adam458 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam Czy zębatka walków balansujących 06f105243c jest dostępna do kupienia w aso? Pytam bo moja wyzionęła ducha... Była przyczyną opiłków w oleju. Chyba w porę trafione ?Nie planuje montażu pompy od 1.8t, bo moja pompa oleju jest w bdb stanie, jak również sam moduł walków, nie ma luzów. Myślę, że jeszcze mi posłuży. Edytowane 22 Sierpnia 2021 przez adam458
adam458 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Pisałem do aso o zębatkę. Odpowiedź to taka że numer jest niepoprawny. Można kupić cały moduł walków, wraz z pompa oleju za 8120zl brutto. Tyle w temacie
marcinps Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 46 minut temu, adam458 napisał: Pisałem do aso o zębatkę. Odpowiedź to taka że numer jest niepoprawny. Można kupić cały moduł walków, wraz z pompa oleju za 8120zl brutto. Tyle w temacie Przerabiałem to u siebie wiem że to koszta ale jak planujesz dłużej potrzymać auto rób konwersję przynajmniej później nie będziesz się zastanawiał czy pompa działa czy nie, a tak święty spokój.
marcinps Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Teraz, marcinps napisał: Przerabiałem to u siebie wiem że to koszta ale jak planujesz dłużej potrzymać auto rób konwersję przynajmniej później nie będziesz się zastanawiał czy pompa działa czy nie, a tak święty spokój. No i dużo taniej wyjdzie ci konwersja pompy niż to co Ci w aso powiedzieli.
adam458 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Dzięki za odzew Ogólnie to chciałem uniknąć konwersji na 1.8T ze względu na to ciśnienie które jak dla mnie jest krytycznie za duże. Mój silnik nie miał problemów z pompą oleju przeglądnąłem ją jest ok. Nie jest też przytarty ani nic innego. Panewki ok, silnik jeszcze polata... Dziś złożyłem odpaliłem na zębatce VisMotorsport. Nie mam uwag, silnik nie drży chodzi po prostu poprawnie jak wcześniej. I to tyle, robotę zrobiłem sam
black4 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 On 8/28/2021 at 4:40 PM, adam458 said: Dzięki za odzew Ogólnie to chciałem uniknąć konwersji na 1.8T ze względu na to ciśnienie które jak dla mnie jest krytycznie za duże. Mój silnik nie miał problemów z pompą oleju przeglądnąłem ją jest ok. Nie jest też przytarty ani nic innego. Panewki ok, silnik jeszcze polata... Dziś złożyłem odpaliłem na zębatce VisMotorsport. Nie mam uwag, silnik nie drży chodzi po prostu poprawnie jak wcześniej. I to tyle, robotę zrobiłem sam Adam458, To ten zestaw z Vis usuwający wałki wyrównoważające? Napisz jak z montażem i jak wrażenia. Btw.Jak wyszedł pomiar ciśnienia na setupie z Vis? Pozdrawiam ?
adam458 Opublikowano 15 Września 2021 Autor Opublikowano 15 Września 2021 Tak ten Vis co na olx idzie dorwać, ogólnie rumuński produkt Ogólnie montaż bardzo prosty. Demontujesz oczywiście miskę. Później blokujesz napinacz łańcucha napędu pompy oleju i odkręcasz śrubę od wałków, a drugą od pompy oleju. I tyle składasz analogicznie . Ciśnienia nie mierzyłem bo po co. Coś opiłkowało, przyczynę znalazłem. Uleczyłem, profilaktycznie przegląd panewek. Oczywiście stan bdb. Co do wrażeń. Nie odczułem po montażu nic negatywnego silnik jak drżał dawniej, tak pozostało to bez zmian. Nagrałem taki filmik żeby pokazać kulturę pracy silnika, inaczej nie umiał bym tego odzwierciedlić, aha niestety temat nie dotyczy a4, a a3 8p ale silnik ten sam 1
black4 Opublikowano 16 Września 2021 Opublikowano 16 Września 2021 Adam 458 dzięki za szczegółowe info i filmiki. Tak słyszałem o produktach VIS. Czyli montaż prosty. Piszesz, że coś opiłkowało. Ustaliłeś co było przyczyną? Fajnie, że kultura pracy ok ktoś na grupie FB pisał, że są wibracje. Niech auto bezawaryjnie służy. Pozdrawiam
adam458 Opublikowano 17 Września 2021 Autor Opublikowano 17 Września 2021 Ja założyłem koło vis bo oryginał się sypał i właśnie on zaczął się mielić i opiłki dawać do oleju. Fotka w pierwszym poście. Tak pisałem też z użytkownikiem tfsi co złożył visa. Ale do silnika wzdłużnego i pisał że wibruje. Ja uważam że to zasługa stanu silnika, stare wyciągnięte rozrządy, zużyte wariatory i wiele innych osprzętów...
jaro4444 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) Witam Koledzy po dłuższej nieobecności na forum. Opracowałem właśnie koncepcję na uzdrowienie wałków w I generacji 2.0 TFSI. Kiedyś dałem sobie radę z 2.0 TDI to i z tym padłem dam radę . Będzie ona na pewno lepsza jakościowo jak ta z VIS. Potrzebuję jednak kupić lub wypożyczyć cały moduł wałków wraz z pompą oleju od 2.0 TFSI na pasku, w celach pomiarów. Jakby ktoś posiadał coś takiego (może być nawet z rozwalonym kołem od napędu wałków) to proszę o kontakt na PW. Podjąłem dziś już konkretne kroki i jeśli wszystko pójdzie planowo, to w połowie lutego będą dostępne dwa rozwiązania: - profilaktyczne - dla tych do mają jeszcze wałki wyrównoważające bez luzu i nie ucieka im tam ciśnienie oleju, - bardziej radykalne dla tych co mają wywalone łożyska wałków. W obu przypadkach nie będzie problemów z ciśnieniem oleju tak jak ma to miejsca w przypadku montażu pompy z 1,8T albo 2.0 TDI do 2.0 TFSI. Edytowane 28 Grudnia 2022 przez jaro4444
black4 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Jaro4444 Dzięki za info. Jak tylko będziesz miał opracowane i przetestowane rozwiązanie wrzucaj informacje na forum. Powodzenia Black4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się