Jump to content
IGNORED

Audi A4 B7 1.8 T Quattro


Refild
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jestem nowy cos szukałem ale generalnie nie wiem czy odpowiedni znaleziony temat pasuje do mojego auta mianowicie :

Zakupiłem auto na lawecie , po jezdzie próbnej , slizgało sie sprzęgło.

Auto poszło do mechanika wymienił tarcze i docisk , na fakturze mam LUK 1.9 TDI , mechanik mowi ze trwalsze nie wiem nie znam sie.

Wyczytałem na forum ze audi a4 B7 z Q nie piszczy na afalcie ale i na piachu tez nie ?

Moj problem polega na tym ze po wymianie sprzegła auto na autostradzie powoli przyspiesza po miescie musze deptach jakby nie było tych 163 KM a połowa z nich.

Gdy chce z pod swiateł szybciej ruszyć to czuje smęt sprzegła w aucie nic sie nie slizga .

Teraz pytanie

Mechanik miał racje ze od 1.9 TDI pasuje tarcza ?

Mam problem z ciśnieniem dolotu , jakims czujnikiem badz samym turbo ? 

Nie mam intetfejsu zeby wyslac logi , jakby ktos był w okolicach zgierza i za przyzwoita flaszeczke mowil sie na diagnostyke to bylbym wdzieczny :)

z góry dziekuje za odpowiedzi na powyzsze.

Link to comment
Share on other sites

zainwestuj w kabel KKl za 60 zl, bo przyda sie niejednokrotnie :) Ewentualnie jedz do Randomska do Łukasz13, ogarnie temat.

A co do sprzegla to tak, pasuje sprzeglo z AWXa.

Link to comment
Share on other sites

Pasować, pasuje sam mam takie tylko, że tarcza z BFB a dwumas i docisk z AWX.

O ile dobrze pamiętam zostawiając dwumas z bfb jest czasem problem z tarczą, było gdzieś poruszane na forum.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Refild napisał:

Gdy chce z pod swiateł szybciej ruszyć to czuje smęt sprzegła w aucie nic sie nie slizga

Pewnie przypalasz sprzęgło. 

6 godzin temu, tass napisał:

O ile dobrze pamiętam zostawiając dwumas z bfb jest czasem problem z tarczą, było gdzieś poruszane na forum.

Problem dotyczy przy kompletnym zestawie łącznie z dwumasem od awx i to w autach po programie ale też nie w każdym przypadku - występują drgania. Problemem jest tarcza sprzęgłowa z awx, która nie ma tłumików drgań.

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, DivaynEays napisał:

zainwestuj w kabel KKl za 60 zl, bo przyda sie niejednokrotnie :) Ewentualnie jedz do Randomska do Łukasz13, ogarnie temat.

A co do sprzegla to tak, pasuje sprzeglo z AWXa.

taki niebieski na portalu aukcyjnym ? lecz w opisie widnieją wpisy ze audi do 2004 roku to nie wiem czy sprzedawcy nie wiedza co sprzedają czy złe patrzę :) ?

 

Co do przypalania sprzęgła to dynamiczna jazda również czasami kończy się smrodkiem w aucie.

Link to comment
Share on other sites

Do logów i odczytu błędów w gr. engine zwykły kkl wystarczy w b7. Jak chcesz więcej to zainwestuj w hex can. Może spalonym olejem wali, a nie sprzęgłem :P

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, przem8 napisał:

Do logów i odczytu błędów w gr. engine zwykły kkl wystarczy w b7. Jak chcesz więcej to zainwestuj w hex can. Może spalonym olejem wali, a nie sprzęgłem :P

ok to zamawiam będę działał w temacie bo mam wrażenie ze moja stara b4 2.0 115km jeździ żwawiej niż nowo zakupiona z turbo :)

ej nie mam nigdzie wycieków by śmierdziało olejem :)

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Refild napisał:

nie mam nigdzie wycieków by śmierdziało olejem

Może kapać z pod pokrywy rozrządu na katalizator i w mieście to będziesz czuł właśnie. Zdejmij górną plastikową osłonę silnika i zobacz po lewej czy nie cieknie z pod pokrywy rozrządu.

Link to comment
Share on other sites

e tam gdzie rozrząd a gdzie katalizator ? w b7 1.8T osłona rozrządu jest przy chłodnicy z przodu a katalizator po środku silnika po stronie pasażera , sucho wszędzie , poza tym świeży rozrząd wiec mechanik by stwierdził problem jedynie gdy zimno to słychać jakby rolkę ale po rozgrzaniu się uspokaja, 

 

kabel zamówiony mam nadzieje ze będzie działał , w tygodniu wezmę się za wyciągnięcie logów i podeśle na forum

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Refild napisał:

e tam gdzie rozrząd a gdzie katalizator ? w b7 1.8T

Jeszcze masz łańcuch z napinaczem z tyłu głowicy i tam lubi cieknąć więc nie ma się co dziwić :P

Do tych niebieskich kabli nie jestem przekonany, mam ori z viakena zielony i działa z b7 na 100% ale widzę, że teraz kosztuje prawie 80zł, a kiedyś 49 :P

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Refild napisał:

osłona rozrządu

Już nie chciało mi się tel. pisać bo myślałem, że się domyślisz jak napiszę "pokrywa rozrządu", że chodzi o górną pokrywę wałków rozrządu, a nie o przednią osłonę rozrządu :P

Jeszcze z tyłu silnika zobacz tak jak napisał @przem8

Edited by pelonek1
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, przem8 napisał:

Jeszcze masz łańcuch z napinaczem z tyłu głowicy i tam lubi cieknąć więc nie ma się co dziwić :P

Do tych niebieskich kabli nie jestem przekonany, mam ori z viakena zielony i działa z b7 na 100% ale widzę, że teraz kosztuje prawie 80zł, a kiedyś 49 :P

chciałem ten zielony ale ilość opinii ze z niczym się nie laczy sprawiła ze się zraziłem 

Panowie odrużniam smierdzacy zapach oleju a sprzęgła to na 100% tarczke czuć jak przypałuje autem.

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Refild napisał:

chciałem ten zielony ale ilość opinii ze z niczym się nie laczy sprawiła ze się zraziłem 

Wiesz jak to jest z opiniami, głównie od sierot co nie potrafią sobie ogarnąć działajacego vcds'a i poprawnie skonfigurować. Jak nie działa to jest gwarancja albo coś za co głównie kupuje się na allegro czyli 14dni na zwrot bez podania przyczyny :D U mnie raz się kabel wysypał i w przeciągu tygodnia miałem drugi z dłuższym przewodem i od 4 lat działa bez zarzutu, a intensywnie jest eksploatowany.

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, przem8 napisał:

Problem dotyczy przy kompletnym zestawie łącznie z dwumasem od awx i to w autach po programie ale też nie w każdym przypadku - występują drgania. Problemem jest tarcza sprzęgłowa z awx, która nie ma tłumików drgań.

Był gdzieś opisywany problem z tym, że tarcza z AWX ma dłuższy wypust na frez od strony dwumasy i zostawiając dwumas z bfb trzeba ją stoczyć o 4mm jak dobrze pamietam.

Link to comment
Share on other sites

W przypadku tarczy z sachsa, z lukiem nie ma tego problemu. Faktycznie, zapomniałem :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...