Copywriter Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jak w temacie... Dziś odstawiłem auto do elektryka (500 km temu) wymieniałem rozrząd. Czy w silniku 1.6 ADP 1995 rok produkcji występuje czujnik położenia wałka rozrządu? Pytam, gdyż elektryk podpinajac sie pod VAGa stwierdził taki błąd. I teraz moje pytanie. Skasować i olać? Czy jechać gdzieś do kogoś i coś z tym robić? Tylko co? Do mechanika gdzie wymieniałem rozrząd? Czy jak? Bo przyznam się ze nic z tego nie rozumiem.
nex Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 każde jedne błędy jeśli nie były dawno zczytywane, należy wykasowac i ponownie zczytac po przejechaniu nieduzej ilości km
sisi1977 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 na wale rozrządu z tego co wiem to zajduje sie czujnik halla a drugi znajduje sie w aparacie zapłonowym i te dwa czujniki musza ze soba sie zgrywac,bo inaczej moga wystepować tz. falowania obrotów silnika.
Copywriter Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dzięks... Przejadę się i sprawdzę... A nie jest tak, że przy 1.6 ADP jest czujnik tylko przy aparacie? A dopiero przy 1.8 jest gdzieś przy rozrządzie?
v1ck Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 dokladnie, w ADP czujnik znajduje sie w aparacie zaplonowym
sisi1977 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 mozlwe ze tak jest w aparacie jest na bank wiec przepraszam za wprowadzenie kolegi w bład
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się