widro21 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 witam, chciałbym zmienić sprzęgło w moim autku, ale w warsztatach wciskają mi, że są dwa różne rodzaje sprzęgieł, podobno gdybym znał nr silnika to mógłbym dokładnie dowiedzieć się jakie sprzęgło potrzeba, ale mechanicy nie wiedzą jak go sprawdzić , czy ktoś wie jak to zrobić, moje autko to a4 1,6benzyna, 1995r, kod silnika to adp, a vin WAUZZZ8DZSA064270, będę wdzięczny za wszelką pomoc...
Adriano007 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam. Niestety u mnie również sprzęgło troche zaczyna ślizgać i chyba również czeka mnie jego wymiana. Mam pytanie a mianowicie- ile ta przyjemnośc będzie Cie kosztować tzn ile mechanik sobie powiedział?
sisi1977 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ja załatwiałem w aso wstawili mi zamiennik bo tak sobie zazyczyłem.zamiennik 760zł orginał 1200 a wymiana kosztowała hohoho jak masz kase to wymieniaj w aso koszt 780zł.jak chcesz orginał to musisz czekać dwa dni bo zamawiaja w niemczech i musisz zaliczke wpłacic,zamienniki maja na magazynach sa takie same jak orginały tylko że znaczka audi na nich nie ma.w aso wymienialo mi to 4 godziny.u henia bedziesz czekał ze dwa dni.
widro21 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 oki, już wiem wszystko, nr silnika jest na obudowie rozrządu razem z kodem silnika, do tego jest taka ruska strona, która mi to potwierdziła, wpisujemy vin i pokazuje każdą część w autku, i każdy nr fabryczny tej części, oczywiście z oryginału, ta stronka to .... http://www.detali.ru
KonradF Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ja też będę wymieniał sprzęgło w najbliższą środę. Kupiłem z allegro. Polecam sprzędającego mCAR24. Konkurencyjne ceny na LUKasa, a to sprzęt najlepiej pasujący do naszych wspaniałych wozów.
goramo Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Siemka. Odkopię trochę temat. Mnie też czeka wymiana sprzęgła w moim ADP. Mam dwa pytania: 1. Słyszałem taką opinię, że lepiej jest kupić nowe łożysko a tarczę i docisk regenerować niż kupić wszystko nowe. Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... Co wy na to? Jeśli radzicie raczej kupno całego kompletu nowego, to jakiego producenta najlepiej? 2. Czy w ADP jest dwumasowe koło zamachowe? Jeśli tak, to czy trzeba je wymieniać przy wymianie sprzęgła? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
marewel Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... Co wy na to? To kup na szrocie,będzie taniej i nie bedzie sie slizgac.
goramo Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Powód - podobno często się zdarza, ze nowy komplet kupiony w sklepie po założeniu ślizga się... Co wy na to? To kup na szrocie,będzie taniej i nie bedzie sie slizgac. Dziękuję kolego za cenną radę Mi nie zależy żeby było TANIEJ tylko żeby było DOBRZE Słyszałem tylko taką opinię i chciałbym to zweryfikować z opiniami innych użytkowników tego auta
DarekII Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 O tym slizganiu się też słyszałem ale dotyczy to przy wmianie sprzęgła w dieslu
baraka Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 ja wymienilem w tamtym roku na nowke sachsa i nic nie slizga
goramo Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 A co z tym kołem zamachowym? Jest dwumasowe czy zwykłe? Trzeba to wymieniać, czy nie?
Wandej Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 I tak przecież koła wymieniał nie będziesz bo od koła się nie ślizga Co do nowych trefnych sprzęgieł to właśnie mój ojciec wymieniał w passacie tdi na valeo i mu się ślizga jeszcze bardziej jak przed wymianą :gwizdanie:
Narcyz 35 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ale zastanawia mnie dlaczego do 1,6 są dwumasy w sprzedaży ,skoro rzekomo te jednostki ich nie posiadają .
goramo Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Właśnie przeszukałem stronę sklepu internetowego InterCarsu i wynika z tego, że od któregoś tam numeru silnika "wzwyż" są już koła dwumasowe. Tak mi się przynajmniej wydaje... A zatem gdzie znaleźć numer seryjny silnika? Szukałem tak jak podaje książka "Sam naprawiam..." ale nie mogę znaleźć. Wg książki powinien być nad filtrem oleju, ale jest tam taki ch**owy dostęp, że gówno widać.... Edit: baraka - a więc jednak
baraka Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 jest wybity na bloku silnika.moze byc przyrdzewialy..u mnie wlasnie byl.tak wogule ciezko go tam dojrzec bo jest jakby zrobiony punktakiem
goramo Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 jest wybity na bloku silnika.moze byc przyrdzewialy..u mnie wlasnie byl.tak wogule ciezko go tam dojrzec bo jest jakby zrobiony punktakiem No to kuźwa zajefajnie Nie ma to jak dobrze ulokować taki numer, który przecież dosyć często się przydaje przy kupowaniu jakiś części...
Wandej Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Właśnie przeszukałem stronę sklepu internetowego InterCarsu i wynika z tego, że od któregoś tam numeru silnika "wzwyż" są już koła dwumasowe. Tak mi się przynajmniej wydaje... A zatem gdzie znaleźć numer seryjny silnika? Szukałem tak jak podaje książka "Sam naprawiam..." ale nie mogę znaleźć. Wg książki powinien być nad filtrem oleju, ale jest tam taki ch**owy dostęp, że gówno widać.... Edit: baraka - a więc jednak w pierwszych 1.6 ADP raczej nie ma dwumasa... Wygląda na to że były później montowane ale pasują również do starszych konstrukcji...
baraka Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 A tu dla zainteresowanych widok kola jednomasa z mojego ADP..zrobione tel przy wymianie sprzegla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się