Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o diagnozę. Uszkodzony przepływomierz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o nakierowanie mnie, czy do wymiany mam przepływomierz powietrza? Auto jakiś czas temu dostało "muła", nie zbiera się jak kiedyś.

Kilka miesięcy temu wymieniałem przepływomierz i chwilę był spokój tzn. auto przyśpieszało jak należy. Usterka nastąpiła z dnia na dzień.

Logi robione na postoju.

...ewentualnie gdzie indziej szukać przyczyny?

 

http://vaglogi.pl/log-002_004_3xZf0mb.html

Opublikowano

No przepływomierz skacze, błędów nie masz? Ogólnie te rzeczy są lepsze używane jak nowy zamiennik.

Opublikowano
27 minut temu, Langista napisał:

No przepływomierz skacze, błędów nie masz? Ogólnie te rzeczy są lepsze używane jak nowy zamiennik.

 

Miałem błąd zbyt ubogiej mieszanki tzn.:

1 Błąd Zapis.:
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
        P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

Po skasowaniu tego błedu samochód przejedzie setki km, a bład nie wraca. Problem "muła" jednak zostaje...
Dodatkowy objaw to lekkie falowanie obrotów na jałowym, zimnym silniku (do 30 sekund od uruchomienia silnika).

Stawiasz na przepływomierz?

Opublikowano

Odepnij wtyczkę to zobaczysz czy praca silnika się zmieni.

Opublikowano
Godzinę temu, radkoo napisał:

Logi robione na postoju.

Zrób logi jak należy. Statyczny 2+33, bez żadnych przegazówek, i dynamiczny 2+33 czyli od 1,5 do 6tys obr. na 3-cim biegu z pedałem w podłodze i skasuj przed tym błędy nawet jak ich nie ma.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.10.2021 o 16:58, Langista napisał:

Odepnij wtyczkę to zobaczysz czy praca silnika się zmieni.

Po wypięciu wtyczki obroty na chilę spadły, ale unormowały się i po chwili silnik procował tak jak z podpiętą przepływką.

Poniżej log statyczny po wymianie przepływomierza na nowy. (druga część logu jest z tzw. "przegazówką").

http://vaglogi.pl/log-002_033_br43N37.html

Logi dynamiczne wrzucę za niedługo.

Pytanie czy przepływka i sonda lambda pokazuje odpowiednie wartości?

Edytowane przez radkoo
Opublikowano

Jest w c**j ubogo i nie może tak być. Przeplywka jakiej firmy? Zrób tego dynamicznego, bo po tym to nic ciekawego nie można napisać. 

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Pompa paliwa do wymiany.

Dzięki za odpowiedź.

Z ciekawości zapytam, co wskazuje na to że pompa paliwa do wymiany?

Opublikowano
16 godzin temu, przem8 napisał:

Jest w c**j ubogo i nie może tak być. Przeplywka jakiej firmy? Zrób tego dynamicznego, bo po tym to nic ciekawego nie można napisać. 

Przepływomierz Bosh

Opublikowano
Godzinę temu, radkoo napisał:

Z ciekawości zapytam, co wskazuje na to że pompa paliwa do wymiany?

Czasy wtrysków i przez to korekty na +. Jak chcesz wiedzieć na 100% to manometr podepnij i sprawdź ciśnienie na postoju i podczas jazdy. Ma być chyba stałe 4bary, podobnie jak w 1.8t, ale niech ktoś potwierdzi :P 

Opublikowano
23 godziny temu, przem8 napisał:

Czasy wtrysków i przez to korekty na +. Jak chcesz wiedzieć na 100% to manometr podepnij i sprawdź ciśnienie na postoju i podczas jazdy. Ma być chyba stałe 4bary, podobnie jak w 1.8t, ale niech ktoś potwierdzi :P 

Chciałbym wymienić pompę bez sprawdzania ciśnienia. Pompa dedykowana do tego silnika według SKV (i nie tylko)  ma ciśnienie 3 bary.  Ktoś może to potwierdzić?

Opublikowano

Jak jeździsz na samej benzynie to dołożyłbym do czegoś markowego typu hella albo vdo, ewentualnie może trafi się pasujący pierburg, jeśli chodzi o sam wkład. Wiem, że skv można kupić za 80zł ale co to jest warte na dłuższą metę? Sam mam taką pompę ale ja jeżdżę na lpg więc służy mi tylko do odpalania...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...