Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z DPF


skwaru12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam audi a4 B8 2011. 2.0 cjcb. Problem polega na tym że po wymianie, adaptacji czujnika różnicy ciśnienia dpf nie chce się zacząć wypalać, zawsze wypalał się co 350, 400km, teraz zrobilem 600 w cyklu podobnym jak zawsze ( te same trasy dzień w dzień ) i nic, wrzucam zdjęcie z vcds, co o tym myślicie? Czujnik orginalny o tym samym nr.

IMG_20211123_211412.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę za wysoka ta wartość 14 hPa jak na wyczyszczony dpf. Nie został poprawnie wyczyszczony lub czujnik RC przekłamuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik orginalny, a tego przy jakiej ilości nigdy nie sprawdzałem, mierzyłem tylko km, nigdy nie było więcej niż 400km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 14 hPa na wolnych obrotach jest możliwe, że jest już tuż tuż przed regeneracją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, skwaru12 napisał:

Posiadam audi a4 B8 2011. 2.0 cjcb. Problem polega na tym że po wymianie, adaptacji czujnika różnicy ciśnienia dpf nie chce się zacząć wypalać, zawsze wypalał się co 350, 400km, teraz zrobilem 600 w cyklu podobnym jak zawsze ( te same trasy dzień w dzień ) i nic, wrzucam zdjęcie z vcds, co o tym myślicie? Czujnik orginalny o tym samym nr.

U mnie w 3.0 TDI wypala się  co 700-800 km, tylko po mieście tym autem nie jeżdżę wcale. DPF ma niecałe 260 k km przejechane. Myślę że u Ciebie też się niedługo wypali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...