Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadek, wycena ile mogę wziąć odszkodowania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Do wypadku doszło na terenie firmy w której pracuje mianowicie wózek widłowy stoczył się prosto w moje auto przy czym uszkodzone zostały 4 samochody w tym moje. 

Sprawa jest zgłoszona do ubezpieczyciela i tu jest moje pytanie ile mogą zaproponować za uszkodzenia i czy to może być szkoda całkowita ? 

Lista uszkodzeń:

- Przód zderzak + grill

-kratka halogenu

-zarysowana lampa przód (xenon)

-nadkole prawe

-tylni zderzak

-lampa tył prawa

-klapa bagażnika

-drzwi pasażera tył prawe

-raczej wydech ponieważ jest strasznie nisko względem drugiego 

 

Wózek poleciał z taką siłą że zderzak wleciał do środka dzięki temu tylne drzwi nie mają prawie szczeliny między nadkolem i tak samo jak bagażnik podłoga nie domyka się oraz są popękane plastiki. Nie wiem nie znam się możliwe że uszkodziło coś poważniejszego? 

Przeglądałem auto pod maską i nie wiem czy to pas przedni będzie uszkodzony czy nie. Między zderzakiem a chłodnią jest metal, nie jest on prosty a jest delikatnie podgięty(banan) a to od tego że jak wózek uderzył w moje auto to ja uderzyłem w auto które stało przede mną. 

 

IMG_20210913_112305.jpg

IMG_20210913_112310.jpg

IMG_20210913_112313.jpg

IMG_20210913_112452.jpg

IMG_20210913_112456.jpg

IMG_20210913_114120.jpg

IMG_20210913_114217.jpg

IMG_20210913_114225.jpg

IMG_20210913_114234.jpg

IMG_20210913_114417.jpg

IMG_20210913_114426.jpg

IMG_20210913_114454.jpg

IMG_20210913_114501.jpg

IMG_20210913_175535.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile mogę wziąć za taką szkodę całkowitą ? I później samochód zostaje u mnie czy oni biorą ? Pytam bo słyszałem dwie wersje i sam już nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach