Dev Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 mozesz zalac VPower 100 jak chcesz te silniki sa wrazliwe na słaba jakosc paliwa
pietiuszkin Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 witam, niestety Panowie, problem znów powrócił tzn. znów wyskoczył check oraz znów obcina moc (po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko mniej wiecej wraca do normy - nie mniej jednak check zostaje) wymienilem juz wlasnymi recami DV na http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=311732353116&pic=0&moto=0 i wydawlo mi sie ze jest ok jezdzac po miescie ale niestety na trasie znow powrocil problem... konkretne objawy to: - obcina moc jedynie na trasie po przejechaniu 100 - 150 km i jedynie przy wyprzedzaniu tzn redukcji z 6 na 5 bieg przy wzglednie duzej predkosci 90 - 110 km/h i obrotach w okolicy 3000. Raz zdazylo mi sie to przy jezdzie pod gore w gorach wszystko inne przy wyprzedzaniu zaznaczam - delikatnym. Wyprzedzalem pare razy na duzym ogniu i wszystko bylo ok wiec raczej problem pojawia sie przy delikatnym traktowaniu gazu. - zauwazam dodatkowo na 6 biegu zryw turbo ponizej 2000 do 3500 obrotow przy delikatnym dociskaniu gazu na innych biega wkreca sie plynnie, ba pomimo skoku obrotow nie czuc wielkiego zrywu - wydaje mi sie, ze czasem smierdzi spalinami - szczypie w oczy, ale to moze mi sie wydawac bo jezdze drugim samochodem i czasem tez mi cos podjezdza tymbardziej ze mamy zime i wszystko co cieple lapie do srodka - oraz wydaje mi sie ze czasem cos sie przesadnie grzeja okolice tunelu przy nawiewie na prawa noge - tzn goraco mi w noge na gazie, ale to tez moze byc zludzenie bo przeciez jezdzimy na ogrzewaniu Bede sie umawial u mojego mechanika w tym tygodniu na podpiecie do VAG, nie mniej jednak moze macie jakies nowe pomysly na podstawie powyzszych danych?! Dzięki jak zawsze za sugestie. [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 16:57_________________________________________________witam, wydaje się, że problem został rozwiązany problem był w elemencie N75 (w moim przypadku 06F906283D) zdjęcia zaworu + opis w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140204.0 w moim ułamała się ta sama odnoga + do tego "uchwyty mocujące" tak czy inaczej przy tej okazji wymieniłem DV na nowy i aktualny, PCV na nowy i aktualny oraz powyższy N75 na nowy... czyli wygląda na to że najsłabsze ogniwa w osprzęcie TFSI mam wymienione - nic więcej tylko mieć nadzieje, że następne 60 tyś przejadę bez usterek w tym zakresie pozdrawiam i dzięki za pomoc - w razie pytań - pytać, chyba można?!
FANTOMAS Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 z tego co czytałem na forum to w TFSI DV w ASO jest traktowany jako integralna części turbiny i nie występuje jako część zamienna
Uneek Eth Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Witam, link www.dubbersinc.com wygasł. Ma ktoś z Was te informacje na kompie i może wstawić ponownie np. jako jpeg?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się