RALF76 38 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 co oznacza w pomiarach rozszerzonych parametr regulator valve? w a4b8 widzę skacze ciśnienie czy to jest prawidłowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Zawor regulacji wysokiego cisnienia. Normalne, ze skacze. Otwiera sie i zamyka aby osiagnac (odpowiednie do obciazenia silnika) cisnienie w rail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 12 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 na wolnych obrotach powinno skakać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 (edytowane) Tak, pracuje on synchronicznie z zaworem dozujacym paliwo na pompie CR. Silniki CR pracuja z nadwyzka cisnienia na szynie rail, po to aby go w naglej potrzebie nie braklo. Pompa i zawor dozujacy paliwo pompuja takze na wolnych obrotach cisnienie paliwa do rail, gdyby ten wlasnie zawor nie upuszczal cisnienia, uklad rozszczelnilby sie przez za wysokie cisnienie. Edytowane 12 Września 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się