Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z zakodowaniem pilota od centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Szukałem informacji na ten temat ale nie ma wątku który by pasował do mojego problemu.

Mianowicie mam pilota jest oryginalny i działał do momentu kiedy autko trochę stało i padł akumulator. Aku wymieniony na nowy baterie w pilocie są ok. A ja nie mogę zaprogramować pilota. Korzystam z instrukcji AutoDaty którą zresztą umieściłem na forum: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_procedura_kodowania_pilota_centralnego_zamka-t75244.0.html i żadnego odzewu ze strony samochodu :wallbash:, nawet kasowanie Banków pamięci nie działa ;(. jak mogę to zrobić np. Vag-iem.

Pozdrawiam

Opublikowano

dzieki panowie ale szukałem i sie nie doczytałem niczego takiego, Mój błąd w takim razie :wink4:

Opublikowano

kolego poszukaj jeszcze bo sam pisałem procerure sprawdzoną osobiście jak zakodować kluczyk i wcale nie pootrzeba do tego VAG-a.

Jest tak

Wkładasz jeden kluczyk do stacyjki przekręcasz na zapłon

wychodzisz z auta zamykasz auto drugim kluczykiem poprzez przekręceie i trzymając kluczyk w zamku przyciszkasz jeden z przycisków zamykanie lub otwieranie i trzymasz przez ok 3s, może przy tm wystapic sygnał dzwiekowy, lub zamigac awaryjne.

jak chcesz kolejny kluczyk zakodowac to powtarzasz powyższe czynności ale przycikasz przycisk nie raz a dwa lub jak chcesz mieć trzy kluczy to trzy razy.

komputer zapamietuje dany kluczyk pod daną pozycja wiec jak nacisniesz raz to komp zapamietuje go pod pierwszą pozycia jak wezmiesz kolejny kluczyk i przyśniesz dwa razy to zapamieta go pod drugą pozycją i tak dalej możesz zakodować 4 kluczyli.

Opublikowano

tak też robiłem i zero odzewu ze strony autka dlatego pytałem jak to vag-iem zrobić.

Opublikowano

dziwne bardzo.[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 09:30_________________________________________________U mnie np Vag nic nie pomógł, podziałała powyższa procerura.

Opublikowano

to jest uzaleznione od rocznika,ale tez nie wiem dlaczego...

Opublikowano

niestety u mnie żadna procedura kodowania nie dawała nic, dzisiaj vagiem spróbuje może on mi prezent zrobi :)[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 11:04_________________________________________________To jest problem mianowicie chcą zrobić adaptacje kanał 21 nie odpowiada wyświetla sie błąd kanał 02 to samo,

w blokach pomiarowych kanał 007 tez jes nie dostępny :wallbash: co z tym zrobić czy to może oznaczać ze sterownik zdechł jak tak to gdzie znajde ten sterownik czy jest on razem z pompką??

Opublikowano

a w ktory sterownik wchodzisz?

Opublikowano

35 centralny zamek, sterownik 46 w ogóle nie odpowiada, A może powinienem sie zalogować tylko nie znam loginu :wallbash: jak go ewentualnie uzyskać???[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 10:09_________________________________________________a i jeszcze jedno co zauważyłem wartość kodowania która wyświetla sie po połaczeniu ze sterownikiem wynosi 00000. i dlaczego jeżeli sa takie funkcje jak otwieranie szyb przez kilka minut po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, otwieranie i zamykanie szyb kluczykiem/ pilotem???

Opublikowano

ja u siebie to zrobiłem sam

włóż kluczyk do zamka w drzwiach kierowcy i przekręcając go naciśnij przycisk.

np; otwierasz i przycisk otwarcia i po kłopocie

u mnie zadziałało !

Opublikowano

a nie mogą być drzwi pasażera??

Opublikowano

drzwi pasazera,moga byc w angielskich wersjach B5 (przed liftem na pewno):wink4:

Opublikowano

Bo u mnie drzwi kierowcy nie działają ponieważ nie wiem jakim cudem w mikro przełączniku nie ma takiego plastiku które przekazuje z bębenka ruchu na styki.

Ale co z tym sterownikiem dlaczego nie mogę wejsc w kodowanie kanał 02 lub 21?? [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2009, 14:29_________________________________________________Dzisiaj jeszcze raz próbowałem zakodować pilota. ale to co ostatnio czyli lipton.

i dzisiaj wyskoczył błąd 01367 Wyłączenie przez pompę zamka centralnego. O czym to może świadczyć??

a i czy w B5 jest jakiś dodatkowy odbiornik fal z pilota czy to wszystko jest w pompie centralnego, Bo już głupieje. i boje sie ze to moze sterownik byc zepsuty a[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 21:51_________________________________________________proszę o pomoc bo nie wiem co robić dalej??

Opublikowano

wszystko jest w pompce,caly modol,podepnij inna pompke i pilotem od "nowej"pompki sprobuj otworzyc auto,jesli wszystko bedzie sie otwierac-pompka do wymiany

Opublikowano

dzięki mam nadzieje ze nie pompka bo w serwisie kosztuje 2500zł :shocked:

Opublikowano

A może przyczyną są zimne luty w sterowniku pompki. Spróbuj przelutować płytkę.

Opublikowano

dokladnie-to rowniez moze byc przyczyna,a jesli pompka padla na amen-poszukaj gdzies uzywanej-na pewno bedzie taniej :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...