shafti1991 0 Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 Witam serdecznie. Na wstępie chciałbym podkreślić iż nie znalazłem podobnego wątku, więc postanowiłem otworzyć nowy post. A teraz do rzeczy: mam bardzo słaby ( prawie nie odczuwalny) hamulec ręczny. Po zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia jest maksymalnie u góry, a hamulec nie trzyma. Już nie wiem za co się zabrać. Jest możliwość naciągnięcia tego hamulca? Czy muszę linkę wymieniać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 394 Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 Tunel środkowy, z tyłu masz popielniczkę, wyciągasz ją i masz dostęp do mechanizmu od naciągania linki ręcznego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,072 Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 (edited) Przy sprawnych hamulcach nic nie musisz naciągać. Zobacz jak wyglądają tylne klocki i czy zaciski/tłoczki poprawnie pracują. Edited October 15, 2021 by Muskel1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz-B6 0 Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 Możesz rozebrać zaciski, u mnie wszystko wyglądało ok, a ręczny też stał pionowo i auto zjeżdżało. Przyczyną było to, że jeden tłoczek nie był wypychany - wypadł pierścień Segera wewnątrz tłoczka i latał w nim luzem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shafti1991 0 Posted October 17, 2021 Author Share Posted October 17, 2021 W dniu 15.10.2021 o 13:04, Langista napisał: Tunel środkowy, z tyłu masz popielniczkę, wyciągasz ją i masz dostęp do mechanizmu od naciągania linki ręcznego. Tak, zgadza się. Już wcześniej patrzyłem tam. Tylko że jak to naciągnąć? Fajnie by było żeby ten hamulec był sprawny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 394 Posted October 17, 2021 Share Posted October 17, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 Zaciski do regeneracji, nie szukaj przyczyny w linkach bo tam jest wszystko w porządku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karolt1969 0 Posted January 30 Share Posted January 30 witam, po wymianie tarcz i klocków z tyłu świeci kontrolka ręcznego. Koła nie blokują, płyn uzupełniony. Czy nieco większe napięcie linki hamulca może powodować sygnalizację? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted January 30 Share Posted January 30 Teraz, Karolt1969 napisał: Czy nieco większe napięcie linki hamulca może powodować sygnalizację? nie, sprawdz przełacznik przy dzwigni, albo zawiesił sie pływak w zbiorniczku wyciagnij sitko i sprawdz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now