Pepoelo Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Witajcie Panowie, pacjent to "MAŁYSZ" kolegi, jak w temacie 1,9 tdi 130hp po dodaniu gazu brak mocy, zbiera się jakby miał 60 kucy. Co zostało w aucie zrobione: EGR wymieniony, wężyki podciśnienia, zawór N75, kolejny zawór jak N75 nie pamiętam nazwy, 3-ci zawór klapy gaszenia, przepławka, co zostało wyczyszczone: map sensor, kolektor ssący, intercooler Sprawdzone strzykawką geometria otwiera się sprawdzony dolot na ciśnienie i trzyma Próbowałem zrobic logi dynamiczne i statyczne na niedawno kupionym interfejsie 20.12 a wiec: 003, 008 i 011 Monday,08,November,2021,15:44:08:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:43:52 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 1260 /min Engine speed 790-870 255.0 mg/str MAF (specified) 230-310 279.3 mg/str MAF (actual) 210-350 84.5 % EGR duty cycle 40-75% 15:43:52 Group 008: Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load) 1260 /min Engine speed 2850-3150 7.7 mg/str IQ driver's req 65-70 39.8 mg/str IQ via rpm(Torq) 47-51 20.0 mg/str IQ via MAF 47-60 15:43:52 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1260 /min Engine speed 2850-3150 1081.2 mbar Spec. intake press. 2200-2400 971.1 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 011 i 010 Monday,08,November,2021,15:42:58:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:41:54 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1365 /min Engine speed 2850-3150 1550.4 mbar Spec. intake press. 2200-2400 994.5 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 15:41:54 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load) 445.9 mg/str MAF 900-1250 969.0 mbar Atmos. pressure sensor -f96- 971.1 Intake air press. 2100-2600 46.3 % Throttle 100% 006 i 004 Monday,08,November,2021,15:39:20:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:38:00 Group 001: Injected quantity 861 /min Engine speed 790-870 7.7 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 7.1°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 74.7°C Coolant temp 80-110°C 15:38:00 Group 004: Unit Injectors valves command 1176 /min Engine speed 790-870 0.3 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 3.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. statyczne 001 Monday,25,October,2021,19:13:04:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:12:22 Group 001: Injected quantity 882 /min Engine speed 790-870 7.1 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 6.6°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 45.0°C Coolant temp 80-110°C 004 Monday,25,October,2021,19:15:03:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:14:47 Group 004: Unit Injectors valves command 882 /min Engine speed 790-870 3.1 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. 013 Monday,25,October,2021,19:16:48:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:16:26 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control 0.24 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -0.07 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 0.09 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H -0.28 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H 018 Monday,25,October,2021,19:18:55:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:18:17 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 0.0 Cyl 1 0 0.0 Cyl 2 0 0.0 Cyl 3 0 0.0 Cyl 4 0 023 Monday,25,October,2021,19:20:36:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:20:14 Group 023 -10.0 (no units) -20.0 (no units) -2.0 (no units) -16.0 (no units) Nie wiem dlaczego nie zapisuje w formie csv aby moc wrzucic na vaglogi i miec tabele z wynikami, moze cos z vcds?
Pepoelo Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 co jeszcze to podczas gdy nie ma mocy to widać bo wzrasta zużycie paliwa do 40l na chwilówce
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Bez loga to tu raczej nie powróżymy... Spróbuj przez pomiary rozszerzone jak tu: https://www.goapr.com/support/vcds_logging/ wrzuć obroty, przepływkę actual i spec i turbo actual i spec - na początek
Pepoelo Opublikowano 15 Listopada 2021 Autor Opublikowano 15 Listopada 2021 https://drive.google.com/file/d/1fxJlxHOTl_pp_uZTh-RjUt6hKSWXXPsX/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1WcVx0mxFGVpQ_TIxp2sKBgLJss7sRQho/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1tQQqrXX7wax5MB9CIYIFxkYvSj_D1i4v/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ZNeIc6kYeRpHlCbP-ahXyK0mldZCkj-_/view?usp=sharing Jedynie tak udało mi się je wrzucić. Panowie liczę na Was,
Pieterb Opublikowano 15 Listopada 2021 Opublikowano 15 Listopada 2021 fakt linku już działają , fakt że coś z tymi logami pomodziłeś niepotrzebnie i dlatego nie poszły pewnie na vaglogi. Ciężko się te logi wczyta w taki sposób i może ktoś inny bardziej kumaty coś tu wyhaczy. Widać tylko całkowity brak kontroli nad turbo, przeładowuje aż miło.
kamil-vag Opublikowano 15 Listopada 2021 Opublikowano 15 Listopada 2021 Masz bardzo mocne przeładowanie nawet do 2960 mbar... strażnik jak pamiętam jest na 2600 mbar, więc przechodzi w tryb awaryjny i wtedy jest uczucie muła totalnego... Więc albo coś pomieszane z podciśnieniami albo geometria turbiny staje i turbo pompuje ile wejdzie...
Pepoelo Opublikowano 16 Listopada 2021 Autor Opublikowano 16 Listopada 2021 Ok. Przynajmniej wiem gdzie szukać. Dziękuje i dam znać niebawem co i jak
Pepoelo Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Opublikowano 19 Listopada 2021 A wiec sprawdzone podciśnienia, wszystko ok, wymienione turbo, nadal to samo. co jeszcze się ujawniło… jak pomału dodaje się gazu do 2k obrotów to auto auto/ turbo działa jak skurczybyk tzn działa wszystko jak należy przynajmniej z odczucia. Ale jak się dzwonię odrazu do podłogi to wtedy muli/ nie idzie jak trzeba moze to coś pomoże prosze o radę
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Zrób log na tej nowej turbinie.
nik23 Opublikowano 28 Listopada 2021 Opublikowano 28 Listopada 2021 Nie pokręciliście coś z wężykami od podciśnień? Poszukać schemat podłączenia i poprawić
Pepoelo Opublikowano 29 Listopada 2021 Autor Opublikowano 29 Listopada 2021 wrzucam nowe logi faktycznie wężyki nieprawidłowo, zobaczcie czy faktycznie jest ok teraz. Ale zbiera się ladnie https://drive.google.com/file/d/1LxgYloPzU0gjo2aupXS7Xs38ItfrA858/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM https://drive.google.com/file/d/1r7FtDICbbRQVZB1C6FSqfrZ5nHEsJftX/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
nik23 Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 To fajnie że śmiga jak należy Coś mi nie otwiera tych logów. Ale jeżeli ma kopa i niema notlauf_a to git
kamil-vag Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 W dniu 19.11.2021 o 23:07, Pepoelo napisał: A wiec sprawdzone podciśnienia, wszystko ok A pisałem... Te logi są słabe jakieś... jak chcesz możesz zrobić jeden porządny z grupy 003+011 wtedy ocenimy.
Pepoelo Opublikowano 1 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2021 W dniu 30.11.2021 o 08:35, kamil-vag napisał: A pisałem... Te logi są słabe jakieś... jak chcesz możesz zrobić jeden porządny z grupy 003+011 wtedy ocenimy. Racja dałem d*py, zrobię log jeszcze raz jak będę miał chwile i wrzuce . Dzieki
Pepoelo Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2021 https://drive.google.com/file/d/1X8Xn1r-GyhYn5bwJ8I7jojVqsRWVwfGe/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
Pepoelo Opublikowano 13 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2021 Jest ktoś w stanie sprawdzić logi z poprzedniego postu. Z góry dzieki
nadybek Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Na pierwszy rzut oka nie ma sie do czego przyczepić. Nic tylko jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się