Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko chodzącą kierownica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wspomaganie w B7 to takie trochę jak w Polonezie jak się przesiądzie z lepszego auta np A6. Jeździłem w życiu 2 A4 B7 i w każdym wspomaganie działało na postoju dosyć ciężko w porównaniu do innych aut. Moim zdaniem ten typ tak ma. Ewentualnie magiel do regeneracji.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, audicoman napisał:

Wspomaganie w B7 to takie trochę jak w Polonezie jak się przesiądzie z lepszego auta np A6. Jeździłem w życiu 2 A4 B7 i w każdym wspomaganie działało na postoju dosyć ciężko w porównaniu do innych aut. Moim zdaniem ten typ tak ma. Ewentualnie magiel do regeneracji.

Pewnie na razie przystopuje. Jak będzie gorzej to nad tym pomyśle. Szkoda pchać się w koszta bez sensu ?

Co inny bardziej lepki płyn do wspomagania zaleje, ale na ten moment nie wiem jaki by się nadał do tego dobrze.

Opublikowano
W dniu 28.09.2021 o 23:17, Damlok24 napisał:

Pompa zmieniona na nową BOSCH, nowy pasek przy okazji. Pompa chodzi pięknie, ale kierownica na postoju chodzi tam samo ciężko jak chodziła. Gdzie może być problem?

Możliwe, ze śruba w maglu jest za mocno wkręcona i przez tak ciężko chodzi.

Opublikowano
55 minut temu, Langista napisał:

Możliwe, ze śruba w maglu jest za mocno wkręcona i przez tak ciężko chodzi.

Sprawdzone i wydaje się być ok. Po zmianie pompy kierownica chodzi lżej jak są koła podniesione, ale jak auto jest opuszczone to nie ma różnicy. 

Przy próbie poluzowania nie ma różnicy tj chodzi tak samo ciężko, a jak się więcej poluzuje to robi się luz na maglu.

Opublikowano

@Dev jaki płyn do wspomagania zalalbys gdy G004000 spowodowało cięższe chodzenie kierownicy? Coś bardziej lepkiego pomoże?

Opublikowano
2 minuty temu, Langista napisał:

Pompę zmieniłeś na nową? Jakiej firmy?

Wyżej napisałem, że na Boscha

Opublikowano (edytowane)

Jakie numery ma ta pompa? Możliwe że ma za małą wydajność. Nie masz nigdzie nieszczelności?

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Pompa ma dobrą wydajność, zresztą taką jak oryginał 120bar. Nigdzie nieszczelności nie ma.

Opublikowano

W ramach ciekawostki dodam, że kiedyś w A4 też wydawało mi się, że słabo działa wspomaganie. Co prawda nie miałem problemu jedną ręką kręcić, ale łapę mam sporą ;)

 

Zmieniłem z ciekawości pompę, zmieniłem maglownicę na wersję z servotronic, którą regenerowałem 4 lata później, nowy zbiorniczek z sitkiem i szczerze mówiąc za każdym razem było tak samo/podobnie. 

 

Jedynie chyba zaworki pozostały te same, ale wątpię żeby to było to.

 

Teraz z perspektywy A6 mogę tylko powiedzieć, że w A4 wspomaganie jest słabsze jak w innych autach.

 

 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...