wiem czy naprowadzac go na waszą diagnoze czy niech sam szuka przyczyny awari

Opublikowano

Wystarczy, że odczyta zapisany błąd. Tam jest napisane w czym problem.

Opublikowano

nie wiem co on ma za sprzet ale chyba jego komp tych bledow nie widzi niby jakis przenosny groby laptop ale nic konkretnego mu nie pokazujie aha i powiedzal ze jezeli nie bedze umial tego zrobic to bedze musial auto do serwisu boscha

Opublikowano

Czytam ten temat i próbuje dociec, gdzie tkwi sens działania takiego gwaranta/mechanika.

Coraz mniej rzeczy mnie zaskakuje ale jednak taka indolencja z głupoty, w którą mało wierzę czy jednak jakieś wyrachowanie.

Czekam na rozwój sytuacji, dlatego mój post abym nie przegapił zakończenia, aby rychłego i pozytywnego.

Opublikowano

witam ponownie niestety dwoch mechanikow nie umiało sobie poradzić z moim audikiem i auto wyladowalo w serwisie audi w poniedzalek sie dowiem jaka to usterka i ile bedze kosztować 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...