PROJEKT Opublikowano 12 Listopada 2021 Opublikowano 12 Listopada 2021 Siemano. Szukam czegoś żeby obniżyć auto. Tylko kompletnie nie mam o tym pojęcia. Zależy mi na komforcie bo droga jest tragiczna ? Głównie chodzi o to że jest jakieś 0.5km starej niemieckiej drogi z kamieni. Kuzyn ma porządny gwint u siebie w Pasacie B5 i jak jedzie ta droga to się mało auto nie rozsypie. Z resztą drogi u nas w okolicy na ogół nie są za ciekawe. Dlatego zalezy mi na czymś komfortowym nie odbiegającym za bardzo od serii. Więc chyba zostaje mi tylko jakies sportowe zawieszenie. Tylko jakto jest z tym sportowym zawieszeniem? Auto trzyma się dużo lepiej w zakrętach ale dalej jest miękkie? Czy jak to wygląda? Ja zielony w tym temacie jestem. Chcę go obniżyć żeby lepiej trzymal się w zakrętach i ze względów wizualnych. Ktoś coś poleci? Może amorki z jednej firmy a sprężyny z drugiej? Czy cały komplet? Myślałem o tych MTS, ach Zawieszenie sportowe Audi A4 B6 Sedan | MTS Technik MTSTECHNIK.COM Zawieszenie sportowe MTS Technik dedykowane do Audi A4 B6 Sedan, obniża obie osie o 30 mm. Ktoś się wypowie? Jakieś rady zalecenia? Może się ktoś orientuje jakto jest z rozpórka w a4b6 niby były w oryginale ale u mnie nie ma. A nie moge znaleźć żadnego porządnego zestawu. 2004r 1.9tdi jakby ktoś pytał ? z góry dziękuję każdemu za pomoc
MaTeo85 Opublikowano 12 Listopada 2021 Opublikowano 12 Listopada 2021 Poczytaj o zawiasie 1BE, obecnie masz na 100% 1BA. 1BE jest o 20mm niżej i jest trochę twardszy, ale nadal bardzo komfortowy. Do zmiany sprężyny plus amortyzatory.
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 Komfort to pojęcie względne. Mam 1be i wg mnie to zawieszenie nie nadaje się na słabe drogi, gdzie jest dużo nierownosci poprzecznych i uskoków.
pelonek1 Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 Ja Wam mogę porównać bo mam dwa auta w jednym BA w drugim BE, przy okazji małe problemy z kręgosłupem. Po przesiadce na BE kręgosłup to odczuwa Oczywiście komfort to pojęcie względne bo zaraz ktoś napisze, że jeździ na 20" z zawieszeniem BV i dla niego jest komfortowo, tylko że chyba najbardziej pod względem wizualnym
MaTeo85 Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 Jasne że komfort to względny temat, ale wydaje mi się że jest to najrozsądniejszy kompromis jeśli chcemy mieć wizualnie auto niżej, a jednocześnie nie jeździć taczką oczywiście koło też ma kolosalne znaczenie i faktycznie 1BE na 205/55/16 jest dużo bardziej przyjemne niż na 235/45/17.
PROJEKT Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 No ogólnie to ma być niższy ale chce zachować komfort, wiadomo że trochę spadnie ale jestem w stanie to wytrzymać, fajnie jakby siadła z 3cm nizej tylko chce żeby komfort był
PROJEKT Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 (edytowane) Wiec konkretnie polecacie 1be czy raczej szukać czegoś innego? Mówie, chce go obniżyć ale nie chce nim jeździć jak taczka. Gwint odpada odrazu. Więc pozostaje mi szukać czegoś sportowego bo podobno nie są tak sztywne. Jakby ktoś pytał to na zimę stoi na R16 ale wiosna będzie r17 albo 18 jak znajdę coś co będzie pasowało. Pelonek, kolego jak bardzo jest widoczna różnica w komforcie? Masz problemy z kręgosłupem więc też ciężko to stwierdzić z tego co napisałeś, Edytowane 14 Listopada 2021 przez PROJEKT
PROJEKT Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 (edytowane) Dodam jeszcze że auto lata załadowane zakupami trasy po 1000km dosyć często bo jakieś 10 razy w roku ją taka trasa czeka, po niemieckich autostradach także wiecie jak to się ma do klasy wagowych?? Ja zielony jestem jeśli o zawieszęnia chodzi dlatego pytam o poradę Edytowane 14 Listopada 2021 przez PROJEKT
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 Jak chcesz komfort to zapomnij o 1be zwlaszcza na 17 cali w górę. Ja mam 16 i jazda na słabych drogach nie ma nic wspólnego z komfortem. Sprobuj może założyć same sprężyny obniżające eibacha do seryjnych amorów. Z tego co piszesz to w ogóle dałbym sobie spokój z obniżaniem auta, bo za dużo na raz wymagasz przy twojej eksploatacji.
PROJEKT Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 Wiesz jestem w stanie zniesc lekkie niedogodności, liczę się z tym, Ale chce żeby auto się lepiej w zakrętach trzymało i ogólnie dla efektu wizualnego, dokładam progi i zderzaki więc bez lekkej gleby nie da rady, Jaki efekt da mi zmiana samych spręży!n? I sprężyny też muszą być porządne tak jak pisałem wyżej jeżdżę w trasy załadowany
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 Przecież nizsze sprężyny to niżej samochód, dziwne? Cały temat na forum o tym, a ty odkrywasz ameryke na nowo.
PROJEKT Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 To wiem. Ale czy będzie się zauważalnie lepiej drogi trzymał czy lepiej jakiś komplet dać nie same sprężyny.
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 Poczytaj podwieszony temat, tam jest wszystko napisane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się