Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo tryb awaryjny


Hesusik

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zapomnij po założeniu nowego turbo zalać olejem układ smarowania  przed odpaleniem !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, OLIVER napisał:

Nie zapomnij po założeniu nowego turbo zalać olejem układ smarowania  przed odpaleniem !!!

Gość mi mówił że ona już ma trochę w sobie bo nalał podobno, mówił mi żebym strzykawką podał 20ml (nie za mało?? :eusathink:) układ smarowania to oczywiście wiem ale mówił żeby bezpośrednio jeszcze strzykawką jej podać :co:

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Langista napisał:

No tak, żeby przy odpaleniu nie chodziła na sucho przez te pierwsze kilka sekund.

i potem tu jest napisane żeby samochód chodził na wolnych obrotach 30min tak?

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy o takim procesie nie słyszałem. Posłuchaj tylko czy nie ma jakichś niepokojących odgłosów z turbo i po robocie. Wykasuj błędy później możesz logi dynamiczne zrobić.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Nigdy o takim procesie nie słyszałem. Posłuchaj tylko czy nie ma jakichś niepokojących odgłosów z turbo i po robocie. Wykasuj błędy później możesz logi dynamiczne zrobić.

I można od razu ogień ?Nie lubię zamulać na niskich obrotach, czy jednak trzeba jeździć jak emeryt żeby się "dotarła?

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego. Sprężarka jako 'łożysko' ma warstwę oleju, czyli w teorii wirnik nigdy nie powinien dotykać tulejki, w której jest osadzony bo pomiędzy zawsze powinien być płaszcz olejowy. Dlatego tak ważne jest aby nie żałować na dobry olej i wymieniać maks co 10 000 km, pomijając zabawy z zagęszczaniem go.

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że tylko chwilę silnik pochodzi i można jechać normalnie bez zamulania. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno, jak chcę przejść z motula x-cessa bodajże 10w40 na 5w40 żeby był taki jak należy to muszę robić płukankę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz żadnego oleju w aucie teraz to nie musisz, możesz zrobić przy następnej wymianie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego oleju będziesz miał w silniku tyle, że nie ma sensu. To też nie jest tak, że silnik wybuchnie czy się zatrze. Przy każdej wymianie zostaje trochę starego oleju, musiał byś co wymianę miskę olejowa zdejmować, a wcześniej najlepiej żeby auto stało dwa dni. 

Nie należy mieszać przy dolewkach ale w przypadku zlewania starego oleju, płukanka pełni tylko funkcję rozcieńczacza i ewentualnie coś silnik z nagaru wymyje.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzięki to wszystko, po wymianie turba zrobię logi dynamiczne jak mi się zachce, 3 bieg i do końca? logi z grup których? 001 008 i? bo już zapomniałem które grupy to dokładnie miały być

Edytowane przez mafiu1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...